Länäri kirjoitti:Olen aivan helvetin tyytyväinen, mikäli yhtään Bluesin pelaajaa ei valita tänne.
Dvozak kirjoitti:Loukkaantua voi muuten vaikka matkalla kauppaan tai loppuverryttelyssä. Inisijät.
Snaipperi #16 kirjoitti:Turha sinne mitään Pakaslahtia on raahata kun ikää on jo ja taso ei riitä Viuhkolallakaan niin miten sitten Pakalla.
Jazerman19 kirjoitti:Paka on kuin tehty hyväksi 4.kentän senaksi mm-kisoja ajatellen.
Grainger kirjoitti:Riippuu paljolti siitä ketä on tarjolla.
Ei Viuhkolakaan mitenkään huono ole puolustavan sentterin roolissa. Parempi tosin olisi hyökkäävässä roolissa, mutta mielestäni osaa myös puolustaa. Pakaslahden ainoa meriitti onkin yksi hyvä ottelu Venäjää vastaan muutama kausi sitten.
Ei Viuhkola yhtään sen lapasempi ole kuin Pakaslahtikaan.
Jazerman19 kirjoitti:Pakaslahti on kyllä kaksinkamppailuvoimassa edellä Viuhkolaa. Harvemmin Pakaslahti kulmauksista hävinneenä joutuu poistumaan. Sen lisäksi, että Paka on voimakkaampi, on hän myös vähintään yhtä "hyvä" luistelija kuin Viuhkola ellei jopa tällä kaudella hiukan parempi. Aloituksista ei sitten kannata edes lähteä puhumaan.
Eddie kirjoitti:Kun et näytä Viuhkolasta tietävän yhtään mitään niin elä viitsi jatkaa näitä mutuarvioita.
Eddie kirjoitti:Itse en ota kantaa siihen kumpi on parempi.
Eddie kirjoitti:Mutta sen verran sanon, että jos ykkössentterin rooli Sm-liigassa on vertauksessa niin siinä ainakin Viuhkola on parempi.
Eddie kirjoitti:MM-kisoissa Viuhkola joutuu pelaamaan rooleissa, jotka eivät ole häntä varten.
Jazerman19 kirjoitti:Myönnän kyllä, että en tunne Viuhkolaa pelaajana läheskään niin hyvin kuin Pakaa ja sehän johtuu vain siitä, että näen Viuhkolan n. 2 kertaa kaudessa Areenalla + maajoukkuepelit, kun taas Pakaa on tullut seurattua viimeiset viisi vuotta käytännössä illasta toiseen.
Eddie kirjoitti:Näinhän se menee.. Vinkkinä sanoisin, että seuraappa seuraavassa Jok-Kär pelissä nimenomaan Viuhkolan kulmavääntöjä. Väitän, että yllätyt. Toki yksittäiset pelit voivat näyttää jotain muuta, mitä haen takaa. Mutta, vaikka Piku on flegumainen niin hän on aika vahva/ovela kulmissa.
Jazerman19 kirjoitti:Otetaan vinkki vastaan. Tosiaan tuo pieni flegmaattisuus Viuhkolan pelissä saattaa hämätä meikäläistä. Jotenkin omaan mielikuvaani kolmos- ja nelosketjun sentteristä ei oikein istu edes pieni flegmaattisuus, vaan sen sijaan nopeus, fyysisyys ja kovuus on niitä elementtejä joihin minä yhdistän jarruketjujen pelaajatyypit. Näihin elementteihin Viuhkola ei mielestäni istu kovinkaan hyvin.
Tuzzi kirjoitti:Mieluummin vaikka Janne Pesoselle näyttöpaikka, hienosti hän on kautensa liigassa avannut eikä Kärpille ehkä niin tärkeä pelaaja.
Mängimies kirjoitti:Jos Michal Bros olisi suomalainen, niin sitten ehdottomasti Pesonen mukaan yhdessä Brosin kanssa. Mutta koska näin ei asia ole, on Pesonen luultavimmin käyttökelvoton tällä tasolla.
Eddie kirjoitti:Pesonen sitäpaitsi pelaa nyt paremmin, kuin Jokinen viimeisellä Kärppäkaudellaan, toki tämä on vain minun mielipiteeni, mutta olen ainakin nähnyt pelejä.
Näinhän se on monesti ollut. Kotiturnaukseen halutaan kuitenkin jonkin verran panostaa ja se on ihan OK. Nyt voisikin ottaa turnaukseen mukaan sellaisia, joilla on erinomaiset edellytykset MM-kisoihin. Kun näiden "kunto" on näin syksyllä katsastettu, voidaan talven turnauksissa keskittyä lähinnä nuorempien pelaajien sisäänajamiseen. Toki toinen mahdollisuus olisi koota kaikkiin turnauksiin nuoria ja nälkäisiä tulevaisuuden pelaajia, mutta näinhän ei tule käymään. Kuitenkin tärkeintä olisi, että näitä "varmoja" MM-kisapelaajia ei käytettäisi kuin korkeintaan yhdessä EHT-turnauksessa.Tuzzi kirjoitti:Eiköhän tuo KarjalaCupin joukkue tule olemaan melko nimekäs, olettaisin kun kotiturneesta on kyse.
Tuzzi kirjoitti:, mutta Kallion Tomppaa sun muita tullaan varmasti näkemään. Viuhkolakin on jo nähty,
Pakaslahti, Kontiola, Pirnes ja Hahl.