Kari Haakanan ISO-K Fan Club kokoontuu täällä!

  • 39 030
  • 184

Torpeedoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues

Torpeedoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Kyllä oli muuten haikeata lukea läpi tämän ketjun viestejä, Kassun Blues-uraankin mahtui niin paljon kaikkea, enkä tarkoita vaan tätä ainoata maaliaan:
http://www.blues.fi/images/2801_Ilves_150105_1-1.rm

Ehkä vielä jonakin päivänä Kassu palaa...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä oli muuten haikeata lukea läpi tämän ketjun viestejä, Kassun Blues-uraankin mahtui niin paljon kaikkea, enkä tarkoita vaan tätä ainoata maaliaan:
http://www.blues.fi/images/2801_Ilves_150105_1-1.rm

Ehkä vielä jonakin päivänä Kassu palaa...

Hetken jo ehdin hämmästellä, että Kassun ainoa maaliko muka! Mutta tottahan tuo olikin tilastoja tutkiessa, kun nimenomaan Bluesin paidasta puhutaan. Itse kun yhä elävästi muistan, kuinka Kari laukoi kaudella 96-97 Matinkylän pleksiä puhki tehoilla 0+12(ja opetti siinä sivussa Skopintsevia), mutta seuraavalla kaudella tempaisi peräti neljä maalia. En ole vieläkään oikein toipunut siitä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Harmittaa vieläkin, että se kuivan putken katkaissut maali syntyi Raumalla eikä kotiyleisön edessä.
Niin ja Karihan on muuten NHL-pelaaja.
 

Torpeedoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Itselläni taas on nauhalla Hockey Nightin kierroksen maalikooste tammikuulta 1998 jossa Kiekko-Espoo antoi Matinkylässä kyytiä sarjajohtaja TPS:lle 5-3, ja ottelun avausmaalin tälläsi laidasta silmät kiinni-periaatteella itse Kassu Haakana :)
Ja tuuletukset oli sitä tuttua Kassu-tyyliä, eli näytettiin että mä oon kunkku :)
 

KeittoP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Boston Bruins
Itselläni taas on nauhalla Hockey Nightin kierroksen maalikooste tammikuulta 1998 jossa Kiekko-Espoo antoi Matinkylässä kyytiä sarjajohtaja TPS:lle 5-3, ja ottelun avausmaalin tälläsi laidasta silmät kiinni-periaatteella itse Kassu Haakana :)
Ja tuuletukset oli sitä tuttua Kassu-tyyliä, eli näytettiin että mä oon kunkku :)

:D Pystyisitkö laittamaan YouTubeen?
 

Torpeedoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
:D Pystyisitkö laittamaan YouTubeen?

Jos joku kertoo miten VHS:ltä saa laitettua YouTubeen niin tottakai.
Mutta ei taida olla kovin helppo operaatio, pitäisi kai olla joku yhdistetty VHS/DVD-laite, joten taitaa jäädä haaveeksi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos joku kertoo miten VHS:ltä saa laitettua YouTubeen niin tottakai.
Mutta ei taida olla kovin helppo operaatio, pitäisi kai olla joku yhdistetty VHS/DVD-laite, joten taitaa jäädä haaveeksi.

Eiks tähän nyt oo joku helpompi keino? Joku bittiesa kertoo nyt heti, hopi hopi!

PC:stä joku S-video tai vastaava piuha kiinni videoihin ja sit jotenkin siitä siirto koneelle tai jotain? Googleta perkele.
 

Torpeedoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Katotaan nyt, jos tulevaisuudessa onnistuis se Kassun maalin YouTubeen siirtäminen.

Uuuh, minulle iski yhtäkkiä jostain kumman syystä kauhea halu vaatia Kari Haakanaa takaisin Espooseen, kyllä puolustus lisää pelaajia aina kaipaa, pitäisiköhän tällekin tehdä adressi...!

http://www.espooblues.net/Uutiset/195
Espoo will never forget.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös