Mainos

Kansainvälisen krokettikisan maajoukkue äänestys !

• 12 907
  • 218

Keteä ehdokkaita, äänestät krokettikisan maajoukkueeseen?

• Fläppis Pelicans

Ääniä: 33 13,0%
  • Evenuel Ilves

Ääniä: 28 11,0%
  • E Blues

Ääniä: 27 10,6%
  • Nikke Blues

Ääniä: 7 2,8%
  • duud Jokerit

Ääniä: 7 2,8%
  • One Big Red HIFK

Ääniä: 45 17,7%
  • JanJ Sitoutumattomien listalla (Ässät)

Ääniä: 26 10,2%
  • Arska TPS

Ääniä: 9 3,5%
  • Twite ry

Ääniä: 20 7,9%
  • Jomppa ry

Ääniä: 2 0,8%
  • Rontti ry

Ääniä: 33 13,0%
  • MikkoZ ry

Ääniä: 3 1,2%
  • Master God ry

Ääniä: 6 2,4%
  • Wilco ry

Ääniä: 2 0,8%
  • Mry Jokerit from Tallinn

Ääniä: 6 2,4%

• Äänestäjiä
    254
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Saa nimen, yksi perkeleen ongelma meillä on. Täytyisi viikkoa ennen lopettaa äänestys että tietäisimme nimet tai kenelle sitten tulee se A Ja C, tästä taas voi tulla itku ja hampaiden kiristys, joku on yhden pisteen päässä paikasta ja menossa joukkueeseen, mikäli kaikki erikseen äänestyksessä olevat henkilöt antavat luvan äänestyksen lopettamiseen viikkoa ennen kisoja niin se sopii muuten ei.
No tämä ainoastaan A ja C kirjaimen kohdalta, ilman niitä saadaan kyllä paidat. Ja nimet.

Ps. Näkikö kaikki että saadaan myös kanteleen soittaja kisoihin, tulee Nairobista.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
veinikretski kirjoitti:
Saa nimen, yksi perkeleen ongelma meillä on. Täytyisi viikkoa ennen lopettaa äänestys että tietäisimme nimet tai kenelle sitten tulee se A Ja C, tästä taas voi tulla itku ja hampaiden kiristys, joku on yhden pisteen päässä paikasta ja menossa joukkueeseen, mikäli kaikki erikseen äänestyksessä olevat henkilöt antavat luvan äänestyksen lopettamiseen viikkoa ennen kisoja niin se sopii muuten ei.

Ja minä kun olin polkaisemassa tuon vaalikampanjani käyntiin vasta viikkoa ennen h-hetkeä. Mutta kyllä tuo äänestyksen hiukkasen aikaisemmon lopettaminen meikäläiselle passaa vaikka olenkin tällä hetkellä edelleen hyvissä tarkkailuasemissa.

Ja kyllähän minullekkin tuollainen maajoukkuepaita kelpaisi, siis ostettuna.

En ole muuten vielä äänestänyt ja taidankin pihdata ääntäni aina viimeiselle äänestysviikolle.

p.s. Ei mitään maajoukkuevirkaa olisi enää tarjolla?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pitäähän sitä nyt kaveria äänestää. Kun kauniisti pyydetään.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
veinikretski kirjoitti:
mikäli kaikki erikseen äänestyksessä olevat henkilöt antavat luvan äänestyksen lopettamiseen viikkoa ennen kisoja niin se sopii muuten ei.
Minun puolestani aikaistaminen sopii. Itseasiassa parhaiten sopisi se että äänestäminen loppuisi juuri nyt. Jomppa on tulossa kovaa viimeiselle kierrokselle unohtaen valmentajansa ohjeen "ei pakit tee maaleja".

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
veinikretski kirjoitti:
mikäli kaikki erikseen äänestyksessä olevat henkilöt antavat luvan äänestyksen lopettamiseen viikkoa ennen kisoja niin se sopii muuten ei.

Toki äänestyksen saa lopettaa viikkoa ennen turnausta. Jää sopivasti kaikille aikaa omaksua roolinsa, osalle nieleskellä tappion katkerat kyyneleet ja ottaa uusi vauhti päälle ennen koitosta.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
veinikretski kirjoitti:
mikäli kaikki erikseen äänestyksessä olevat henkilöt antavat luvan äänestyksen lopettamiseen

Suostumus luovutettu.

Tämä valtakirja oikeuttaa sitten vain ja ainoastaan tähän tarkoitukseen.

Suosikkijoukkue
Tinkaan ne paidat niin halvaksi kun mahdollista, pitäisi kyllä kirjoittaa pirun pienellä kun sponssi lukee näitä juttuja aika ajoin, mutta niin halvalla ei saa paitoja mistään, tai tietysti saa jos varastaa. Odotellaan silti vielä vähän aikaa ennen kuin julistetaan viimeinen äänestys ajankohta. Sen jälkeen onkin sitten mahdollisuus tehdä yksi luettelo ja ideointi vielä paitojen suhteen. Niin että jos kirjoitatte hinnasta niin pirun pienellä(puolisokea mies).

Maajoukkue paidat lähtee kyllä ilmaiseksi kun olen niin jo sopinut, siis maajoukkue ihmisille ja Evenuelille myös jos sinne äänestetään. Elikkä maajoukkue paitoihin tulee yksi C ja loppuihin A, kaikkiin nimet, pitää vielä muistuttaa vuosiluvusta. Sen unohdinkin.

Arvatkaa ketkä haluavat myös paidat, tuli juuri ilmoitus kotoa että perkele suomalaisille vaan vai. :) voihan vee...

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Minunkin puolesta äänestyksen voi sulkea ihan mihin aikaan tahansa, kunhan ketjussa ilmoitetaan sulkemisajankohta selkeästi etukäteen.

Eihän näissä vaaleissa käytetä suhteellista vaalitapaa?

Mainostoimistoni suunnitteli itselleni sloganin tämän äänestyksen vuoksi. Se kuuluu: Äänestä Eetä! Maksoi pirusti. En olisi itse kyllä tuollaista sanaleikkiä keksinyt.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
E kirjoitti:
Mainostoimistoni suunnitteli itselleni sloganin tämän äänestyksen vuoksi. Se kuuluu: Äänestä Eetä! Maksoi pirusti. En olisi itse kyllä tuollaista sanaleikkiä keksinyt.
Ah, markkinoinnin opiskeleminen on tuottavaa. Munkin puolesta änestyksen saa sulkea milloin vaan. Eiköhän me E:n kanssa (tai mistäs minä hänestä tiedän) keskitytä siihen että nestetasapaino säilyy yllä. Tämä äänestys on minulle ihan vääränaiheinen, itse olisin paljon vahvemmilla mm "Kenen puheesta saa vähiten selvää la-suyönä klo 01.27" - tyyppisessä äänestyksessä.

Sehän tässä saa hymy kasvoille että ainakin kaksi ihmistä on äänestänyt minua. Olo on nyt jo kuin voittajalla.

Suosikkijoukkue
Elikkä annan alustavan ilmoituksen äänestyksen päättymisestä 20.08.2005 kello 00.00 Eestin aikaa, katson mistä kellosta sattuu, protestit voi lähettää Pariisiin. Tarkempaa osoitetta en tiedä, kirjoitatte vaan Pariisi ja protesti.

Terveisin Eestin Kroketti-Liiton Presidentti veini !

Viimeksi muokattu:

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
6 ääntä??? Kuka vittuilee?

Helsinkiläiset ja turenkilaiset ovat heränneet vaaliuurnille, mutta missä ovat Chigacon pojat silloin kun tarvitaan? Lisäksi joikaan äänestyskutsuni pohjoiseen. Nyt on aika palkita Lahden mies äänellä, ihan vaan säälistä. Eli antakaas divarikaverille almu.

EDIT: Aikaistus sopii erinomaisesti...

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nikke kirjoitti:
Ah, markkinoinnin opiskeleminen on tuottavaa. Munkin puolesta änestyksen saa sulkea milloin vaan. Eiköhän me E:n kanssa (tai mistäs minä hänestä tiedän) keskitytä siihen että nestetasapaino säilyy yllä. Tämä äänestys on minulle ihan vääränaiheinen, itse olisin paljon vahvemmilla mm "Kenen puheesta saa vähiten selvää la-suyönä klo 01.27" - tyyppisessä äänestyksessä.

Sehän tässä saa hymy kasvoille että ainakin kaksi ihmistä on äänestänyt minua. Olo on nyt jo kuin voittajalla.

Nestetasapaino on aina tärkein pitää korkeana... tai sopivan korkeana. Mun mainoskampanja ainakin toimii, olen saanut yhden äänen lisää. Eikö sitä sanota, että suomalaiseen tehoaa parhaiten yksinkertainen viesti =)

Todellakin kiitoksia niille, jotka ovat itseäni äänestäneet. Jos tuota omaa ääntä en olisi Rontille antanut, olisi valmentajanpaikasta tiukka kilpailu. =)

Mutta kampanja jatkuu. Ja kertaus on opintojen äiti. Siis:

Äänestä Eetä!

Suosikkijoukkue
Mikäli vaalikampanja lähtee liian likaiseksi peliksi tulen puuttumaan siihen kovalla kädellä, vaikka Olkku onkin kaiken takana niin silti Eestin-Liiton alaiseen turnaukseen ei kuulu esim, nimitellä toisia ehdokkaita, annan muutamia esimerkkejä joita ei saa kampanjassa käyttää.

- Saatanan Paskahousu
- Pulun ........
- Muijas on........
- Haistahan.....
- Perkeleen......
- Ja v......
- Mummosi.......
- Olet h......

Siinä muutamia aloitus sanoja joiden kanssa täytyy kamppanjan loppumetreillä varoa miten niitä jatketaan, tämä siis varoituksena tulevalle loppusuoralle. Tulemme hylkäämään ehdokkaan äänet mikäli meitä ei uskota.

Vaaliterveisin veini.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valinta tuli tehtyä

Jääköön ikuiseksi salaisuudeksi kerettiläisyyteni äänestyksen suhteen. Olen kuitenkin valmis ottamaan huolekseni maajoukkueen huoltamisen ja omasta nestetasapainosta huolehtimisen. Tosin CV.ssäni on vain kolmen vuoden kokemus säbä-junnujen huoltamisesta ja hieronnasta. Omasta juoma puolesta hiukka enempi.

Veini olethan ottanut huomioon, että Jokeri-leiristä tulee IFK henkisesti 2-metrinen/115 kiloinen vihainen powerforward kehiin. Funtsin vain, että mun ikäiselle ja kokoiselle miehelle napapaita voi olla vähän korni näky.

-duud-

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Saatanan Paskahousu pitää olla jollei ymmärrä äänestää Fläppistä. Pulun suuntanakin on tori jonne juhlimaan on mestaruusjoukkueen suunta mikäli Evenuel pääset joukkueeseen. Muijas on susta Jomppa ylpeä, ja aiheesta. Haistahan tulee mieleen kala, ja jos se on iso puna-ahven se on one big red. Perkeleen hieno iskulause sulla E. Ja vielä tahdon sanoa että wilco on pistemääräänsä parempi. Mummosi leipomat pullat ovat mahtavia, tiedät kyllä ketä tarkoitan. Olet hyvä vastus Rontti, vain piste meidät tällä hetkellä erottaa.

Nyt noita sai vielä käyttää kun ei olla loppumetreillä.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Fläppis kirjoitti:

...ja turenkilaiset ovat heränneet vaaliuurnille...

Jaa on vai? Miksi ne eivät sitten näy tuolla minun äänimäärässäni? Kiitokset sille, joka on minua äänestänyt. Juuri äsken lähti vaalitoimistoni virkailijat vaihtoon. Paskaa työtä tekivät. Samalla koko kampanja meni uusiksi ja jatkamme uudella sloganilla "Keppi jalkojenvälissä jo yli 30 vuoden ajan". Näytetään sitten yksittäiskisassa kuka on kuka.

Ystävällisin terveisin,

Murtunut Jomppa

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jomppa kirjoitti:
Näytetään sitten yksittäiskisassa kuka on kuka.

Siinä tulee maajoukkueen vetäjällä itku kun yksittäiskisassa jampat tumppaavat radan puolta pienemmällä lyöntimäärällä ;)

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tilanne on kääntynyt nyt niin epätasaiseksi, että salaa bunkkereissa toistaiseksi notkuneet E:n kannattajien radikaalimman toiminnan siiven aktivistit nousivat barrikaadeille. Tai no yksi heitä vain oli, joten nousi barrikaadeille. Mukana hänellä oli kuitenkin banderolli, johon oli lisätty mustalla spraymaalilla loppukaneetti.

Äänestä Eetä! (tai saat kivestä)

Suosikkijoukkue
Äänestyksen tarkoituksena oli murtaa Turenki-akselin yhteen kuuluvuus, siinä on upeasti onnistuttu. Luulenpa että satamassa on kasa tappelevia turengs-poisseja. Hajoita ja hallitse pätee edelleen. Tämä tulee ratkaisevasti vaikuttamaan yksilökilpailun suoritustasoon.

Rontti ja White tuskin enää äänestyksen ja loppumetrien jälkeen tulevat hallitsemaan kumpainenkaan David Krokett Kappin Finaaleja, vaalitaisto on murtanut heidän psyykkeensä.

Ps. Se oli helppoa kuin sonnan ajo, he he.......

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Epäilen että Turenkilainen vaaliskandaali vavisuttaa yhteisön valtarankenteita siinä määrin, että on syytä järjestää toinenkin pelikenttä.

Epäilen että lähin turvallinen paikka on Otepää, ja sinnekin tämä sorrettu kansanosa turenkilaisista täytyy lähettää Vilnan kautta ja lentokoneella, jotta säästymme verenvuodatukselta Hel-Tal välin satamissa.

Toivottavasti haavat umpeutuvat joskus, mutta aikaa menee varmasti ainakin saman verran kuin kansalaissodan arvissa.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
E kirjoitti:
Äänestä Eetä! (tai saat kivestä)
Mahtaako tämä lause kääntyä baarissa lauantain loppuillasta paikallisille kaunottarille puhuttaessa muotoon "Äänestä Eetä...tai saat kiveksestä...Ei kun kiveksistä...eiku..v*&tu.." ja sen jälkeen "I´ll get me coat" ?

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Älä!

Katsoin että nyt on sopiva pistää puita eli pökköö pesään ja lanseerata liikenteeseen ovela käänteispsykopaattinen:

ÄLÄ MUA ÄÄNESTÄ, HOMO!

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nikke kirjoitti:
Mahtaako tämä lause kääntyä baarissa lauantain loppuillasta paikallisille kaunottarille puhuttaessa muotoon "Äänestä Eetä...tai saat kiveksestä...Ei kun kiveksistä...eiku..v*&tu.." ja sen jälkeen "I´ll get me coat" ?

Siis niinku kivestä, siis sellaista kovaa ja kylmää esinettä, tässä tarjotaan, ei kiveksiä niinku.

Nyt pahimmat kilpailijat on kaikki ylittäneet kymmenen äänen rajan, joten piti ottaa käyttöön kovat keinot. Ääniä on vielä muutama tuhat jaossa (aktiivikäyttäjien määrä), alle sata käytetty... Eli slogan meni allekirjoitukseen. Ja tätä ideaahan saa kilpailijat hyödyntää vaikka suoraan kopioimalla allekirjoitukseni itselleen.

P.S. Maajoukkuepaikka on aina kunnia-asia.

P.P.S. Mutta harjoittelemaan en ala

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
veinikretski kirjoitti:
Rontti ja White tuskin enää äänestyksen ja loppumetrien jälkeen tulevat hallitsemaan kumpainenkaan David Krokett Kappin Finaaleja, vaalitaisto on murtanut heidän psyykkeensä.
Jos ansiolla voittamani paidan selässä lukee 'White' niin huumorintajuni loppuu siihen kohtaan. Siis siihen paidan selkään.

Hyvin on taktiikka onnistunut. Kertsin yhteistreeneistä ei tule mitään kun vain kyräilemme ja numerot on uhattu poistaa puhelimista.
-------
tant gredulin, kiitos mutta olen varattu ja vieläpä taholle joka lukee Jatkoaikaa.
-------
PS. Lisäksi tahdon vielä mainita että mikkoz:sta poiketen minulle kelpaavat homojenkin äänet.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.