Mainos

Kansainvälisen krokettikisan maajoukkue äänestys !

• 12 915
  • 218

Keteä ehdokkaita, äänestät krokettikisan maajoukkueeseen?

• Fläppis Pelicans

Ääniä: 33 13,0%
  • Evenuel Ilves

Ääniä: 28 11,0%
  • E Blues

Ääniä: 27 10,6%
  • Nikke Blues

Ääniä: 7 2,8%
  • duud Jokerit

Ääniä: 7 2,8%
  • One Big Red HIFK

Ääniä: 45 17,7%
  • JanJ Sitoutumattomien listalla (Ässät)

Ääniä: 26 10,2%
  • Arska TPS

Ääniä: 9 3,5%
  • Twite ry

Ääniä: 20 7,9%
  • Jomppa ry

Ääniä: 2 0,8%
  • Rontti ry

Ääniä: 33 13,0%
  • MikkoZ ry

Ääniä: 3 1,2%
  • Master God ry

Ääniä: 6 2,4%
  • Wilco ry

Ääniä: 2 0,8%
  • Mry Jokerit from Tallinn

Ääniä: 6 2,4%

• Äänestäjiä
    254
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
tant gredulin kirjoitti:
Täytyyhän maajoukkueella olla managerikin, joten äänestän E:tä. Jämäkkä Jari Kurri-tyyppinen linja vaan, ja kansainväliselle lehdistölle kommentteja 'sama ruotsiksi ja englanniksi'.

Juu ja kan taala svenska, men orkkar inte just nuu. Ja kyl ma eestikeeleeki papada, mud jysd nyd ej hodsida. Ja jos paikalle osuu vielä itänaapurikin, niin mi nje gavarju paruski. Eli hyvällä suomella ja välttävällä savolla voin tarjota haastatteluja.

Jos managerin tehtäviin kuuluu seistä olutta juoden taka-alalla ja a) voiton jälkeen ottaa kunnia itselleen tai b) tappion tullessa syyttää muita, olen luonnonlahjakkuus.

Toisaalta tarvitsisimme varmaan pr-vastaavankin hoitamaan lehdistön voitelu. Tähän tehtävään sopivia ihmisiä ei tietokonenörttien joukosta varmaan löydy, mutta ottaako vaikka Fläppis tehtävän hoitaakseen?

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
E kirjoitti:
.

Toisaalta tarvitsisimme varmaan pr-vastaavankin hoitamaan lehdistön voitelu. Tähän tehtävään sopivia ihmisiä ei tietokonenörttien joukosta varmaan löydy, mutta ottaako vaikka Fläppis tehtävän hoitaakseen?

Tämä ei ole suinkaan ainoa tärkeä kysymys, mielestäni pitäisi valita myös kisa tulen tuoja stadionille, me annamme kohteliaina ihmisinä sen henkilölle joka saapuu suomesta kisoihin, yksi mahdollisuus olisi tietenkin Evenuel joka kaartaisi stadionille tukka hulmuten pienen pienessä hamosessa ja sytyttäisi tulen. Asia pitää kuitenkin ratkaista hyvinkin nopeasti, aika lentää kuin variksen siivillä kohti kisa aamua.

Ps. Loppuuko aika, helvetti sentään.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
veinikretski kirjoitti:
Tämä ei ole suinkaan ainoa tärkeä kysymys, mielestäni pitäisi valita myös kisa tulen tuoja stadionille, me annamme kohteliaina ihmisinä sen henkilölle joka saapuu suomesta kisoihin, yksi mahdollisuus olisi tietenkin Evenuel joka kaartaisi stadionille tukka hulmuten pienen pienessä hamosessa ja sytyttäisi tulen. Asia pitää kuitenkin ratkaista hyvinkin nopeasti, aika lentää kuin variksen siivillä kohti kisa aamua.

Eiköhän tulta saa helpoiten sellaiselta osallistujalta, joka polttaa muutenkin. Evenuel voi tulla pienessä hamosessa muutenkin.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
E kirjoitti:

Siinä on sopiva posti meikäläiselle. Ja miksi rajoittaa ahdasmielisesti hommaa pelkkään lehdistön voiteluun. Saatana, minä voitelen jokaisen paikalla olijan ja rumimmat kahteen kertaan!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
veinikretski kirjoitti:
Tämä ei ole suinkaan ainoa tärkeä kysymys, mielestäni pitäisi valita myös kisa tulen tuoja stadionille,

Siis onko tämä kisa nyt siirretty jo peräti jollekin STADIONILLE? Entäs sitten tapahtuman tele visioiniti? Onko Suomen yleis radiolle ilmoitettu tästä? Ainakin Tohlopin Kakkos kanavan luulisi tästä kiinnostuvan - Tampereellahan kiinnostaa kaikki kakkosesta, tai ns. B-rapusta kumpuava viihdyke.

Joten eihän tuon kisan tulen tuoja ole ollenkaan niin tärkeä, kuin tele visiointi kisasta tänne Suomeen. Järjestäjä hoitanee homman?
Onko muuten Suomen maa joukkueelle pohdittu henki vartijoita? Jos on, niin Helsingin IFK:n väkivalta jaosto on aina valmiina hyppäämään kehiin - niinkuin bakteeri keuhko rakkulassa.

IFK on siis ns. hengessä, rahisevassa hengessä mukana.

ÄTPPOMK:n johtokunnan jäsenen ominaisuudessa laitan jo tässä vaiheessa The Johtokunnan pohdittavaksi jonkinalaisen ÄTPPOMK:n Kunnia merkin myöntämisen Jatkoajan jäsenelle numero veini.

Palaamme krapulasta selvittyämme asioihin. Tai ainaski asiaan.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Evenuel toki polttaa muutenkin, mutta pientä hamosta ei kyllä suostu laittamaan päällensä. Hameen voin toki laittaa, mikäli sen voi ennen maaottelun alkua vaihtaa housuihin. Ei tuo kietaisuhame ole niitä kaikkein mukavampia peliasusteita. Tietysti voin lainata sitä jollekin epäuskoiselle henkilölle.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Twite kirjoitti:
Et näköjään tunne. En asu missään kaupungissa.

Kiitos kuitenkin luottamuksesta. Vaaliliitto ajatukseni näköjään kariutui jo alkumetreillä.

Täh, eikö Turenki olekaan kaupunki, pää-sellainen?

Vai asuitko sinä siinä Rengon mutkassa, kolomas hökkeli oikialla?

Predator kirjoitti:
Joten eihän tuon kisan tulen tuoja ole ollenkaan niin tärkeä, kuin tele visiointi kisasta tänne Suomeen. Järjestäjä hoitanee homman?
Onko muuten Suomen maa joukkueelle pohdittu henki vartijoita? Jos on, niin Helsingin IFK:n väkivalta jaosto on aina valmiina hyppäämään kehiin - niinkuin bakteeri keuhko rakkulassa.

Väki valta kirjoitetaan erik seen.

Suosikkijoukkue
Predator kirjoitti:
Siis onko tämä kisa nyt siirretty jo peräti jollekin STADIONILLE? Entäs sitten tapahtuman tele visioiniti? Onko Suomen yleis radiolle ilmoitettu tästä? Ainakin Tohlopin Kakkos kanavan luulisi tästä kiinnostuvan - Tampereellahan kiinnostaa kaikki kakkosesta, tai ns. B-rapusta kumpuava viihdyke.

/QUOTE]

Koska epätietoisuutta esiintyy niin laitan tähän vielä Stationin nimen David Krokett Guarde Garden, mikäli tulette perässä turvayksikön kanssa katsomaan kisoja ilmittakaa tämä nimi. Ottakaa venäläinen taxi, pääsette joutuisasti perille ennen iltaa.

Ps. Ilmoitakaa että olette Helssinkistä, se on aina plussaa !

Edit. Taitaa muuten äänestys mennä jännäksi, ennen kuin helvetin ohkainen nainen kiekuu.

Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Lainauksia

Golden AWe kirjoitti:
Täh, eikö Turenki olekaan kaupunki, pää-sellainen?
Vai asuitko sinä siinä Rengon mutkassa, kolomas hökkeli oikialla?
Turenki toki on Kaupunki, Metropoli, Mekka ja Kuninkaiden Laakso. Siitä huolimatta en asu kaupungissa enkä Kaupungissa mutta myöskään en asu mutkassa. Se siitä merkittävästä asiasta.
---
tant gredulin kirjoitti:
Äänestin omia. YksiIsoPunainen.
tant gredulin kirjoitti:
äänestän E:tä.
Lupaa kaikille, muille kuin Romanille tuskin antaa.
---
Nyt pitää ihan rehellisesti ekana tässä ketjussa tunnustaa että tässä vaiheessa noin paljon ääniä saaneena kyllä sitten harmittaa jos en lopulta pääsekään joukkueeseen. Hemmetti kun en äänestänyt itseäni.

Suosikkijoukkue
Joo ääniä peliin vain, maajoukkue paikka pitää tuntua hyvältä kun sen saavuttaa, tai pahalta kun sen menettää. Paljon on vielä ääniä antamatta ja päiviä jäljellä . Mikään ei tuntuisi ainakaan minusta yhtä upealta kun seisoa Team Finland paita päällä kuuntelemassa maammelaulua, näillä asioilla ei leikitä ! Silloin kun edustetaan Suomea niin edustetaan Suomea eikä periksi anneta perkele.

Ps. Vai luuletteko että Eestiläiset eivät ole tosissaan kun pallot putoaa nurmelle !

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Aijaijai... Nyt alkaa kisa näyttämään pelottavan tasaiselta. Pitäisiköhän sitä polkaista jonkinlainen kampanja käyntiin?
Äh, niillä mennään mitä on annettu. Luotetaan arvon palstasiskojen ja -veljien päätökseen. Loistava joukkue Suomelle tulee kuitenkin.

Ja jos Suomen joukkue jostain käsittämättömästä syystä sattuu häviämään, niin sanotaan joko että Me ollaan Turuust tai Vi kommer från Sverige!

P.S. Olin myöskin yhteydessä Pariisiin, oli pahoillaan kun ei pääse itse paikalle. Aika tissiposkitouhua, sanon minä.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Evenuel kirjoitti:
Aika tissiposkitouhua, sanon minä.

Mitäs vikaa tissiposkitouhussa on? Minä haluan ainakin illan päätteeksi, nukkumaan käydessäni posken tissille. Sopuli tehköön omat ratkaisunsa, mutta toinen on varattu mulle!

P.S. Todellisuudessa Evenuelilla taitaa olla tilaa reilunlaisesti parisängyssä, kun on ensin komentanut minut ja sopulin lisähetekalle.

P.S.2 Nyt niitä ääniä neidit!

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Fläppis kirjoitti:
Mitäs vikaa tissiposkitouhussa on? Minä haluan ainakin illan päätteeksi, nukkumaan käydessäni posken tissille. Sopuli tehköön omat ratkaisunsa, mutta toinen on varattu mulle!

P.S. Todellisuudessa Evenuelilla taitaa olla tilaa reilunlaisesti parisängyssä, kun on ensin komentanut minut ja sopulin lisähetekalle.

Niin, sittenhän voitte painaa päänne toistenne rinnuksille. Hyvähyvähyvä. Mental note: ota kamera mukaan.

Päätettiin eilen siskon kanssa, että nyt alkaa minun armoton reenaaminen. Tehdään viikonloppuna mun takapihalle rata ja siuku alkaa valmentamaan minua. Tulen siis olemaan loistavassa iskussa. Triplaportteja ja mahdottomia käännöksiä ym. Varokaa vaan :)

Suosikkijoukkue
Evenuel kirjoitti:
Niin, sittenhän voitte painaa päänne toistenne rinnuksille. Hyvähyvähyvä. Mental note: ota kamera mukaan.

Päätettiin eilen siskon kanssa, että nyt alkaa minun armoton reenaaminen. Tehdään viikonloppuna mun takapihalle rata ja siuku alkaa valmentamaan minua. Tulen siis olemaan loistavassa iskussa. Triplaportteja ja mahdottomia käännöksiä ym. Varokaa vaan :)

Siinä on oikea maaottelu asenne, harjoittele myöskin mäkilyöntejä sanoisin pikku vinkkinä, sirottele myöskin käpyjä alueelle. Tulemme pelaamaan erittäin vaikeissa olosuhteissa, tuskanhiki nousee monen sileisiin nurmikoihin tottuneen kaupunkilaispojan otsalle Rintoja ei muuten saa käyttää pallon siirtelyyn.

Ps. Onkos kaikki portsarit jo äänestäneet ?

Viimeksi muokattu:

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Evenuel kirjoitti:

Ei, ei. Kyllä optimiasento ahtaassa tilanteessa on ns. mikä-täällä-haisee formaatti, jossa päät sijaitsevat hetekan eri päädyissä. Huh-huh, kävi jo ahdistamaan koko reissu.

P.S. Postitan jokaiselle minua äänestäneelle Evenuelin räppäämän kuvan meidän yhteismajoituksesta.

Suosikkijoukkue
Fläppis kirjoitti:
Ei, ei. Kyllä optimiasento ahtaassa tilanteessa on ns. mikä-täällä-haisee formaatti, jossa päät sijaitsevat hetekan eri päädyissä. Huh-huh, kävi jo ahdistamaan koko reissu.

P.S. Postitan jokaiselle minua äänestäneelle Evenuelin räppäämän kuvan meidän yhteismajoituksesta.

Tyhjä kämppä, ja jengi ympäri Tallinnaa Lasnamäestä Mustamäkeen, en haluaisi matkalaukun kuvia. Tai sittten ovi unohtunut auki ja kaksi Sergeitä vetämässä viinaa, poliisin ottama kuva, hotellin pyynnöstä.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Fläppis kirjoitti:

Minäpä lupaan postittaa jokaiselle minua äänestäneelle kuvan pojista ahdettuna siihen lisäriin nukkumaan toistensa kaikussa.

Edit: Taitaa olla parempi, että lupaankin olla postittamatta kyseistä kuvaa. Uhkaus, lahjonta ja kiristys...

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Jaahans, meikäläinenhän näyttäisi olevan kiinni edustuspaikassa. Yllättävää, ottaen huomioon että en ole vielä edes polkaissut kamppanjaani käyntiin.

Lupaan kyllä iskeä Eestin joukkueen maan rakoon, mikäli moinen mahdollisuus minulle suodaan. Eikä tuo valmennuspestikään yhtään huonolta kuulostaisi. Ja sitten kun vielä tarkempaa ajattelen, niin parempi varmaankin olisi olla katsomossa ja nauraa ko. maajoikkueille.

Nimim. Twiten väitteeseen siitä, että ei olisi muka äänestänyt itseään, ei usko kukaan. Kerran huijari - aina puijari.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
veinikretski kirjoitti:
Mikään ei tuntuisi ainakaan minusta yhtä upealta kun seisoa Team Finland paita päällä kuuntelemassa maammelaulua, näillä asioilla ei leikitä !
Mitenkäs muuten on, että soitetaanko kilpailun alkuun molempien maiden kansallishymni vaiko vain lopussa voittajamaan? Itse en nyt tähän hätään millään muista Eestin hymnin sanoja, mutta itse kappaleen olen kyllä jossain joskus kuullut, kai.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Rontti kirjoitti:
Itse en nyt tähän hätään millään muista Eestin hymnin sanoja, mutta itse kappaleen olen kyllä jossain joskus kuullut, kai.
Jep, tutunkuuloinen kipalehan se on. Säälittävästi joku saksalaissävellys, surkea maa kun ei ole edes omanmaalaisen säveltämää kansallislaulua.

Uhkaan että ry-henkinen kantoresmajores esittää jossakin vaiheessa kappaleen jossa esiintyvät sanat 'rai' ja 'hei'.

Veinille kyssärinä että saisko sellaisen maajoukkuepaidan rahalla ikäänkuin fanipaitana jollei joukkueeseen pääse äänivyöryllä? Tahtoo.

PS. En mä tosissani kehottanut ketään äänestämään Ronttia. PR-päällikköni mukaan se vain oli hyvä keino vaikuttakaa sympaattiselta. Sympatia helvettiin. Äänestäkää minnuu!

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tuleekin tästä mieleeni quote eräästä elokuvasta...

[Waking up after sharing the same bed on the motel]
Neal: Del... Why did you kiss my ear?
Del: Why are you holding my hand?
Neal: Where are your other hand?
Del: Between two pillows...
Neal: Those AREN'T PILLOWS!!!
....
Neal: "See that Bears game last week?"
Del: "Yeah, hell of a game. Hell of a game. The Bears have a great team this year. They're gonna go all the way this year."

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Twite kirjoitti:
PS. En mä tosissani kehottanut ketään äänestämään Ronttia. PR-päällikköni mukaan se vain oli hyvä keino vaikuttakaa sympaattiselta. Sympatia helvettiin. Äänestäkää minnuu!
No kyllä minä sanoisin, että antakaan ne äänenne nimim. Twitelle ihan suoraan vaan. Kyllä maajoikkuepaikan ansaitsee mies joka voittaa tietokilpailut ihan vaan pikkuisen lunttaamalla ja näyttää vielä osaavan laittaa allekirjoituksensa allekin mustan viivan. Miten se tehdään?

Ja kyllä minäkin olisin valmis maksamaan maltaita sellaisesta maajoukkuefanipaidasta, mikäli siis jostain ihmeen tai kumman syystä en sitä paikkaa äänestyksessä lunasta.

Suosikkijoukkue
Kysymyksiä tuli niin helvetisti, paitakauppias ehdotti jo minulle kyseistä diiliä, pelästyin että mies rikastuu jos laitetaan paidat myyntiin, toinen asia on se että seison niiden etukäteen tilattujen paitojen kanssa täällä. Kyllä se järjestyy, sanoivat että heillä on sellainen kone kun painaa niitä 900 kilometriä tunnissa, eikä sen hintakaan mikään kova ole. Jos ne kiinnostaa niin voin kysellä hintaa, perkele nyt saan tietenkin syytteen että olen alkanut massiiviseksi paitakauppiaaksi. Sellisti ei muuten suostunut sanomaan kumman se vetäisee, ilmeisesti yhden biisin. Olisin halunnut kanteleen, mutta soittaja kieltäytyi edelisen maaottelun vuoksi. (. Lähdenkin tästä äänestämään Bredaa.

Ps. Itse asiassa se oli naurettavan halpa.

Suosikkijoukkue
Kisan voittaja on myöskin maajoukkue kapteeni, tällä hetkellä Pena Matikaisen tiimiin menossa jatkiksen kroketti maajoukkueen kapun paikka. Paitaan tulee tietenkin C.

Lisätietona mainittakoon että olemme yllättäen saaneet, loistavan kanteleen soittajan mukaan alkuhymniin, toivon että kyseistä huippumuusikkoa ei paljastettaisi ennen kuin on pakko, sen verran mainitsisin että Rontti se ei ole.

Elikkä tällä hetkellä näyttäisi sello ja kannel olevan instrumentit millä mennään, hieman tosin säkkipilli kiinostaisi !

Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
veinikretski kirjoitti:
Kyllä se järjestyy, sanoivat että heillä on sellainen kone kun painaa niitä 900 kilometriä tunnissa, eikä sen hintakaan mikään kova ole. Jos ne kiinnostaa niin voin kysellä hintaa.
Harvoin tulee tilattua paitaa näkemättä ja tietämättä hintaa, mutta ry-kirjanpidolle hinta on vain numeroita. Riittää tieto että saatavilla on. Maltaat varmaan ovat aiheena muutenkin kyseisenä päivänä, että ehkäpä niillä on hyvä paita maksella. Otan yhden, aikuisten miesten kokoa kiitos.

Siis näyttelen tässä että en muka äänestyksessä pärjäisi. Hieman tosin mietityttää se että sen jälkeen kun julistin että haluan voittaa niin en ole saanut yhtään ääntä. Pitänee aloittaa massiivinen yv-kampanja.

PS. Enkä luntannut, lähdemateriaalin käyttö oli sallittua ja tarjosin sitä muidenkin käyttöön. Ja viivoja tehdään näin: ______

PS2.
veinikretski kirjoitti:
Kisan voittaja on myöskin maajoukkue kapteeni, tällä hetkellä Pena Matikaisen tiimiin menossa jatkiksen kroketti maajoukkueen kapun paikka. Paitaan tulee tietenkin C.
Ehdotan että muiden äänestyksen kautta paidan ansainneiden paitaan tulee A ja fanipaitoihin sitten taas ei tule. Saako fanipaidankin selkään nimimerkkinimen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.