Karvaiset naiset

  • 10 155
  • 76

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Saksalaiset naiset ovat Gilletten tekemän tutkimuksen mukaan euroopan karvaisimpia naisia. Vain 33 prosenttia heistä ajelee karvat pois sääristä. Suurin osa saksalaisista naisista ei myöskään aja kainalokarvoja pois. Ahkerimpia höylääjiä ovat englantilaiset naiset. 75 prosenttia heistä ajelee säärikarvat pois.

Mitens meidän naisemme? Heiluvatko he höylän kanssa pitkin ja poikin, vai...

Itse en ole koskaan törmännyt tosi karvaiseen naiseen - pikemminkin päinvastoin, elikkä iho ruvella tylsästä höylästä:D
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu kyllä karvat ajetaan säännöllisesti pois.

Selvennykseksi vielä, että ajan kainaloista ja sääristä... En siis muualta...:)

Sen verran vielä selvennän, että MINÄ en aja muualta... Se on sitten eri asia, tekeekö sen joku muu...;)
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minulle riittäisi sekin että 60 % naisista ajelisi 60 % karvoistaan. Naisista kuitenkin 40 % on muutenkin minulle sopimattomia ja tutkimusten mukaan hiusten osuus on myöskin samainen 40 %.

Saksalaisistahan tuon arvasi (tai onhan se nähyytkin), mutta että Englantilaiset johtavat liigaa... Oliko Gillette ottanut tutkimuksissaan huomiota että välimeren naisilla karvoja kasvaa useammissa paikoissa (kuten esim viikset), kuin englantilaisilla -> terän kulutus per henkilö kasvaa -> samalla kokonaiskulutuksella vähemmät naiset ajelevat karvojaan.

Minä kysyn vain.
 

karttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan evääksi kaikille palstan naisille, joista kaikki takuuvarmasti piipahtavat tällaisessa otsikossa: Ajelkaa niitä karvoja.

Nimimerkillä kolmiot viivaksi.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Jonna79
Juu kyllä karvat ajetaan säännöllisesti pois.
Selvennykseksi vielä, että ajan kainaloista ja sääristä... En siis muualta...:)

Niin, valitettavasti! ;)

Täältä tähän
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin kesäsin tulee ajeltua jokaikinen aamu.
En tiedä mitään kauheampaa karvaiset jalat.
Minä en rupea enempää erittelemään sitä mitä karvoja ajelen. :)

Mä oon aina ihan innoissani kun keksin uusia tapoja ajella säärikarvoja, uusia erilaisia höyliä, gilettellä on muuten ilmestynyt yksi uusi shave-vaahto, joka tuoksuu melonilta.
Mä ostin sitä heti kaks purkkia.

Ihan tiedoksi muuten, että mitään muita karvoja kuin sääri- ja kainalokarvoja ei itseasiassa saisi ajaa höylällä. Siihen voi sitten käyttää epilaattoria, tai uutta veet suihkevaahtoa. (Suosittelen muuten lämpimästi!)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mikään ei ole pahempaa kuin karvainen nainen...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Vahalla säihkysääret

Viestin lähetti girlzilla15
Ihan tiedoksi muuten, että mitään muita karvoja kuin sääri- ja kainalokarvoja ei itseasiassa saisi ajaa höylällä. Siihen voi sitten käyttää epilaattoria, tai uutta veet suihkevaahtoa. (Suosittelen muuten lämpimästi!)


Niin, meidän mamma se päätti kerran kokeilla jotain vahajuttuja säärien ajeluun. Lopputulos oli se, että sitä vahaa hinkattiin pois mm. kynsilakanpoistoaineella.
Kaikista parasta tässä oli se, että homma hoidettiin ihan ohjeiden mukaan, siis siihen asti kun se vaha piti poistaa.

Eli tässä teille naisille ilmainen vinkki: Välttäkää vahaa.
(Ja tzzadilaisille vastaaville: kokeilkaa ihmeessä)

Täältä tähän
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Tästä aiheestahan tuli itse asiassa männä viikolla dokumentti. Jösses että oli kamalia naisia. Varsinkin se italialaisen mafioson näköinen partainen nainen oli järkyttävyydessään omaa luokkaansa. Hrr......
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Näin kesäsin tulee ajeltua jokaikinen aamu.


Sullahan on rohee karvojenkasvu!:D . Joka aamu?!

Palstan naisille tiedoksi miehisenä (omana) mielipiteenä:

Pimpsukkakarvat PITÄÄ muotoilusheivata tietenkin! Onhan se tehokas sexkiller, kun bikinien reunoilta pilkottaa kymmenen sentin vahvuinen pimppikarvapehko. Vain entisessä DDR:ssä sellainen oli sopivaa! Eiii. Mikään ei ole niin vastenmielistä, kuin 'Jimi Hendrix-tukka' -tyyppinen jalkovälikarvoitus naisella! Ottakaa pimatsut mallia Ronaldon uudesta hiuslookista, siitä puolet pois ja trendikäs V- tai I-tyyli pimpin somisteeksi!;)
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Tuleehan noita ajeltua mitä ihmeellisimmistä paikoista. Lisäksi harrastan karvojen nyppimistä yksitellen pinseteillä. Se on mukavaa ajanviihdettä. Pihalle istumaan ja pinseteillä karvoja sääristä... Vahan kanssa on ollut muutoin ihan kivoja kokemuksia, paitsi se tuska, kun kiskaisee....
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Senior
Pimpsukkakarvat PITÄÄ muotoilusheivata tietenkin! Onhan se tehokas sexkiller, kun bikinien reunoilta pilkottaa kymmenen sentin vahvuinen pimppikarvapehko. Vain entisessä DDR:ssä sellainen oli sopivaa! Eiii. Mikään ei ole niin vastenmielistä, kuin 'Jimi Hendrix-tukka' -tyyppinen jalkovälikarvoitus naisella! Ottakaa pimatsut mallia Ronaldon uudesta hiuslookista, siitä puolet pois ja trendikäs V- tai I-tyyli pimpin somisteeksi!;)

Ehdottomasti samaa mieltä, Senior vei kahvikupin lusikan suustani (vaikka se siellä edelleenkin on:rolleyes: ). V:tä parempi on I, ja mielestäni vielä I:täkin parempi on...mitenkäs sitä kuvaisi...no, käytetään tavanomaista ilmaisua "posliini". *mmm* Sen lisäksi, että vähempi karvoitus näyttää sexymmältä, se myös tuntuu paremmalta ja pimpsa maist...nojoo. Muistetaanpas, että kyseessä on lastenohjelma. ;) Toisaalta, tämähän on oikein rattoisaa näin kesken työpäivän antaa ajatusten vaeltaa...
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
KARVOJEN AJELU - TOP 5

5) Partajouhet pois itseltä - siisti look anopille
4) Viiksien tasaus itseltä - ei mee jouhet murekkeen kanssa sekaisin
3) Muija ajelkoon säärensä siisteiksi - kivempi silitellä ja katsella
2) Muija rajatkoon pimppakarvansa siistiksi - bikinikuntoon

and winner of this game is...

1) pääsee ajelemaan eukon pimppakarvat pois- jes!:p
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli
Tuleehan noita ajeltua mitä ihmeellisimmistä paikoista. Lisäksi harrastan karvojen nyppimistä yksitellen pinseteillä. Se on mukavaa ajanviihdettä. Pihalle istumaan ja pinseteillä karvoja sääristä... Vahan kanssa on ollut muutoin ihan kivoja kokemuksia, paitsi se tuska, kun kiskaisee....

Tämänhän saamme luonnollisesti tarkennettuna ja yksityiskohtaisesti kuvailtuna kirjoituksena ainakin YV:nä ;)

Itseaiheeseen niin kyllä huolitellun siististi ajeltu nainen on aivan loistava, siisteys tässäkin asiassa.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Hiukset on ainoat karvat, mitkä naisille sopii. Tosin alapääsä nätisti muotuiltu on ihan sopiva. Siltikin mahdollisiman paljon pois. Sitä paitsi sellainen karvainen haisee yleensä aika pahalta, sillä niillä karvoilla on harmittava tapa marinoitua eritteissä.

God shave the Queen
 
Viimeksi muokattu:

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti Tatzka


Tämänhän saamme luonnollisesti tarkennettuna ja yksityiskohtaisesti kuvailtuna kirjoituksena ainakin YV:nä ;)

Itseaiheeseen niin kyllä huolitellun siististi ajeltu nainen on aivan loistava, siisteys tässäkin asiassa.

Hmm... eiköhän jotkut asiat ole hyvä jättää aina joskus mielikuvituksen varaan...tai salaisuudeksi, joka paljastetaan vain joskus....:D
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Senior


Sullahan on rohee karvojenkasvu!:D . Joka aamu?!

Palstan naisille tiedoksi miehisenä (omana) mielipiteenä:

Pimpsukkakarvat PITÄÄ muotoilusheivata tietenkin! Onhan se tehokas sexkiller, kun bikinien reunoilta pilkottaa kymmenen sentin vahvuinen pimppikarvapehko. Vain entisessä DDR:ssä sellainen oli sopivaa! Eiii. Mikään ei ole niin vastenmielistä, kuin 'Jimi Hendrix-tukka' -tyyppinen jalkovälikarvoitus naisella! Ottakaa pimatsut mallia Ronaldon uudesta hiuslookista, siitä puolet pois ja trendikäs V- tai I-tyyli pimpin somisteeksi!;)

Hmph. :)
Minä olen täysin neuroottinen näissä asioissa, eihän varsinaista sänkeä tule kuin vasta viiden päivän kuluttua, mutta pienikin epämiellyttävä pistely iholla on kuvottavaa. Siksi ajelen ne sääretkin jokaikinen aamu.

Minullakin on hyviä kokemuksia vahasta, mutta Annulin sanoin, kyllähän se pirusti sattuu kun ne vahaliuskat pitää poistaa.
Mutta mitäpä nainen ei tekisi kauneutensa tähden?
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Karvat ajellaan todellakin pois, etenkin näin kesällä on Venus kovassa käytössä. Sääret ja kainalot on aivan ehdotottomasti oltava sileät, tai voin itsekin jo pahoin. En voisi kuvitellakaan itseäni kulkemassa kaupungilla toppi päällä kainalokarvat rehottaen.. Enkä myöskään voisi kuvitellakaan meneväni rannalle, jos sääreni olisivat samannäköiset kuin miehen leuka sänkikasvussa... :D

Harmi vain, että vaikka esim. Venuksella saa karvat siististi pois, on käsittely tosiaankin toistettava usein, eli tulos ei ole pitkäaikainen. :( Erilaiset voiteet ovat kanssa hyviä, mutta niissäkin on se, että joskus kaikki karvat eivät meinaa lähteä, vaan loppuja saa sitten poistella höylällä.

Ja itse olen keskittynyt ajelemaan karvoja lähinnä tuolta sääristä ja kainaloista... ;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Poison
Karvat ajellaan todellakin pois, etenkin näin kesällä on Venus kovassa käytössä. Sääret ja kainalot on aivan ehdotottomasti oltava sileät, tai voin itsekin jo pahoin. En voisi kuvitellakaan itseäni kulkemassa kaupungilla toppi päällä kainalokarvat rehottaen.. Enkä myöskään voisi kuvitellakaan meneväni rannalle, jos sääreni olisivat samannäköiset kuin miehen leuka sänkikasvussa... :D

Harmi vain, että vaikka esim. Venuksella saa karvat siististi pois, on käsittely tosiaankin toistettava usein, eli tulos ei ole pitkäaikainen. :( Erilaiset voiteet ovat kanssa hyviä, mutta niissäkin on se, että joskus kaikki karvat eivät meinaa lähteä, vaan loppuja saa sitten poistella höylällä.

Ja itse olen keskittynyt ajelemaan karvoja lähinnä tuolta sääristä ja kainaloista... ;)

Tämä uusi Veet-suihkevaahto on muuten aivan loistava. Sääret, kainalot, ja muutkin paikat pysyvät sileänä yli viikon. Ja tämä ei ole mainostus, vaan täysi fakta!

Itsellänikin on Venus-terä, mutta sen tulokset tosiaan ovat erittäin lyhytaikaisia.
Ja jotenkin tuo suihkevaahto on niin paljon yksinkertaisempi. Suihkuttaa, ja sitten huuhtelee. Höylällä tulee inhottavia haavoja jalkoihin, kainaloihin ja muualle. Ei hyvä.

*Girlzilla, uusi Veet-mainostyttö*
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
oho? ompas hassu aihe...
No kuitenkin liityn mielelläni tähän salskean miesjoukon näkökantaan: Mitä vähemmän karvoja, sitä parempi.
:D
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Poison
Ja itse olen keskittynyt ajelemaan karvoja lähinnä tuolta sääristä ja kainaloista... ;)

Niin, toiset meistä kuuluvat siihen onnekkaaseen osaan, joilla genitaalialueen karvoitus on niukkaa tai jopa lähes olematonta!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eivätköhän suomalaiset naiset yleensä pyri poistamaan karvat niin kainaloista kuin sääristä sekä siistimään muitakin alueita tarpeen mukaan, kuka milläkin tavalla. Jossain lehdessä oli hiljattain mainos, miten karvoista pääsee lopullisesti eroon. Hoitokertoja vaadittiin muutamia ja ne olivat melkoisen kalliita (kyse oli kai laserista tms). Tästä sai avun ainakin sääriin ja bikinirajaan.

Mies voi rehvakkaasti jättää partansa ajelematta, ja joku saattaa pitää häntä seksikkäänä, mutta karvainen nainen ei kerää suurempia sympatioita etenkään vastakkaisessa sukupuolessa. Karvoissa on kuitenkin se hyvä puoli, että ne saa pois.

Koska täällä nyt ollaan kovin kiinnostuneita karvojen poistosta, niin otetaan mukaan miehinen versio itsensä siistimisestä.

www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=8413
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Daespoo
Mikään ei ole pahempaa kuin karvainen nainen...

Kyllä muuten on!!! Nimittäin karvainen mies...:D
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jopas täällä on miessukukunta posliinin kannalla. Itse sanoudun kyllä tästä rintamasta irti toteamalla jonkun viisaan ajattelijan sanoilla, että posliinin näkemisestä partnerilla tulee samanlainen tunne kuin silloin, kun saa joululahjan ilman käärepaperia...

En noista muista karvoista naisella juurikaan kicksejä saa (=mieluummin pois), mutta kyllä "siellä" saa mieluusti jotain kasvaa... jo pelkästään sen takia, että näkee onko nainen värjännyt hiuksensa vai ei :p Ei nyt mitään etelämaalaisia pehkoja, mutta sopivasti, eikä kai suomalaisnaisen geeneillä helpolla kauheaa viidakkoa sinne synnykään...?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti FourForty

Ei nyt mitään etelämaalaisia pehkoja, mutta sopivasti, eikä kai suomalaisnaisen geeneillä helpolla kauheaa viidakkoa sinne synnykään...?


Hah, älä sano....

Juu, posliinin kannalla ollaan, jos valita saa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös