Karvaiset naiset

  • 10 155
  • 76

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Dick Slasher
Ei parta pahoille jne...
Kyllä mä ainakin olen totaalisen kyllästynyt raapimaan karvoja naamastani kuutena aamuna viikossa. Eikä ratkaisu ole parran kasvattaminenkaan, joutuu sitäkin trimmaamaan.

Kasvaisikin se parta, mutta hemmetti kun mulla kasvaa korkeintaan tuollainen amisviikset + haituvia siellä täällä -versio, joten jos en halua näyttää ihan typerältä niin pitää vaivautua ajamaan parta muutaman typerän haivenen takia. Intissä tupakaverilla oli sitten aivan toinen parrankasvu, mies kun kävi aamulla ajamassa, niin skapparit olivat iltapäivällä huomauttelemassa epäsiististä parrasta. Ikinä en ole sellaista parrankasvua nähnyt kenelläkään.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäs täällä on oikein homman nimi?

Vastaan:

I- malli, EP,

Jos ei kainaloita ja leukaa jaksa päivittäin ajella niin mieluiten edes siistittynä.

yst. terv.

nimimerkki: Reginan Vanki
suosikkiseura: Vetelin Kuivat
harrastus: saarnaaminen lähetystössä.

ps. 15 sek. on ajan haaskausta
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Intissä tupakaverilla oli sitten aivan toinen parrankasvu, mies kun kävi aamulla ajamassa, niin skapparit olivat iltapäivällä huomauttelemassa epäsiististä parrasta. Ikinä en ole sellaista parrankasvua nähnyt kenelläkään.

Minä ajoin partani kasarmioloissa päivittäin, mutta kerran päivystävä upseeri kuitenkin pysäytti minut ja alkoi kitistä parrastani. Sanoin ajaneeni sen aamulla, mikä ei kuitenkaan pu:lle riittänyt, vaan hän kehoitti ajamaan sen vaikka kaksi kertaa päivässä, jos tarve niin vaatii. Toivomus jäi toteuttamatta, koska jo päivittäinen ajo sai kaulani kirkumaan tuskasta.

Kumma juttu sinänsä, koska parrankasvuni ei ole aivan kohtuuttoman nopeaa, ajan sen kahdesta kolmeen kertaan viikossa höylällä. Ehkä se on vain niin tiheä kasvultaan ja tummanruskea tietenkin erottuu helposti.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On se vaan niin väärin!

Jaa mikä? No tietenkin se, että naisten pitää ajella säärikarvat, kainalokarvat, mahdollisesti kasvavat viiksikarvat ja myös bikiniraja eikä miesten tarvii kun höyläillä naamavärkki siistiksi muutaman kerran viikossa! Sitten meillä naisilla on myös kuukautiset ja muut vaivat, eikä miehillä oo mittään (paitsi oikutteleva naisimmeinen kenties). Mutta ei sitä kuitenkaan kehtaa protestoida ja laittaa lyhyttä farkkuhametta päälle jos sääret ei ole sheivattu.

Miesten pitäis joskus kokeilla säärikarvojen poistoa vahalla.Se tuntuu niiin mukavalta... ;)

Edit: Hölmö sanamuoto
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Re: On se vaan niin väärin!

Viestin lähetti Chip
Miesten pitäis joskus kokeilla säärikarvojen poistoa vahalla.Se tuntuu niiin mukavalta... ;)
Hah. Kokeilin Veetiä muutama päivä sitten, kun vaimoni osti sitä. En tosin kovin suurissa määrin, pikkuisen vain nilkan tienoolle sutasin, eikä karvat hävinneet mihinkään.

Niin, naisilla on kuukautiset, mutta ne eivät ole pelkästään naisten henkilökohtainen vaiva. Ai miksi? No, sitä ei lapsille kerrota.

Keskustelin itse asiassa juuri eilen tästä miesten elämän helppoudesta vaimoni kanssa. Asia nousi esille, kun olimme etsimässä vaimoni juhla-asuun sopivia kenkiä. Siinä kenkäkaupassa pyöriessämme tuli mieleeni, että kuinka suuri vääryys onkaan, kun mies joutuu etiketin mukaan pukeutuessaan pitämään pitkähihaista paitaa ja takkia päällekkäin auringon porotuksesta huolimatta. Jos vielä puku on musta, niin kainalot kuplivat melko riemukkaasti. Frakkiin pukeutunutta sulhasta käy lähinnä sääliksi, jos häät pidetään ulkona. Naisväki taas keikistelee kevyissä mekoissaan ja topeissaan, vaimoni esimerkiksi suunnittelee laittavansa ylleen vaalean, polvien yläpuolelle ylettyvän ja käsivarret paljaaksi jättävän mekon, kun meikäläinen tulee muhimaan samaan aikaan tummissa housuissa ja harmaassa pikkutakissa. No, Porissa tuulee onneksi aina.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti sampio
Naisväki taas keikistelee kevyissä mekoissaan ja topeissaan, vaimoni esimerkiksi suunnittelee laittavansa ylleen vaalean, polvien yläpuolelle ylettyvän ja käsivarret paljaaksi jättävän mekon, kun meikäläinen tulee muhimaan samaan aikaan tummissa housuissa ja harmaassa pikkutakissa. No, Porissa tuulee onneksi aina.
Sampio, miksi laitat tummat vaatteet? Kesähäissä miehet saavat pukeutua vaaleisiin pukuihin myös. Itse aion ensi lauantaina oleviin häihin mennä vihertävissä housuissa ja harmaassa pikkutakissa. Paita vielä silkkiä, niin ei hiosta. No, joka tapauksessa siellä tulee kuuma, mutta ei niin kuuma kuin tummassa puvussa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: On se vaan niin väärin!

Viestin lähetti Chip
Jaa mikä? No tietenkin se, että naisten pitää ajella säärikarvat, kainalokarvat, mahdollisesti kasvavat viiksikarvat ja myös bikiniraja eikä miesten tarvii kun höyläillä naamavärkki siistiksi muutaman kerran viikossa! Sitten meillä naisilla on myös kuukautiset ja muut vaivat, eikä miehillä oo mittään (paitsi oikutteleva naisimmeinen kenties). Mutta ei sitä kuitenkaan kehtaa protestoida ja laittaa lyhyttä farkkuhametta päälle jos sääret ei ole sheivattu.

Miesten pitäis joskus kokeilla säärikarvojen poistoa vahalla.Se tuntuu niiin mukavalta... ;)

Edit: Hölmö sanamuoto

Hmm kavereiden kanssa aloittelemassa ollessa tuli sitten fiksuna kokeiltua jotain naisten karvanpoisto mömmöä. Oli aika rivon näköiset jalat sen jälkeen kun höylällä viimeistelin, isot pohkeet ja sääret, ilman karvoja ;)


Niin ja trimmasin muutama päivä sitten kainalokarvat pois ja siistin vatsa ja rinta karvat, trendimalliin ;)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Designer
Sampio, miksi laitat tummat vaatteet? Kesähäissä miehet saavat pukeutua vaaleisiin pukuihin myös. Itse aion ensi lauantaina oleviin häihin mennä vihertävissä housuissa ja harmaassa pikkutakissa. Paita vielä silkkiä, niin ei hiosta. No, joka tapauksessa siellä tulee kuuma, mutta ei niin kuuma kuin tummassa puvussa.

Tällä hetkellä ne mustat housut ovat suorista housuistani ainoat, mitkä ilkeän laittaa tuleviin häihin jalkaani. Takki taas on vaalean harmaa, joten sen suhteen ei ole ongelmaa. Ongelma on vain kahden pitkähihaisen pitäminen päällekkäin. Hiostaa, vaikkei tummia olisikaan. Ja samaan aikaan naiset hipsivät pikkiriikkisissä mekoissaan ja topeissaan, aivan sama, kun me miehet olisimme häissä shortseissa. Milloinkahan tulee etiketit täyttävä shortsiasu?
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: On se vaan niin väärin!

Viestin lähetti sampio

Hah. Kokeilin Veetiä muutama päivä sitten, kun vaimoni osti sitä. En tosin kovin suurissa määrin, pikkuisen vain nilkan tienoolle sutasin, eikä karvat hävinneet mihinkään.

Heh, mutta se Veet ei ilmeisesti ollut vahaa vaan vaahtoa tms.

Viestin lähetti sampio
Niin, naisilla on kuukautiset, mutta ne eivät ole pelkästään naisten henkilökohtainen vaiva. Ai miksi? No, sitä ei lapsille kerrota.

No, ehkä se on miehen helpompi olla ilman seksiä ne 3-7 päivää kun naisen tuskailla kesähelteellä siteiden ja tamponien sekä mahdollisten kuukautiskipujen kanssa.

Viestin lähetti sampio
Keskustelin itse asiassa juuri eilen tästä miesten elämän helppoudesta vaimoni kanssa. Asia nousi esille, kun olimme etsimässä vaimoni juhla-asuun sopivia kenkiä. Siinä kenkäkaupassa pyöriessämme tuli mieleeni, että kuinka suuri vääryys onkaan, kun mies joutuu etiketin mukaan pukeutuessaan pitämään pitkähihaista paitaa ja takkia päällekkäin auringon porotuksesta huolimatta. Jos vielä puku on musta, niin kainalot kuplivat melko riemukkaasti. Frakkiin pukeutunutta sulhasta käy lähinnä sääliksi, jos häät pidetään ulkona. Naisväki taas keikistelee kevyissä mekoissaan ja topeissaan, vaimoni esimerkiksi suunnittelee laittavansa ylleen vaalean, polvien yläpuolelle ylettyvän ja käsivarret paljaaksi jättävän mekon, kun meikäläinen tulee muhimaan samaan aikaan tummissa housuissa ja harmaassa pikkutakissa. No, Porissa tuulee onneksi aina.

No no. Kyllähän miestenkin täytyy kärsiä, edes vähäsen. (mikset muuten laita lyhythihaista kauluspaitaa?);) Naisilla taas on se ongelma, että samaa mekkoa ei voi käyttää kovinkaan monissa pippaloissa. Mieshän voi pukeutua hääpukuunsa useimmissa juhlissa, jos ei vain ole päässyt ukkoutumaan (=lihomaan).

Ja ei ne miestenkään kainalokarvat aina erityisen houkuttelevilta näytä. Jos ne tursuilevat kainaloista käsivarren ollessa kiinni kyljessä, voisi jo harkita pientä trimmausta... Myöskään kaula-aukosta pursuilevat rintakarvat eivät aiheuta minussa mitään muuta kuin inhonväristyksiä. Ei mies kuitenkaan täysin karvaton saa olla, vaan sellainen sopivasti karvainen :D.

PS. Hyvähän mun on esittää vaatimuksia kun ei ole sitä miestä... *huoh*
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: Re: On se vaan niin väärin!

Viestin lähetti Chip
Ja ei ne miestenkään kainalokarvat aina erityisen houkuttelevilta näytä. Jos ne tursuilevat kainaloista käsivarren ollessa kiinni kyljessä, voisi jo harkita pientä trimmausta... Myöskään kaula-aukosta pursuilevat rintakarvat eivät aiheuta minussa mitään muuta kuin inhonväristyksiä. Ei mies kuitenkaan täysin karvaton saa olla, vaan sellainen sopivasti karvainen :D.

Minulla on aina ollut se käsitys, että sopivasti karvainen mies vetoaa naiseen.. noh... luonnollisestihan karvoituksen täytyy olla oikeassa paikassa ja oikean pituinen jne. Mutta yksi kysymys sinulle Chip: Voiko punatukkainen, punaviiksinen, puna.... herättää naisessa kovia fiiliksiä? Nämä värithän ovat esim. ruotsalaisen tavaramerkki. Kaupanpäälle vitivalkoinen iho ja pisamat:D
Kaatuisitko moisen tavatessasi ihastuksesta taaksepäin?
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Re: Re: Re: Re: On se vaan niin väärin!

Viestin lähetti finnishninja

Minulla on aina ollut se käsitys, että sopivasti karvainen mies vetoaa naiseen.. noh... luonnollisestihan karvoituksen täytyy olla oikeassa paikassa ja oikean pituinen jne. Mutta yksi kysymys sinulle Chip: Voiko punatukkainen, punaviiksinen, puna.... herättää naisessa kovia fiiliksiä? Nämä värithän ovat esim. ruotsalaisen tavaramerkki. Kaupanpäälle vitivalkoinen iho ja pisamat:D
Kaatuisitko moisen tavatessasi ihastuksesta taaksepäin?

Okei, kysymyksesi ei ollut minulle tarkoitettu, mutta on aivan pakko vastata, sillä miesihanteeni on juuri tuollainen kalpea, pisamainen, punahiuksinen mies... Aina siitä lähtien, kun iskin silmäni Gordon Strachanin liehuvaan punaiseen lettiin... Suorastaan vaivun transsiin, kun näen sellaisen miehen...niin ja itse asiassa minulla taitaa olla sellainen. Iskin vain sen takia silloin joskus, että oli nämä ulkoiset tunnusmerkit kondiksessa ja pian tulee 11 vuotta täyteen...eli makunsa kullakin.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: Re: Re: Re: On se vaan niin väärin!

Viestin lähetti Annuli


Okei, kysymyksesi ei ollut minulle tarkoitettu, mutta on aivan pakko vastata, sillä miesihanteeni on juuri tuollainen kalpea, pisamainen, punahiuksinen mies... Aina siitä lähtien, kun iskin silmäni Gordon Strachanin liehuvaan punaiseen lettiin... Suorastaan vaivun transsiin, kun näen sellaisen miehen...niin ja itse asiassa minulla taitaa olla sellainen. Iskin vain sen takia silloin joskus, että oli nämä ulkoiset tunnusmerkit kondiksessa ja pian tulee 11 vuotta täyteen...eli makunsa kullakin.
Tiedät varmasti Ruotsin maajoukkueessakin pelaavan Jörgen "porkkana" Jönssönin. Hän on väriltään juuri se mitä tarkoitan. Voiko hän siis vedota naiseen julmemmin kuin esim. klassinen tumma ja pitkä:eek:
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Kyllähän Jönssöni aina jonkun tumman ja pitkän miehen voittaa:p ...juu siksi itsekkin tumman lettini valkaisin:rolleyes:
Mutta kyllä se taitaa oikeestikin olla niin, että tällainen viaton ulkoluukki (mallia punaiset hiukset, kalpea naama ja pisamat) sytyttää naisen kun naisen:eek:
 

Jindebyne

Jäsen
Viestin lähetti Senior


Sullahan on rohee karvojenkasvu!:D . Joka aamu?!

Palstan naisille tiedoksi miehisenä (omana) mielipiteenä:

Pimpsukkakarvat PITÄÄ muotoilusheivata tietenkin! Onhan se tehokas sexkiller, kun bikinien reunoilta pilkottaa kymmenen sentin vahvuinen pimppikarvapehko. Vain entisessä DDR:ssä sellainen oli sopivaa! Eiii. Mikään ei ole niin vastenmielistä, kuin 'Jimi Hendrix-tukka' -tyyppinen jalkovälikarvoitus naisella! Ottakaa pimatsut mallia Ronaldon uudesta hiuslookista, siitä puolet pois ja trendikäs V- tai I-tyyli pimpin somisteeksi!;)

Herranjumala mitä tekstiä. Tuota lukiessa meni kyllä mehut ja pullat väärään kurkkuun. Tätä tekstiä ei voi kuvailla kun kahdella sanalla: AIVAN LOISTAVAA!

Ja Girlzilla15:lle pidä toi linja se on meinaa hyvä et ajelet niitä karvojas, mutta varo tuota Senioria;) .
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Re: Re: Re: Re: Re: Re: On se vaan niin väärin!

Viestin lähetti finnishninja

Tiedät varmasti Ruotsin maajoukkueessakin pelaavan Jörgen "porkkana" Jönssönin. Hän on väriltään juuri se mitä tarkoitan. Voiko hän siis vedota naiseen julmemmin kuin esim. klassinen tumma ja pitkä:eek:

Jörgen on aivan ihana... Itse en pidä oikeastaan lainkaan tummista miehistä...pitkistä kylläkin...tai no pidän sillä tavoin tummista, että hiukset on mustat ja iho vaalea...eli värjätyt hiukset menee...mutta siis tuollainen adonis tyyppi saa minut voimaan pahoin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Re: Re: Re: On se vaan niin väärin!

Viestin lähetti Chip
Heh, mutta se Veet ei ilmeisesti ollut vahaa vaan vaahtoa tms.
Hoh, no niin muuten olikin. Vahaa en ole kokeilut, eikä ole tarviskaan. Karvoitukseni trimmailuun riittää onneksi partakoneen rajain ja perinteinen höylä. Vaimoni muuten luki jostain, että Veet voi aiheuttaa usein käytettynä pigmenttihäiriöitä iholle. Pakkauksen mukaan sitä voisi käyttää myös kainaloihin, mutta testaajat varoittavat siitä.


Viestin lähetti Chip
No, ehkä se on miehen helpompi olla ilman seksiä ne 3-7 päivää kun naisen tuskailla kesähelteellä siteiden ja tamponien sekä mahdollisten kuukautiskipujen kanssa.
Alkuperäinen kommenttini harmittaa näin jälkikäteen, eihän se mitään herkkua varmaankaan ole. Pahoittelen typeryyttäni ja pyydän anteeksi.


Viestin lähetti Chip
No no. Kyllähän miestenkin täytyy kärsiä, edes vähäsen. (mikset muuten laita lyhythihaista kauluspaitaa?);)
Koska lyhythihainen paita ei ole ole oikea asuste suorien housujen, pikkutakin ja kravatin kanssa. Paidan hihan tulee näkyä noin sormen leveyden verran takin hihan alta.


Viestin lähetti Chip
Naisilla taas on se ongelma, että samaa mekkoa ei voi käyttää kovinkaan monissa pippaloissa. Mieshän voi pukeutua hääpukuunsa useimmissa juhlissa, jos ei vain ole päässyt ukkoutumaan (=lihomaan).
Jos omaan hääpukuunsa, useimmiten mustaan, pukeutuu kovin monissa juhlissa varsinkin kesäisin, ovat kärsimykset kaksinkertaiset.


Viestin lähetti Chip
Ja ei ne miestenkään kainalokarvat aina erityisen houkuttelevilta näytä. Jos ne tursuilevat kainaloista käsivarren ollessa kiinni kyljessä, voisi jo harkita pientä trimmausta...
Tuo on kyllä ihan totta. Lisäksi lyhyempi karvoitus kainaloissa ei hikoilutakaan niin paljon, joten olen päätynyt ajelemaan kainalokarvoitukseni noin kerran viikkossa. Kiinnostaako? Haluaisitko kuulla, mitä partageeliä käytän? Entä vessapaperia?
:eek: ;) :rolleyes:
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
ninja:
Punatukkaiset miehet eivät ole koskaan oikeen iskeneet muhun. Tumma tai vaalee mies käy (siis kun se pelkkä hiusten väri ei ole mulle erityisen tärkeä, vaan semmonen kokonaisuus tossa ulkonäössäkin), mut punatukkaisia mä en ole katsellut. Ne on vaan jotenkin niin pliisuja kun ihokin on niin vaalee etc. Ne punaset hiukset ja parta sun muut vaan korostaa vaaleutta. Ennemmin hieman auringossa paahtunut ja hiuksensa haalistanut blondi tai auringossa paahtunut tumma. Eikä sen rusketuksenkaan tartte olla mitään tummaa, semmonen kevyt päivetys (siis kun mä en ite meinaa ruskettua ollenkaan) on ok.

Ja miehellä EI saa olla viiksiä (ellei se ole sitten semmonen viiksiparta-yhdistelmä siinä suun ympärillä), mieluiten vain lyhyt sänki naamalla. Pulisongit on kuitenkin ihan jees, jos ne on siistit eikä liian leveät tai pitkät. Aikamoisia vaatimuksia, mutta ei mahdottomia (?) :p.

sampio:
Veet-vaahdon kyljessä kerrotaan, että käsitellylle alueelle ei saa käyttää dödöä tms. seuraaviin 24 tuntiin. Joten eipä sitä kauheasti voi kainaloissa käyttäkään. Enpä taida ostaa koko vaahtoa jos siitä voi kerran saada laikkuja.

Anteeksi pyysit ja myös saat :).

Tee källi: ompele puvun hihoihin valkoista (tai sen päälle laitettavan paidan väristä) kangasta semmoinen suikale ja laita sitten alle se hihaton :D Ei ehkä kannata kokeilla...

Vessapaperin pitää olla semmoista, että sormi ei mene siitä läpi :D
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Chip
Ennemmin hieman auringossa paahtunut ja hiuksensa haalistanut blondi tai auringossa paahtunut tumma. Eikä sen rusketuksenkaan tartte olla mitään tummaa, semmonen kevyt päivetys (siis kun mä en ite meinaa ruskettua ollenkaan) on ok.

Nuo sinun vaatimuksesi kuulostavat aivan ihanalta.
Heh taidan sitten olla mies sinun makuusi;)

No, juu leikki leikkinä..
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JVR
Chip


Nuo sinun vaatimuksesi kuulostavat aivan ihanalta.
Heh taidan sitten olla mies sinun makuusi;)

No, juu leikki leikkinä..

Jos pelkästään rusketus ratkaisisi, pitäisi ehdokkaita olla jonoksi asti... Mulla ei oo kuitenkaan mielessä enempää kuin yksi tai ehkä kaksi. Niillä ei muuten ole parransänkeä mutta eipä tuo haittaa ;), enhän minäkään voi olla jollekin se kaikkien unelmien täyttymys :p.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Jos pelkästään rusketus ratkaisisi, pitäisi ehdokkaita olla jonoksi asti... Mulla ei oo kuitenkaan mielessä enempää kuin yksi tai ehkä kaksi. Niillä ei muuten ole parransänkeä mutta eipä tuo haittaa , enhän minäkään voi olla jollekin se kaikkien unelmien täyttymys .

Kyllä sinä kuule varmasti vielä jonain kauniina päivänä tulet olemaan jollekkin miehelle sellainen:rolleyes:
Toivottavasti ainakin:)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Chip


Ja miehellä EI saa olla viiksiä (ellei se ole sitten semmonen viiksiparta-yhdistelmä siinä suun ympärillä), mieluiten vain lyhyt sänki naamalla. Pulisongit on kuitenkin ihan jees, jos ne on siistit eikä liian leveät tai pitkät. Aikamoisia vaatimuksia, mutta ei mahdottomia (?) :p.

Hmm.. minulla oli monta vuotta viikset, kunnes eräänä päivänä katsoin aamulla peiliin tuumaten: "Hyi juma ku rumat viikset!" Sen jälkeen en olen antanut niiden kasvaa.

Rusketus ei ole ollut koskaan minulle ongelma. Riittää kun katson säätiedotusta. Jos he lupaavat aurinkoa niin minä rusetun jo siitä! Taas toisaalta, minua ei saa mätänemään aurinkoon - siis ottamaan aurinkoa. Suojaudun parhaani mukaan auringonvarjoilla, tai lojun jonkun puun alla jos tekee mieli löhöillä. Joskus tekee ihan pahaa kun näkee poppoon etelässä, naamat paisuksissa liiasta auringosta.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JVR


Kyllä sinä kuule varmasti vielä jonain kauniina päivänä tulet olemaan jollekkin miehelle sellainen:rolleyes:
Toivottavasti ainakin:)

Kiitos! Toi oli kyllä kaunein kohteliaisuus mitä mä olen pitkään aikaan kuullut *sniif* :) Toivottavasti se "joku päivä" ei ole enää hirmuisen kaukana...


ninja: Mä puolestani lojun lojumistani auringossa ja sitten kolmen päivän jälkeen huomaan, että oho! mulla on jo olkainten rajat olkapäissä. Että hienoa...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Chip
ninja: Mä puolestani lojun lojumistani auringossa ja sitten kolmen päivän jälkeen huomaan, että oho! mulla on jo olkainten rajat olkapäissä. Että hienoa...
Ajattelin juttua ensimmäisen kerran muutama vuosi sitten, kun näin erään keski-iän ylittäneen pariskunnan rannalla ottamassa aurinkoa. Jo otteista näki, että kyseessä oli monia rantoja kokenut pari. Heillä oli huomioita herättävä rusketus, sillä kyseessä oli yksi ensimmäisistä rantapäivistä keväällä. Panin merkille heidän ihonsa. Vaikka pariskunta oli tyyliltään ja olemukseltaan reipas ja nuorekas, niin heidän ihonsa oli vanha, repsahtanut ja kuivan näköinen. Ruskea väri ei sitä kaunistanut, vaan mieleen tuli itsensä pikku-hiljaa tuhoaminen liialla auringon otolla.

Ihmisen ihon on kertakäyttötavaraa. Vanhoista filmeistä näkee, miten eilisen ihanne oli valkoinen nainen. Aurinko ei saanut missään tapauksessa kärventää tai värjätä naisen ihoa.

Tänäpäivänähän tilanne on toisin. Jos ei aurinko taivaalla riitä, niin sitten lampun alle.

Ja mitä hyötyä ihon ruskeasta väristä sitten oikein on? Ei loppujen lopuksi mitään. Sitäpaitsi nainen, jolla on valkoinen "oma iho" saattaa olla todella hieno näky! Lienet kuuluvan siihen poppooseen Chip:)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti finnishninja

Ja mitä hyötyä ihon ruskeasta väristä sitten oikein on? Ei loppujen lopuksi mitään. Sitäpaitsi nainen, jolla on valkoinen "oma iho" saattaa olla todella hieno näky! Lienet kuuluvan siihen poppooseen Chip:)

Voi olla, että kuulun, mutta silti! Sopivasti päivettynyt iho on ainakin mun mielestä nätti, kun taas tämmönen vaalee ei ainakaan kesällä näytä miltään. Siis kun ei mulla nyt mikään puhtaan valkoinen iho ole, mutta ei kyllä mikään öö... maitokahvin värinenkään. Kieltämättä semmonen veltto, ryppyinen ja roikkuva monen rusketuksen nähnyt iho ei ole enää kaunis...

On rusketuksesta se haitta, että muuten niin huomaamattomat käsivarren karvat vaalenevat ihon tummuessa ja tulevat esiin... Mutta eipähän ole vielä saanut minua ajelemaan niitä. Ja pitkät hiukset on kesällä todella tuskalliset, ellei niitä pidä jatkuvasti kiinni, kun niska alkaa hiota jos hiukset makoilee siinä päällä...

Sorry, vanha paha tapa ... yrittää tehdä tulemistaan :o
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kainalotupsut ovat ikävän näköiset naisihmisellä, mutta muutoin "luukki" saapi olla naturelli, sanoo mauri.

Vaan kuinkas on, karjujen karjut, moniko olisi valmis höyläämään rintakarvat ja alapään satiaisjarrut pois, kuten kuulemma nudistirannalla voi nähdä tehneen? Tuoreimman Hesarin mukaan Yyterissä pidetyillä Naturistien teemapäivillä saattoi posliinimiehiäkin olla näköpiirissä! "Melko monet miehet näyttivät käyttäneen partakonetta yhtä ahkerasti niin ylä- kuin alapäähänsä", tuumi toimittaja jutussaan.

Ja naisten näkökulmia kehiin, tietty! Millaisen säväyksen ajettu mies tekisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös