Pantse67 kirjoitti:Ei mitenkään, mutta tämä liittyy:
Arvaa kuka teilasi Riihijärven sairaalakuntoon harjoituksissa?
Nimimerkki Mr.Monster?
Pantse67 kirjoitti:Ei mitenkään, mutta tämä liittyy:
Arvaa kuka teilasi Riihijärven sairaalakuntoon harjoituksissa?
Maila kirjoitti:Yritin etsiä uutista Haakanan lähdöstä, mutta kun en löytänyt, mainittakoon siitä tässä ketjussa. Yksi Haakanan lähipiiristä, en nyt mainitse kuka ettei tulee sanomista, kertoili tänään anopilleni töissä Haakanan ottaneen ja lähteneen omaehtoisesti Bluesista.
Tiedän, tämä kuulostaa juuri siltä, että olen jutellut naapurin sokean rouvan koiran kaiman serkun kanssa, mutta katsellaan mitä lehdistötilaisuus tuo tullessaan.
-Maila
Maila kirjoitti:Yritin etsiä uutista Haakanan lähdöstä, mutta kun en löytänyt, mainittakoon siitä tässä ketjussa. Yksi Haakanan lähipiiristä, en nyt mainitse kuka ettei tulee sanomista, kertoili tänään anopilleni töissä Haakanan ottaneen ja lähteneen omaehtoisesti Bluesista.
Tiedän, tämä kuulostaa juuri siltä, että olen jutellut naapurin sokean rouvan koiran kaiman serkun kanssa, mutta katsellaan mitä lehdistötilaisuus tuo tullessaan.
-Maila
Andy #12 kirjoitti:Tiedä häntä, mutta ainakin vielä Tappara-pelissä Kassu oli katsomossa Semirin ja Essin kanssa kannustamassa joukkuetta, vaikkakin Pirnes oli ainoa joka jaksoi juhlia Bluesin maaleja.
Maila kirjoitti:Tiedän, tämä kuulostaa juuri siltä, että olen jutellut naapurin sokean rouvan koiran kaiman serkun kanssa, mutta katsellaan mitä lehdistötilaisuus tuo tullessaan.
Sääksi kirjoitti:Onko siis lehdistötilaisuus oikeasti tulossa?
Sääksi kirjoitti:Onko siis lehdistötilaisuus oikeasti tulossa?
Kaljami kirjoitti:Se, että Heikkilä perustelee Haakanan ja Lehtosen tiputtamisen sillä, että "22 parasta pelaajaa pukee matsia varten", on paskapuhetta. Ja kun viltitys on kestänyt jo pari matsia, niin tämä viltitys ei ole tainnut olla edes mikään "herätys", vaan jostain suuremmasta on kyse...?
Neloskenttä kirjoitti:Aivan sama mikä syy onkaan ollut, pääasia että Bluesilla alkaa peli kulkea.
On hyvä, että Heikkilä tekee juuri niinkuin itse parhaaksi näkee, eikä välitä minkä nimisiä äijiä laitetaan sivuun, kunhan se peli siis vaan alkaa sujua joukkueelta...
Kaljami kirjoitti:Tottakai joukkueen menestyminen on kaikkein tärkein juttu, harmi vaan jos se vaatii sitä, että profiilipuolustaja ja paras junioreista noussut hyökkääjä pitkiin aikoihin (mielestäni paljon säväyttävämpi kuin Tukonen) saavat kenkää. Mutta jos se siitä on kiinni, niin antaa mennä.
Kaljami kirjoitti:Ihan totta, ja mä olen tavallaan tyytyväinen Heikkilän "koviin otteisiin". Osoittaa, että joukkue on pystynyt vastaamaan valmennuksen huutoon. Mutta miksi juuri Haakana ja Lehtonen? Kerropa se!