Karaoke – kuka on kokeillut?

  • 12 167
  • 79

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Heh, Ikävä kyllä.
Omasta mielestäni osaan laulaa erittäin hyvin selvinpäin, minulla on nuottikorva kunnossa ja osaan myös säveltää omasta mielestäni hyvin.
Mutta selvinpäin laulan vain itsekseen tai tytölle. Vaimo on jo liikaa, en ala hänelle laulamaan jos ei ole pakko.

Kun vähän taikajuomaa maistaa, sen jälkeen olen laulanut kyllä karaoketakin, ihan kohtalaisesti. Mutta kaukana on se taso, mihin pystyisi selvinpäin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Karaokehan on paikassaan oikein mukavaa puuhaa, pidän kovastikin. Oma äänialani on varsin matala, joten yleensä laulun sellaista settiä joka luonnollisesti menee matalalta ja mielellään aika hitaalla tempolla. Yölinnun kappaleet ovat erinomaisen hyviä laulettavia, samoin kuin myös Junnu Vainion biisit. Sitten on tietysti näitä yksittäisiä biisejä joita on mukava joskus lauleskella: Ohikiitävää, Mä Elän Vieläkin ja mitä näitä nyt on..

Hevikaraokeen en juurikaan puutu, vain jos listalta löytyy Viikatteen tai Maj Karman biisejä niin ne menevät, mutta kovin puhtaiksi treenattuja ne eivät ole..

Pyrin myös olemaan laulaessani vielä verrattain selvin päin, ehkäpä jopa täysin selvänä. Siksi meikäläisen karaokeilut yleensä ajoittuvat aikalailla alkuiltaan, jos siis laulun ohella on sitten tarkoitus myös baareilla noin muuten..
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Tarkoitus ois hankkia vihdoin kotiin jonkinlainen karaokesoitin. Onko palstaveljillä kokemuksia? Kannattaako laittaa perinteinen soitin, johon voi ostaa levyjä vai löytyykö hyviä esim netin kautta toimivia laitteita. Toimiiko esim sellainen setti, et telkkarin YouTube sovelluksesta laittaa biisit soimaan ja hommaa sellasen mikrofoni setin, jolla voi laulaa päälle? Kokemuksia, näkemyksiä?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarkoitus ois hankkia vihdoin kotiin jonkinlainen karaokesoitin. Onko palstaveljillä kokemuksia? Kannattaako laittaa perinteinen soitin, johon voi ostaa levyjä vai löytyykö hyviä esim netin kautta toimivia laitteita. Toimiiko esim sellainen setti, et telkkarin YouTube sovelluksesta laittaa biisit soimaan ja hommaa sellasen mikrofoni setin, jolla voi laulaa päälle? Kokemuksia, näkemyksiä?

Tätä olen itsekin täälä hieman miettinyt, Singstars kyllä löytyy ps2 ja kasa levyjä, mutta noissa suomalaisia perinteisiä karaokebiisejä vähän ja taas "loppuun kuluneita". Toki itse ole karaoken perään juurikaan ellei 3 promilen humala, mutta kuitenkin. Paljon tulee kuitenkin järjestettyä erilaisia miittejä ja juhlia (en mikään promotori ole vaan mulla on facebooki ryhmä jonka ylläpitäjä olen ja meillä on pitkin Keski-Suomea aina miittejä eri aktiviteeteissä) niin tuommoiseen pieneen illanviettoon olisi ihan kiva joku laite ja paljon karaoke siellä pinnalla kuitenkin. Ammattivehkeitä tuskin tarvitsee mutta ei mitään rätisevää ja kaikuvaa musiikkiakaan.

Eli etsinnässä suhkot alhaisessa hintaluokassa oleva laite jolla karaokea voisi kuitenkin laulaa niin että se kuulostaa karaokelta, oikeastaan niin väliä sitten tapahtuisiko soitto kovalevyltä tulevalta tai mobiililaitteelta (esim. singa ja youtube), Nyt tuntuisi olevan muodissa kannettavat kaiuttimet johon suoraan voi liittää. tämän tyylisiä aina 50e hintaluokasta ylöspäin, onkohan nää ihan roskiskamaa? kuvituskuvana tämä siis https://www.karkkainen.com/verkkoka...oke-viihdekeskus-kaiutin-kannettava-ladattava
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Vaimolta sain joululahjaksi tuollaisen
Unboxing SONY MHC-V21D
(Linkki kannettava kaiutin)

En ole stedannut kuin vähän, mutta hyvältä kuullostaa. Youtubesta löytyy kyllä todella paljon biisejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös