Karaoke – kuka on kokeillut?

  • 12 184
  • 79

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Mä lupaan kokeilla ensi syksynä tuota karaokea, joten Mansessa asustelijat huomio! (eli ei kannata tulla kuuntelemaan)..:D
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valitettavasti kyllä. Olen laulanut karaokessa.
Viimeksi taisi olla duetto eräässä Sörkän saluunassa erään tv:stäkin tutun näyttelijättären kanssa.

Jengi kattoi suu auki kun kaksi nuorta ja rohkeaa esittivät ikimuistoisia biisejä :)

Ei se välttämättä ole mitään korvien hemmottelua vaikka joskus on tullu laulettua ihan bändissäkin :D
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
No ei olla laulettu(muiden helpotukseksi). Kuunneltu kylläkin viimeksi pääsiäisenä Tampereella.

Laulatkoon ne jotka osaa, mee muut keskitymme väkevien juontiin :D !
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag
Mutta minäpä kuulin kerran ruotsinlaivalla, kuinka yksi tuulihousuerkki "lauloi" Päivänsädettä ja menninkäistä. Taustalla tosin soi nauha biisistä Hopeinen kuu, mutta se ei tänä tinaloa tuntunut haittaavan. Mykistävä kokemus.

Kyseessähän on ollut jazzin monilahjakkuus Klaus Järvinen, joka veti tämän uuden sovituksen aivan helvetin hienosti, te musiikista tietämättömät luulitte, että mies vetää väärää biisiä;)


Reds1897....minun kanssani "Tahdon olla sulle hyvin hellä"??? eihän tuo nyt vain ole mikään viittaus poikien väliseen ystävyyteen???:D Trust me, not interested:D . Ja sitä paitsi, saisit tarjota aika saamarin monta bisseä ennenkuin minä alan vetämään tuota Dannyn roolia. Ja vielä enemmän jos joudun olemaan Armi (RIP);)
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Suomi-Salama
Tottahan toki on tullut vetäistyä montakin kertaa. Itsellenikin on jonkin verran tuota lauluääntä suotu, joten mitäpä sitä vakan alle piilottelemaan... En muuten sanoisi, mutta jotkut ovat jopa kehuneet. :)
B]


Juu, Salaman tulkinta Nestori Miikkulaisen yksinäisestä elämästä tuo kyyneleet silmiin..:)

Onhan tuota tullut itsekin laulettua. Joskus voitin jopa Tallinnan-lautalla jonkinlaisen karaoke-kisan..
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti JanJ
Olen laulanut joskus vuosia sitten yhden lauseen verran.
Siihen loppui karaokeurani.

Kappaleena oli Tapsa Kansan Delilah, ja aloitin lauseella "Kaihdinta vasten näin rapparin raiskaavan Railin", ja sitten tuli portsari ja heitti mut ulos.
Olisin vielä halunnut jatkaa, "kaihdin tuo kestänyt painoa ei rakkaimpain" mutta turhaan.

Vaan eipä loppunutkaan, ja näyttävä oli comeback hämeenlinnalaisessa ravitsemusliikkeessä. Tähti on syttynyt!
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti FourForty
Vaan eipä loppunutkaan, ja näyttävä oli comeback hämeenlinnalaisessa ravitsemusliikkeessä. Tähti on syttynyt!

Olipa tosiaan. Mahtoiko "Mä olin häirikkö" kuvata JanJ:n hurjaa menneisyyttä opiskelijamaailmassa? :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En ole enkä tule

Ei ole tullut koskaan karaokea laulettua, enkä takuulla koskaan laula! Sen verran humaani ihminen olen, että säälin muita ja pysyn visusti poissa karaoke-estradeilta. Olen myöskin nolannut itseni elämäni aikana niin monella eri tavalla, että siihen listaan ei tarvita enää yhtä uutta virstanpylvästä. Muutoinhan toki olen aivan erinomainen laulaja...
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lukemattomia biisejä on tullut vetäistyä. Viime yönä ohjelmistossani oli:

Mitä kuuluu Marja-Leena

Valokuvia

Onnenmaa
 

Miguel

Jäsen
Nyt olen kotiutunut vanhojen risteilyltä, ja karaokeurani on alkanut.

Sovimme jo ennen laivamatkaa bussissa muutamien kavereiden kanssa, että reissun aikana karaokea kokeillaan. Kun sitten illalla viimein karaoke alkoi, aloin puhua eräälle kaverille, että mitäs mentäisiin laulamaan. Tämä kaveri alkoikin hieman jänistää tässä vaiheessa, mutta monet muut ilmoittautuivat vapaaehtoisiksi mukaan. Siinä sitten mietittiin pitkään, mitä laulettaisiin, ja lopulta päädyttiin Vilkkumaan Satumaa-tangoon. Kun sitten meidät kuulutettiin laulamaan, biisinä olikin yllättäen Baarikärpänen. Joku muu oli nimittäin hiljakseen ilmoittanut meidät, kun oli kuullut halukkuudestamme. Baarikärpänen laulettiin sitten (öh, mitäköhän veikkaisin) sanotaan reilun kymmenen hengen vahvuudella, ja muutamat etukäteen epäileväiset kaveritkin sanoivat ihan vilpittömästi sen kuulostaneen aika hyvältä. Satumaa-tangokin laulettiin, mutta hieman pienemmällä porukalla.

Risteilyn toisena iltana olimme taas intoa täynnä. Pienellä poikaporukalla vedettiin ensin Rappiolla. Kaikki eivät osanneet säveltä aivan täysin, ja minultakin heidän mukanaan pasmat hieman sekaisin. Lisäksi eräs välkky keksi huudella perkelettä ja saatanaa mikrofoniin välisoiton aikana. Siitä huolimatta meidän uudelleenosallistumista ei vastustettu. Kun ilmoittauduimme laulamaan Ajetaan tandemilla, DJ sanoi, että ehkä ehdimme vielä laulaa, ehkä emme. Juhlavasti hän sitten pääsikin kuuluttamaan "Nyt tulee illan viimeinen biisi, esittäjänä taas Kuoropojat Lyseosta". Siinä meitä sitten oli iso kööri, varmaan yli parikymmentä henkeä, hoilottamassa. Kyllä oli mahtava tunnelma.

Sanomattakin selvää lienee, että selvinpäin ei oltu liikenteessä, mutta yllättäen oikeastaan kukaan ei ollut missään kaatokännissä. Lauluääneni on normaalisti keskinkertainen, mutta ääneni oli hieman maassa ennen laulamista (nyt laulamisen jälkeen on aikamoinen viskibasso). Siitä huolimatta jokaiseen biisiin minut nakitettiin mikrofonin ääreen. Toki siirtelin mikrofonia ympäriinsä, että muutkin pääsivät ääneen. Karmealtahan homma varmasti näytti eikä varmaankaan kuulostanutkaan musiikillisesti kovin hyvältä, mutta silti haluaisin nähdä tuon homman videoituna. Nyt joudutaan tyytymään valokuviin.

Karaokeurani tuskin päättyi tuohon. Seuraavalla kerralla voisin laulaa ehkä jopa yksin ja keskittyä huutamisen sijasta laulamiseen. Mutta ryhmälaulamisessakin on oma suolansa, sillä fiilis on mahtava.
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
No eipä ole karaoke tullut laulettua, mutta bändini kanssa keikoilla olen kyllä kaikenlaista lauleskellut, Beatlesia, Hurriganesia, Johnny Winteriä...

Todennäköisesti on tullut laulettua ihan kohtalaisen hyvin kun en ole yhtään negatiivistä kommenttia kuullut.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä on tullut karaååkkea kokeiltua, oikein kolme kertaa tähän mennessä. Yksin en ole vielä uskaltanut mennä mutta ehkä sekin aika vielä joskus koittaa.
Biisejä ovat olleet Teuvo,maanteiden kuningas ja joku Paula Koivuniemen biisi( Oisko ollu tummat silmät, ruskea tukka) sekä luokkakokouksessa porukalla vedetty Oi niitä aikoja.
Hienoa hommaa, mut pirun kallis harrastus.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Karaokeako?

onhan sitä tullu vedettyä ties missä.
Viimeks oulunkylän "kulmakuppilassa" leijonaklubissa Dirlandaa
muuten meni ihan kivasti paitsi et se meinas mennä siihen "mä vihaan koko turkua" daadirlandirlandaa..
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Juu. Esiinnytty on, mutta hieman eri tavalla kuin perinteinen karaoke -laulaja. Meilläpäin oli aikoinaan tälläinen live-karaoke systeemi. Joku on saattanut törmätä siihen Joensuussa tai Stadin vanhalla. Oikea bändi soittamassa, eikä mitään hiton karaoke laitteita. Vanhan kuppilassa oli niin hirveä tunku laulamaan, että eräskin liian kauan mielestään odottanut "artisti" yritti kostoksi kaataa PA-tornin. Mutta se oli oikeesti hauskaa.

Laulamaan musta ei tosiaan ole. Häissäni yrittivät minua nolata ja mikin eteen saatella, mutta sain sovittua että soitan bassoa sen sijaan. Se olikin hieman helpompaa hommaa, vaikka sulhon ominaisuudessa oli muutama lasi tullut liikaa nautittua ja se kuuluisa ensimmäinen tahti, elikkäs ykkönen, ei ollut ihan hallussa. Taisin soittaa soolonkin, mitä näin jälkeenpäin pyydän anteeksi. Bassosoolohan on vähän kuin hirmumyrsky. Sen näkee tulevan, mutta sitä ei voi estää. Ja hävitys on kammoittava.

Täältä tähän.
 

Särki

Jäsen
Selvinpäin en kertaakaan, kännissä kahdesti.

Tänä talvena tuli sorruttua kotipuolessa paikallisen baarin karaoke lavalle ja kaverin kanssa tuli kipale laulettua. Itse asiassa näin on tapahtunut jo kahdesti ja ensimmäisellä kerralla laulettiin Baddingin Paratiisi, mutta toisella kerralla en kuolemaksenikaan muista mitä lauloimme. Aluksi hieman jännitti ja kuulosti oudolta kuulla oma ääni ämyreistä, mutta tahti parani loppua kohden kummasti. Lauluääntä tai nuottikorvaa jaettaessa olin jossain muualla, mutta kaiken voi korvata kovalla yrityksellä!

Paikka oli molemmilla kerroilla suht täynnä porukkaa hälisemässä ja pyörimässä ympäriinsä ja tuskin moni laulajia edes kuunteli, mutta kivaa oli. Aikaisemmin olen kyllä laulanut hyvinkin paljon autossa ajellessa ja/tai muuten vaan yksin ollessani omaksi ilokseni, mutta harvemmin yleisölle. No tulipahan sitäkin kokeiltua, mutta taidanpa jättää lavat paremmille "Pavaroteille".
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, kyllä se on pakko täälläkin tunnustaa :)

Yksikseni en kyllä sillon lavalle uskaltautunut, mutta eipä sinne mennyt kukaan muukaan kavereistani sillon yksin. Tämähän tapahtui siis Viron laivalla tämän iki-ihanan jääkiekkojoukkueeni kanssa. Oltiin siinä otettu sitte parit kokikset, ja katseltu niitä muita esiintyjiä, kun eräs kavereistani heitti aluksi vain tsoukilla, kukas lähtee heittään setin? Siinä sitten vastasin, että enköhän mä sinne voi lähteä, jos seuraakin mukaan saadaan. Yksin en kyllä tohdi lähteä. Aikamme siinä sitä asiaa pyörittelimme, ja siihen tulokseen päädyimme, että jonkun viisun menemme vetäsemään. Selailimme siinä sitä kappaleluetteloa, pitkän ja hartaan harkinnan päätteeksi, päätimme laulaa, enemmän tai vähemmän kauniisti, Leevi And The Leavingsin kappaleen Itkisitkö onnesta.

Ennen sitä meidän H-hetkeä, oli vielä kaksi laulua välissä. Porukkaa laulun laulamiseen saimme ihan kivasti, lavalle kerääntyi ajan tullessa viisi nuorta miestä. Kun päästiin päätökseen, kuka tarttuu Mikrofoniin, laulu sai alkaa. Pääasia laulussa ei kyllä ollut se, että yleisö viihtysi, vaan pelkästään se, että uusia kokemuksia tarvitsee aina kerätä. Laulu sitten saatiin päätökseen, ja saimmekin kovin raikuvat aplodit. Viisi jääkiekkolijaa laahautuivat lavalta pieni virne kasvoiltaan, yhden kokemuksen rikkaampana.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kyllä on tylsiä lauluja!!

Varsinkin Ruotsinlaivoilla pitää lähteä korvat punaisena kun mannet rupee vetämään Pettäjän Tietä! Eikä nää Tsingis Khaanit paljon paranna tilannetta..

Toista on kun meikäjäppinen panee tuulemaan! Siitä on oksat pois ja eläkeläisiä viedään!

Tässä pieni tyylinäyte!!
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ketju taas pinnalle,
Olisiko kenelläkään tietoa, mistä Patasydän-kappaleen voisi saada karaokeversiona??
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Valitettavasti olen kokeillut (yleisön kannalta katsottuna). Yhden kerran tosin en päässyt laulamaan, koska mustalaiset eivät päästäneet ("Älkää päästäkö sitä laulamaan!", kuului mustalaisten suusta, kun he repivät mikin johdon rikki.) Olen laulanut ainakin kappaleet "Päivänsäde ja menninkäinen" (kahdesti), "Murheellisten laulujen maa" ja "Vieläkö on villihevosia".
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Aivan liian monta kertaa, onneksi ei sentään koskaan selvinpäin.

On tullut laulettua Päivänsädettä ja menninkäistä, Hemaisevan seksikästä pörröpäätä, Ihmisen poikaa jne. Ja laulaa en osaa pätkääkään.

Itse asiassa tämän uran voisi lopettaa tähän.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Joo. Kotikaratea tulee vedettyä useamminkin, kun ei ole pelkona että kukaan kuulisti. Ja laulaminen on ihan hassua touhua. Whitesnake menee parhaiten, W.A.S.P. sinnepäin hyvänä päivänä ja muuta laulaessa sitten pitäisikin vähän hävetä jos osaisi. Vahvuudet ovat selvinpäinkin enemmän tuolla tulkinta- kuin laulupuolella.

Julkisesti kerran. Tiktakin Minne vaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Varsin monta kertaa on tullut mikin kanssa heiluttua. Jokunen kisavoittokin on tullut vähän leikkimielisemmissä skaboissa. Skumppaa ja risteilyjä. Siinä on meikän palkintoja =D

Jokunen vuosi sitten olin karaoken sm-kisoissakin, mutta silloin olin niin seipäissä, ettei minua olisi kannattanut "lauteille" päästää. Hyvä fiilis silti oli kyllä.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Eipä tota perinteista karaokea ole juurikaan tullut laulettua mutta Hevikaraokea sitäkin enemmän. Hevikaraokessa on siis nimensä mukaisesti tavallisten tangojen sijasta raskaampaa musiikkia ihan Barathrumiin asti. Hyviä ja tuttuja biisejä on hauska laulaa. Huonona puolena sitten on toki se, että kuulee usein jotain omia suosikkibiisejä raiskattavan oikein olan takaa. :)
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Joskus normia mutta enemmän tuota Hevikaraokeata on tullut vedettyä. Jos nyt joku piisejä kyselee niin Tribute, Holydiver ja just a gigolo (duettona kaverin kanssa) on siellä lauletuimpien kärjessä.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Kotibileissä laulanut enemmänkin kappaleita. Julkisesti olen vetänyt Kari Peitsamon Kauppaopiston naiset.

Ihan hauskaa hommaa ja varmaan mennään joku kerta uudestaan. Kuppila, jossa kerran oltiin laulamassa oli niin tupaten täynnä, ettei päästy laulamaan kuin yhdet kappaleet - joka varmaankin baarin muista asiakkaista oli pelkästään positiivistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös