Karvaiset naiset

  • 10 155
  • 76

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Posliini - ehei.

Jos saan valita, niin ei posliinia. Ei paljon, mutta ei kaikkia pois. Itse pidän sellaisesta pienestä tupsusta... Mielestäni siistitty karvoitus on huomattavasti kiihottavamman näköinen. Lisäksi sen parissa on paljon mukavampi ja helpompi työskennellä. Karva kurkussa tai hampaiden välissä ei tunnu mukavalta.


P.S. Miksi vapaa keskustelu tuo tällä hetkellä mieleeni Reginan?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Reginan naisen unelmat

Viestin lähetti sopuli
P.S. Miksi vapaa keskustelu tuo tällä hetkellä mieleeni Reginan?

Niin, ....Anette tarttui tarmokkaasti pikkupöksyihini ja veti ne nilkkoihini. Jorma katseli sohvalta tuotantolaitoksen savupiippu pystyssä tyttöjen välistä ystävyyttämme.
Anette tarttui vaahtopulloon ja levitti siitä aimo tujauksen vaahtoa ylähuulelleni. Vaahtoa meni nenäänikin ja sai minut pärsimään kuin astmainen piiskattu hevonen.

Anette tarttui höylään ja ajeli orastavat viikseni. Kiihotuin näistä näpäköistä vedoista ja tunsin ulkosynnyttimieni alkavan turvota kuin rantaveteen upotettu ravistunut kirkkovene.

Kaadoin Aneten alleni ja väänsin hänet siltaan. Jorma singahti paikalle ja vaati saada vaahtopullon ja höylän itselleen. Myös naapurin kissa tassutteli lemmenluolaamme tuskin aistittavan kalanhajun perässä. Kissa kiipesi sänkyyn ja alkoi nuolemaan Jorm..... Täältä tähän
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti FourForty
jonkun viisaan ajattelijan sanoilla, että posliinin näkemisestä partnerilla tulee samanlainen tunne kuin silloin, kun saa joululahjan ilman käärepaperia...
Ai jaa. Mun mielestä se vastaa lähinnä sitä että piirakassa on karvoja...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kalkun rusakko


Kyllä muuten on!!! Nimittäin karvainen mies...:D

Ainakin jos bongaa kyseisen ilmiön omasta sängystä ;)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti FourForty
Jopas täällä on miessukukunta posliinin kannalla. Itse sanoudun kyllä tästä rintamasta irti toteamalla jonkun viisaan ajattelijan sanoilla, että posliinin näkemisestä partnerilla tulee samanlainen tunne kuin silloin, kun saa joululahjan ilman käärepaperia...

En noista muista karvoista naisella juurikaan kicksejä saa (=mieluummin pois), mutta kyllä "siellä" saa mieluusti jotain kasvaa... jo pelkästään sen takia, että näkee onko nainen värjännyt hiuksensa vai ei :p Ei nyt mitään etelämaalaisia pehkoja, mutta sopivasti, eikä kai suomalaisnaisen geeneillä helpolla kauheaa viidakkoa sinne synnykään...?

Karvoilla on pahana tapana kulkeutua mitä ilkeimpiin paikkoihin, jossa ne kutittelevat ja pistelevät. Seuraavana päivänä työpaikalla ruokapöydässä on sitten mukava poistella kyseisiä karvastuksia;)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Okei, karvakeskustelu alkaa kutista finaalia kohti, joten yksi pieni juttu todellisesta elämästä...

Kamu on eronnut ja jäljellä on heiman kitkerä tunnelma. Kertoi kerran tohkeissaan exän yllättävästä kylässä käynnistä:

"Hän heittäytyi selälleen sängylleni ja sanoi: "Saat tehdä mitä ikinä haluat minulle!"

"Mitä sä teit?" -kysyin minä silmät teelautasen kokoisina.

"Mä ajoin siltä saatanalta karvat pois...
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Olen vahvasti FourFortyn ja Sopulin kannalla. Kyllä naisen haaruvälissä pitää karvoja olla. Tästä käytiin aikanaan Rööri-kornerissa varsin kattava keskustelu äänestyksineen. Makuja oli silloinkin monia. Hyvä niin.

Täysin ajeltu on vastenmielinen lepakko, ruokkoamaton aarnipehkokin on usein siivoton. Siisti sipponen bikiniajelu on JESS! Etenkin tummilla. Punapäillä se näyttää aina enemmän tai vähemmän siivottomalta. Värjätäänkö niitä karvoja?

Ike
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Eisenhower
Olen vahvasti FourFortyn ja Sopulin kannalla. Kyllä naisen haaruvälissä pitää karvoja olla. Tästä käytiin aikanaan Rööri-kornerissa varsin kattava keskustelu äänestyksineen. Makuja oli silloinkin monia. Hyvä niin.

Kannatus täältäkin huolitelluille pimppikarvoitukselle, jossa tosin pitäisi olla automaailman mukaiset vuosimallit ja mallimerkinnät tunnistamisen helpottamiseksi, esim näin:

Pimpsukkakarvoitus-designejä:

V-style, vm 2002, GLS
Irocheesh, vm 2001, Standard Edition
I-style, vm 2000, Metal Red, GT-Juhlamalli Air-Conditioned
jne...

Posliini olisi siis näin ollen:

Cabrio (jonka bulgaria-versio olisi tietty: Rago Baljana)

Näin muodoin voisi kätevästi aina esittää rouvaväelle toiveen sheivauksesta ilman noloja sanallisia kuvauksia ja toiveita, eikö totta?:p

edit:

Lada, vm 1976, style Brezhnev, karvareuhka, paino 3 kg
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Miten on mahdollista, että tällainen keskustelu on jäänyt näkemättä?

No, olen muotoiltujen karvojen kannalla, sillä itse tarunhohtoinen posliini ei todellakaan sovi kaikille fjoosille (häveliäästi käytän slangia). Niissä on selkeitä rakenteellisia eroja, joita ei tässä tarvitse sen kummemmin eritellä. Vähän sama juttu kuin kalju pää miehellä - kaikkien kallonmuoto ei sitä kestä. Myöskään jokainen fjoosa ei ole luotu posliinia varten. Mutta fjoosan ulkomuotohan ei tokikaan kerro sen muista ominaisuuksista, ei tietenkään. No, anyway, pieni, hyvin muotoiltu, kenties I-mallinen karvoitus jättää mielikuvitukselle mukavasti sijaa, kun koko kioski ei ole heti levällään. Paljon kivempi on mennä tutkimaan, että mitähän täältä ärrälrä löytyy. Olisiko sisäänkäynti hyvä suorittaa millä tekniikalla, tarvitaanko vielä lämmitystoimia jne?

Yksi keskustelunaihe, mikä täältä Regina-palstalta (kiitos erva, se oli herkkää) vielä puuttuu, on kannanotto siihen, että onko etu- vai takamalli parempi? Siis ep vai tp, jota joskus suunnittelimme ehdottaa naisten sos.turvatunnukseen lisättäväksi...siis tähän tapaan: Lystimäki Eevaleena, 060270-234E TP. Tulisi heti selväksi. Mielestäni ep-malli on...aktiivisempi.

Siis onhan nuoriso jo nukkumassa? Jos ei, niin ei se mitn. Aika kevyttä tämä kama täällä on verrattuna Asematunneliin ja Espan puistoon juuri tällä hetkellä.

Ugh!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag


Siis ep vai tp

Siis onhan nuoriso jo nukkumassa? Jos ei, niin ei se mitn.

Stilisoin ja koodaan minäkin, nuorten hämäämiseksi.:cool:

tp, ehdottomasti. Think: krapula-aamuinen, seisomapaikka, ruuhkabussi-työmatka, kesäkuumalla jonkun napakan herkkuryybenin takana...

Naamiontini lienee riittävä eksyttämään nuorimmat lukijat ajatuksesta:rolleyes:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Senior



tp, ehdottomasti. Think: krapula-aamuinen, seisomapaikka, ruuhkabussi-työmatka, kesäkuumalla jonkun napakan herkkuryybenin takana...


Kyllä. Siinä on puolensa silloin kun laiskottaa. Silloin taas kun on vähän enemmän fiilistä olla aktiivinen, ep on poikaa. Vähän sama ero kuin automaattivaihteella ja manuaalilla - noin niinkuin hämäyksen vuoksi automaailmaan heitettynä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Senior


Stilisoin ja koodaan minäkin, nuorten hämäämiseksi.:cool:

tp, ehdottomasti. Think: krapula-aamuinen, seisomapaikka, ruuhkabussi-työmatka, kesäkuumalla jonkun napakan herkkuryybenin takana...

Naamiontini lienee riittävä eksyttämään nuorimmat lukijat ajatuksesta:rolleyes:

No, minä nyt en aivan niihin nuorimpiin kuulu joten harhautus ei onnistunut... pliis... voisitko jatkaa sillä minulta jäi kesken... siis majoneesi ei ole vielä aivan valmista... tosin tuloillaan se on.

Yökukkuja vlad#16.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag


Kyllä. Siinä on puolensa silloin kun laiskottaa. Silloin taas kun on vähän enemmän fiilistä olla aktiivinen, ep on poikaa. Vähän sama ero kuin automaattivaihteella ja manuaalilla - noin niinkuin hämäyksen vuoksi automaailmaan heitettynä.

Ändöständ, mutta mietipä tätä point of view:

Himassa, baarin jälkeen 03.55 bunkkaan -> fryy selin -> 30 sekuntia -> Tuffff! -> uni. Kätevää, eikö totta? Aamulla kurkona duuniin!:cool: (Keeping the code)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Senior


Ändöständ, mutta mietipä tätä point of view:

Himassa, baarin jälkeen 03.55 bunkkaan -> fryy selin -> 30 sekuntia -> Tuffff! -> uni. Kätevää, eikö totta? Aamulla kurkona duuniin!:cool: (Keeping the code)

Eihän siinä nyt niin kauan tarvitse tuhertaa:D 15 sekkaa on bueno suoritus baari-illan jälkeen.

Kankkusessa sitten 15 tuntia.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Minä olen ehdottomasti sellaisen KP (keskiväli) iahilija....käyttökelpoinen olosuhteessa kuin olosuhteessakin:):cool:
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag


Eihän siinä nyt niin kauan tarvitse tuhertaa:D 15 sekkaa on bueno suoritus baari-illan jälkeen.


Kyllä näin on. Siinä sitä on taas romantiikkaa ihan tarpeeksi eikä nainen voi väittää ettetkö ole kiinnostunut. Päinvastoin, näin nopeasti suoritetulla toimituksella voi lurittaa lemmenlorua vuoristovosun korvaan, että "sä oot yksinkertaisesti niin kaunis pakkaus", tai että" aina vaan pitää ajatella naisen orgasmia, miksi ei välillä mietitä, että miehilläkin on tunteet, hiero lisää, just, just, just noin, taas mennään." Sitäpaitsi, se nainen, joka sinunkin nurkassa pitää älämölöä siitä kuinka huono olet näissä..hmmm...talousaskareissa, niin miksi uhrata sitä jonnin joutavaan sängyssä äheltämiseen??? Miehillähän se on ihan sama kestääkö se tuo Jhagin mainitsemat 15 sekuntia vai puoli tuntia, koska loppujen lopuksi samaa tulosta haetaan. Sitäpaitsi, kun sen suorittaa nopeasti, niin jää aikaa esim. tiskaamiseen, imurointiin, pölyjen pyyhkimiseen jne jne. Ette voi väittää, etteikö naiset vertaile meitä miehiä tuolla naisporukassa. Ja kyllä siellä saa kehuja naapurinkin rouvalta kun vaimo ylpeänä kertoo, että "tänäkin aamuna kahvit oli valmiina, harrastimme vielä nopeasti seksiä ennenkuin lapset heräsivät (todellisuudessa heräävät aina ennen sinua), ja vielä alkoi imuroimaan sekä vei roskat pihalle". Nii´in. Siinä tulee heti mustasukkaisuus naapurin rouvan puseroon, kun hänen oma sikansa (miehensä) makaa vain ja ei tee mitään muuta kuin vonkuu pimpsaa ja kaljaa, ja ei välttämättä tässä järjestyksessä. Anyway, oli miten oli, karvoin tai ilman karvoin, täältä tullaan.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti Korak
...niin miksi uhrata sitä jonnin joutavaan sängyssä äheltämiseen??? ...

Vauhkonen on siis SIINÄ ihan yhtä hyvä kuin kiekkoilijana...
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Olenpa jälleen kokemusta rikkaampi... Kokeilin nyt yllytyksestä tuota uutta Veet-vaahtoa. Ei muuta kuin sääret vaahtoon ja käsien pesulle. Siinä jalat vaahdossa tallustellessani, halusi kissa jälleen rakastaa ja puski pienen päänsä sääreäni vasten. Sai vaahtoa toisen korvan aivan täyteen. Ei muuta kuin kissa pesulle...karvathan siltä raukalta lähti korvasta. Eli tehoaa myös kissoihin...niin ja lähti ne munkin säärikarvat pois...
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Pakko ottaa kantaa! :D

Kiitos ervatsalolle huikeesta setistä! :D Repesin totaalisesti!

Pitää sen verran sanoa että hiukset, kulmakarvat ja silmäripset on ihan ehdottomat. Omalla kullalla on todella pitkät ja kauniit silmäripset...

Sitten alemmasta karvoituksesta: EI kainalokarvoille! Säärikarvoja saa ajella sitten kohtalaisin väliajoin. Minä en pienestä sängestä aivan hermostu. Fjoosassakin saa olla karvoja mutta mielellään siinä yläpuolella että itse tuota on jätetty paljaaksi...
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Viestin lähetti Annuli
Olenpa jälleen kokemusta rikkaampi... Kokeilin nyt yllytyksestä tuota uutta Veet-vaahtoa. Ei muuta kuin sääret vaahtoon ja käsien pesulle. Siinä jalat vaahdossa tallustellessani, halusi kissa jälleen rakastaa ja puski pienen päänsä sääreäni vasten. Sai vaahtoa toisen korvan aivan täyteen. Ei muuta kuin kissa pesulle...karvathan siltä raukalta lähti korvasta. Eli tehoaa myös kissoihin...niin ja lähti ne munkin säärikarvat pois...

Ensinnäkin miksi Annuli on riipinyt munkilta säärikarvat?:D

ja toiseksi kannattaa pysytellä vaan Giletessä:

Ihokarvan poistoon tarkoitettuja voiteita, geelejä ja vaahtoja on syytä käyttää harkiten ja varovasti. Varsinkin herkkäihoisille kemialliset karvanpoistoaineet voivat aiheuttaa pahoja ihovaurioita. Etenkin kasvoilla käytettyinä ne saattavat saada aikaan todella pahaa jälkeä, ja vammat voivat olla pysyviä.

Saatuaan aineista useita valituksia Kuluttajavirasto testautti kaikki kuusi markkinoilla olevaa kemiallista karvanpoistotuotetta.
lisää aiheesta MTV3 uutiset
Edit: typoja
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Ehe-ehe... hyvän vitsin murjaisit...

Myrkkyähän ne tosiaan ovat. Kun laitoin vaahdon jalkoihini, tunsin heti polttelua ja kutinaa, mutta kova jätkä, kun olen, en todellakaan huuhdellut kallista myrkkyä pois, vaan annoin vaikuttaa koko sallitun ajan...vielä ei ainakaan iho sulanut pois...

Paras keino on kyllä ehdottomasti vaha, mutta se sotkee ja suhraa...siis vaha ja sen kanssa pelleily.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onpas eläväinen keskustelu...

Se täytyy sanoa että olen onnellinen siitä että olen mies. Ei tule ainakaan yleensä mitään suurempia stressinaiheita karvojen poistoista... Mitä nyt ne satunnaiset hassut partakarvat mitä joskus naamasta työntyy, mutta muuten. Eli muuten saa kintuissa ja missä muualla niitä lieneekin karvat elellä aika rauhassa... Ellei sitten joku pahasta karvafobiasta kärsivä nainen satu tielle.
Nii-in olen ylpeä karvoistani. =)
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Viestin lähetti Ted Raikas
Onpas eläväinen keskustelu...

Se täytyy sanoa että olen onnellinen siitä että olen mies. Ei tule ainakaan yleensä mitään suurempia stressinaiheita karvojen poistoista... Mitä nyt ne satunnaiset hassut partakarvat mitä joskus naamasta työntyy, mutta muuten. ...

Ei parta pahoille jne...
Kyllä mä ainakin olen totaalisen kyllästynyt raapimaan karvoja naamastani kuutena aamuna viikossa. Eikä ratkaisu ole parran kasvattaminenkaan, joutuu sitäkin trimmaamaan.
 

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti JVR
Minä olen ehdottomasti sellaisen KP (keskiväli) iahilija....käyttökelpoinen olosuhteessa kuin olosuhteessakin:):cool:

Taako on nytten se puoliautomaatti, eli tiptronic, tai sensonic tai mika ikina, vahan mallista riippuen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös