Viestin lähetti Aksu
Koska tunnut tietävän työryhmän käymät keskustelut sekä päätöksen pohjalla olevat perusteet, joiden mukaan voit päätellä muun työryhmän suolanneen Tammisen ja Helppolaisen ajatuksia niin voinet kertoa tarkemmin ko. asiasta ja mikäli paskaksi haukkumasi jäsenistö oli täysin yksimielinen niin toivon myös siitä lisävalaistusta tai ainakin varman lähteen. Kiitos!
Päivän Vasabladet tietää kertoa ketkä työryhmään kuuluivat ja mikä oli heidan kantansa asiaan, miten lopulta "äänestivät". Siinä kävi ilmi, että ainuastaan Tamminen ja Helppolainen liputtivat liigan avaamisesta. Tässä lähteeni. Jos Vasabladetissa on väärää tai jotenkin harhauttavaa tietoa niin pyydän anteeksi kommentistani mutta koska uskon että näin ei ole niin pysyn siinä.
Urpolle (nimimerkki) vastaukseksi niin minä en halua liigaa auki ainuastaan sen takia, että haluaisin Sportin sinne. Yhtähyvin sinne voi nousta vaikkapa Jukurit, ken tietää. Pelaamalla (toivottavasti) se ratkasitaan. Itse asiassa en edes näe sitä niin järkevänä ajatuksena lähteä liigaan sillä Mestis on viihdyttävä sarja ja lähes kaikki joukkueet liigassa tekevät tappiota, miksi siis sinne hinkuilla? Minä haluan että karsinnat saadaan takaisin jotta se jännitys ja kipinä mikä aina on ollut tulisi takaisin. Ihmisiä riittäisi katsomossa ja pelien viihtyvyystaso nousisi. Vaikka Sport nostettaisiin tai nousisi joskus liigaan niin haluaisin kuitenkin että liiga on auki vaikka suosikkijoukkueeni sieltä voisi pois tippuakin. Kunhan vain ei pelata ainuastaan SM-kullasta vaan on muutakin mielenkiintoista seurattavaa kuin Kärppien, Jokereidin ja parin muun suuren kaupungin joukkueen pelejä.