Turha meidän on @Enjoy väitellä, koska sinulla on oma mielipiteesi ja minulla oma lähes päin vastainen. Olkoon kummallakin oikeus omaan mielipiteeseensä, koska mitään absoluuttista faktaa ei kumpikaan voi omalle mielipiteelleen esittää.
Onhan noita maalivahteja maailmalla ja Suomessakin valmentajina - siis muina kuin mv-valkkuina.
Turha meidän on @Enjoy väitellä, koska sinulla on oma mielipiteesi ja minulla oma lähes päin vastainen. Olkoon kummallakin oikeus omaan mielipiteeseensä, koska mitään absoluuttista faktaa ei kumpikaan voi omalle mielipiteelleen esittää.
Aika kovaa puhetta, kun Filppula on Tepsissä nykyisellä stintillä pelatessaan vetänyt TASAN piste per peli tahdilla. Vaikka välillä pelaakin flegusti ja tuntuu siltä että ei kiinnostaisi, niin paha se on hirveästi tuosta itkeä kun tuo on nykyisessä Liigassa aika vitun kova suoritus.Kyllä mä tähän sen Filppulan laittaisin.
Ehtoopuolelle sen vuoksi, että on pelaajaksi iäkäs (lähes 40) ja suoritustaso ei valitettavasti vastaa hänelle maksettua todennäköisesti korkeaa liksaa.
En nyt käsitä miten joku voi edelleen vakavissaan ehdottaa Norrenaa päävalmentajaksi tai saati edes kakkosvalmentajaksi. Norrenan mistään taktiikkapuolen osaamisesta ei ole mitään näyttöä ja yhtäkkiä ihmisille tuntuu riittävän se, että "osaa pitää kuria ja huutaa pää punaisena". Se että roikut jossain valmennustiimissä maalivahtivalmentaja ei tarkota sitä, että susta tulisi yhtäkkiä huippupäävalmentaja. Norrenako on yhtäkkiä se "laadukas" päävalmentaja joka Palloseuraan halutaan?.
Ei ollut ei, mutta viime vuodet on näyttäny mitä sen kaltaisille valmentajille käy: parit potkut ja nykyään taitaa valmentaa jossain Italiassa. Eikö tässä Kaskisen kritikissä nimenomaan ollut yksi pointti se, että miehen pelikirja on ohut? Sitähän jo viime keväänä kritisoitiin, että TPS ei löytänyt lääkkeitä trappien murtamiseen. Sama kritiikki jatkunut tälläkin kaudella. En tajua miten Suikkasten kaltaiset valmentajat parantaisi tilannetta yhtään. Henkistä herätystä joukkue kieltämättä kaipaa, mutta Norrena ei mun mielestä siihen oikea henkilö ole.Oliko Suikkanen mainitsemasi taktiikkapuolen nero? Hyvin meni niillä kahden metrin syötöt, kolme metriä ohi- prinsiipeillä. Tuo joukkue kaipaa mun mielestä paljon enemmän henkistä herätystä kuin yhtään jonkun meidän pelin taktiikkahikipinkon kouluesimerkkejä jostain ohjauspelistä. Joku Norre voisi olla tarpeeksi säröisä siihen, kivakallen osaaminen on näköjään tätä Vierumäen power point - propagandaa. Norrena ei roiku, vaan antaa hyvin paljon valmennuksellista tietoutta valmennukseen. Moni veskarikoutsi tietää esim. puolustuspelistä paljon enemmän kuin joku Ville Nieminen.
Ei ollut ei, mutta viime vuodet on näyttäny mitä sen kaltaisille valmentajille käy: parit potkut ja nykyään taitaa valmentaa jossain Italiassa. Eikö tässä Kaskisen kritikissä nimenomaan ollut yksi pointti se, että miehen pelikirja on ohut? Sitähän jo viime keväänä kritisoitiin, että TPS ei löytänyt lääkkeitä trappien murtamiseen. Sama kritiikki jatkunut tälläkin kaudella. En tajua miten Suikkasten kaltaiset valmentajat parantaisi tilannetta yhtään. Henkistä herätystä joukkue kieltämättä kaipaa, mutta Norrena ei mun mielestä siihen oikea henkilö ole
Kun Tami kyseli Kaskiselta johtavista pelaajista, kyseessä oli varmaan jonkinlainen soidinkutsu. Varmaan haluisi tulla auttamaan penkin taakse ja hölmöintä kyllä, hänestä voisi olla apua, jos kyseessä olisi loppukauden stuntti. Tamihan on aina ollut parhaimmillaan hätäratkaisuna.
Ässät osiossa joku "huuteli" et Tapola saanut kenkää Kunlunista joten nyt voisi Antsa ottaa nopeasti yhteyttä ja sorvata loppukauden ja seuraavat kaksi vuotta kestävän sopimuksen hänen kanssaan.
Olisi ainakin valmentaja jolla kokemusta mestaruuden voittamisesta.
Ässät osiossa joku "huuteli" et Tapola saanut kenkää Kunlunista joten nyt voisi Antsa ottaa nopeasti yhteyttä ja sorvata loppukauden ja seuraavat kaksi vuotta kestävän sopimuksen hänen kanssaan.
Nykyään lähes mikä vaan on mahdollista, mutta ainakin tällä hetkellä on se tieto että Tapola on virkavapaalla Tapparasta.
Tämä mainitaan Tapparan yhteystiedot sivulla.
Luuleeko porukka oikeasti että Kaskinen kengitään pihalle tässä vaiheessa kautta? Ei tule tapahtumaan.
Ässiltä molemmissa peleissä turpaan, niin potkut ovat ainoa vaihtoehto.