Suomi tarvitsee NHL- puolustajansa jos se meinaa jossain pärjätä kunnolla, se näkyy jo Euro Hockey Tourilla, että enää ei pärjätä kun kaikki profiilipelaajat on kupattu pois. Tätä olen jo pari vuotta hokenut, että esim 2007 MM kisat, tai viime kausi kaatuivat puolustukseen. Vaikka aina voivotellaan maalintekijöitä niin suurin ongelma on siinä, että hyökkääjienkin on vaikea tehdä maaleja jos pakit eivät voi avata peliä. Samalla kyllä nähtiin tämä "Jypin Euroopan paras puolustus", että miten se ehkä toimii tässä nyky-liigassa ,mutta se on jumaleisson hukassa kun vanja saa syöttöketjunsa kuntoon.
Lisäksi oliko se Välivaara joka ampui joka kerta paikan saatuaan ohi armottoman löysän lämärin, jumatsuga Numppa vetää ranteella kovempia. Huomatkaa myös minkälainen laukaisutaidon puute Suomella on, Jarkko Immonenkin suti taas paskan vedon avopaikasta, ok se jäi vähän taakse mutta tuollainen paikka. Ehkä SM-liigan paras pelaaja, mutta KHL:ssä ei mahtuisi kahteen ekaan ketjuun varmaan missään joukkueessa, esim Tshekkejä vastaan kaksi läpiajoa, mitä poika tekee ampuu hätäisesti lämärillä, mitä tekee vanja, ruuvaa rystyllä yläpeltiin. Kun taas Petu sai pointilta paikan niin täräytti ylänurkkaan, siinä mallia.
Joo ei mulla muuta tai no oliko nyt maalissa se "ikinä kovin missään" veskari josta kukaan muu kuin Raumalla ei tiedä hänen Hasek- kykyjään. Aina kun painetta laittaa niin reppu heiluu ja liigassakin on alkuhypen jälkeen laantunut.
Joo mä jaktan kalsarointia, jatkakaa, Lepo!