Yksi este Jeren siirtymisestä hpk.n riveihin saattaa olla sekin , että kaikki sponsorit eivät ole asiasta kovin innostuneita .
Ainakin yksi pitkäaikaisista rahoittajista on ilmoittanut lopettavansa kerhon tukemisen jatkossa , mikäli sopimus syntyy.
Niin, ehkäpä näin onkin. Toisaalta, uusia, ja etenkin
eri tavalla asioita painottavia, sponsoreita saattaa vastaavasti tulla tilalle.
Sanomattakin on nimittäin selvää, että medianäkyvyys lisääntyy siellä missä Jere pitää hoviaan.
Kaikkihan me muistamme jo markkinoinnin oppikirjan alkutekstistä (sivulta kolme (3)), että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta. Siitä voidaan tietysti väitellä vaikka maailman tappiin, mikä on sitten sitä hyvää mainosta kullekin kohderyhmälle.
On nimittäin ilmeisen selvää, että esimerkiksi omakotitalossa asuvalle, farmariautolla ajavalle ja Seiskaa ja Pirkka-lehteä raamattunaan pitävälle tuoreelle lapsiperheen äidille menee Jeren sopimuksesta hiekkaa pimppiin.
Vastaavasti taas riehakasta poikamieselämää elävälle Kuningas Alkoholin, riehakkaiden naisten ja värivalojen lämpimälle ystävälle em. soppari tuottaa lähinnä tyytyväistä hyrinää.
Yhtä kaikki, elämme kohderyhmästä riippumatta mielenkiintoisia aikoja.
Täältä tähän