Kannustusta ja tsemppiä Rauman Lukolle

  • 15 850
  • 129
Ajattelin avata tälläisen ketjun, koska kannattajat eivät katsomoon pääse ja kevät lähenee ja panokset kovenet ja näin ollen myös kannattajien tuki on enemmän ja enemmän tarpeen.

Tässä ketjussa voi heittää tsemppaus- ja kannustusviestejä Rauman Lukon joukkueelle ja sen pelaajille.

Pidetään tämä ketju mielellään positiivisena ja uskotaan täällä menestykseen ja luovutetaan vasta sitten, kun kausi on ohi.

Jos mahdollista niin tämän ketjun viestejä ja kannustuksia voisi välittää joukkueelle asti, jos se on mitenkään mahdollista esim @TMFS kautta.

Viestejä voi kirjoittaa milloin vain, mutta esim. ennen pelejä ja vaikeina jaksoina (kuten nyt) kannustukset ovat varmasti eniten tarpeen.

Tehdään tästä yhdessä sinikeltainen kevät ja annetaan myös täällä Jatkoajan Lukko-osiossa Meidän Pojille kaikki tuki!
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aina ei ole nättiä, mutta taistellen voittoon.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
19 vuotta sitten kirjakaupasta tarttui mukaani kirja Kultainen hetki - kantavat siivet.

Yksi parhaista urheiluaiheisista kirjoista, jonka olen lukenut elämäni aikana.

Kirjan takakantta lainaten

”Kultainen hetki - kantavat siivet” on tarinakokoelma miehistä, jotka kiekkokentillä tekivät raumalaista historiaa ja kiekkokulttuuria, jonka pohjalle nykypäivänkin jääurheilu rakentaa tulevaisuuttaan. Urheilusta nämä miehet ammensivat kovan kurin, itseluottamuksen, yhteishengen ja huumorin. Siivet ovat kantaneet elämän myllerryksissä.”

Tarinakokoelma Rauman Lukon Suomen mestaruuden keväällä 1963 saavuttaneesta joukkueesta, sen pelaajista, valmentajista, muusta henkilöstöstä sekä ympäröivästä yhteisöstä.

Aion lukea kirjan lähiaikoina uudestaan. Muistan vieläkin, miten rankka ja koskettava kirja onKaikkien pelaajien elömä ei mennyt suunnitellusti vaan osa heistä joutui ja on joutunut kokemaan epäinhimilliseltä tuntuvia suruja ja takaiskuja elämässään. Erityisesti kolmen pelaajan elämäntarinat koskettivat, heidän joukossaan joukkueen maalivahti ja Matti Keinonen.

Toivon Rauman Lukolle SM-liigan voittoa tänä keväänä, 58 vuoden tauon jälkeen! Kunpa pelaajat, valmennus ja muu organisaatio saisi itselleen saman hengen ja tahdon, joka siivitti pikkukaupungin joukkueen kultaan keväällä 1963. Kulta ei tullut helpolla silloin, eikä se tule nytkään.

Kevään 1963 mestaruus oli pitkän onnistuneen prosessin tulos ja vaati erittäin paljon tekijöiltään. En ole varma, onko tämän kauden Rauman Lukosta samaan saavutukseen, mutta toivon niin.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Nyt mennään, sarja tasoihin! TAISTELE!
 

redpecka

Jäsen
Onnea todellakin mestaruudesta vuoden viiveellä. Käytännössä on jo kaksi putkeen.

a) Johtajavirta... Tuliko tämä lempinimi siitä Atu Selinin jostain pressitilaisuudesta? Minä kunnioitan Atua paljon kuten ehkä 77% saipalaiskirjoittelijoista. Mutta hieno nipistys tämä dreamteam - juuri näin meemejä syntyy.

b) Mitä meinaatte ens kaudella laittaa suosikkijoukkueeksenne? Minunkin pitää vähän tuunata tuota tekstiä ehkä maanantain jälkeen.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onnittelut Lukolle. Itselle tämä merkitsee erittäin paljon. Isävainaa oli Lukon kannattaja henkeen ja vereen ja joutui eläessään pettymään vuosi toisensa jälkeen. Seuraavalla reissulla kotiin vien oluen haudalle ja kilistetään ukon kanssa Lukon voitolle.
 

Gally11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens #11 - Saku Koivu, Brendan Gallagher
Mitä meinaatte ens kaudella laittaa suosikkijoukkueeksenne? Minunkin pitää vähän tuunata tuota tekstiä ehkä maanantain jälkeen.

Eikös tästä olla jo jonkinmoinen sanaton päätös täällä Lukon osiossa tehty että lisätään vain -nen pääte, eli Johtaja Virtasen Dream Team :)
 

redpecka

Jäsen
Eikös tästä olla jo jonkinmoinen sanaton päätös täällä Lukon osiossa tehty että lisätään vain -nen pääte, eli Johtaja Virtasen Dream Team :)
Aij että! En hiffannut tuota. No, mahtavaa, ei tarvii paljon editoida teidänkään. Riippuu tietty mitä Atu latoo presseissä, jos valmentaa jossain. Porin valmennuskuvioista menin sekaisin silloin pari vuotta sitten.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
b) Mitä meinaatte ens kaudella laittaa suosikkijoukkueeksenne? Minunkin pitää vähän tuunata tuota tekstiä ehkä maanantain jälkeen.
Ilman muuta Johtaja Virtasen Dream Team. Se oli selvää heti siitä saakka kun Selin neronleimauksensa ilmoille loihe lausumaan.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
b) Mitä meinaatte ens kaudella laittaa suosikkijoukkueeksenne? Minunkin pitää vähän tuunata tuota tekstiä ehkä maanantain jälkeen.
Sinänsä tyhmä kysymys .. mestaruus sinne tai tänne suosikki on aina sama!
 

redpecka

Jäsen
Sinänsä tyhmä kysymys .. mestaruus sinne tai tänne suosikki on aina sama!
Tietenkin. Pitää teidänkin silti vähän editoida suosikkijoukkueosiota tuossa käyttäjätunnuksen alapuolella.

Minäkin editoin omani, sillä tämä dreamteami liittyi poriraumaAtuVirta -akseliin. Maanantaina mulla jo uusi.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä tää Johtaja Virran Dream Team oli tän Peksin joukkueen juttu, tän mestarijengin nimi ja itse aion kunnioituksesta meidän JVDT:tä kohtaan kyllä jättää tämän nimen heille.

Johtaja Virtasen Dream Team ei itselle tunnu oikealta vaan on aika uusille tarinoille. Tämä JVDT oli nimenomaan tarina. Tarina joka sai täydellisen lopun.

Vielä tyhmemmältä se tuntuu jos Lappeenrannassa tämä nimi varastetaan käyttöön.
 
Viimeksi muokattu:

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mun mielestä tää Johtaja Virran Dream Team oli tän Peksin joukkueen juttu, tän mestarijengin nimi ja itse aion kunnioituksesta meidän JVDT:tä kohtaan kyllä jättää tämän nimen heille.

Johtaja Virtasen Dream Team ei itselle tunnu oikealta vaan on aika uusille tarinoille. Tämä JVDT oli nimenomaan tarina. Tarina joka sai täydellisen lopun.

Vielä tyhmemmältä se tuntuu jos Lappeenrannassa tämä nimi varastetaan käyttöön.
Niinno, original JVDT oli kuitenkin viime kauden joukkue. Vaikka runkoa jonkun verran kasassa pysyi, niin enemmän viime kauden jengin nimi.

Ensi kaudella kun on taas helkutin kova jengi, niin mielestäni joukkue voi taas olla JVDT, toki siis Virtasen, mutta kuitenkin. Vaatii vain kovan jengin, vähän samanlainen arvonimi kuin MBE:t ja muut briteissä. Toki JVDT on maailmalla arvostetumpi ja halutumpi titteli, kuin jonkun syrjäisen saarivaltion lapselliset leikkitittelit.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niinno, original JVDT oli kuitenkin viime kauden joukkue. Vaikka runkoa jonkun verran kasassa pysyi, niin enemmän viime kauden jengin nimi.

Ensi kaudella kun on taas helkutin kova jengi, niin mielestäni joukkue voi taas olla JVDT, toki siis Virtasen, mutta kuitenkin. Vaatii vain kovan jengin, vähän samanlainen arvonimi kuin MBE:t ja muut briteissä. Toki JVDT on maailmalla arvostetumpi ja halutumpi titteli, kuin jonkun syrjäisen saarivaltion lapselliset leikkitittelit.

Ehkä olisi paremminkin voinut sanoa että tämän projektin nimi. Pekka Virran projektin.
 

redpecka

Jäsen
Mun mielestä tää Johtaja Virran Dream Team oli tän Peksin joukkueen juttu, tän mestarijengin nimi ja itse aion kunnioituksesta meidän JVDT:tä kohtaan kyllä jättää tämän nimen heille.

Johtaja Virtasen Dream Team ei itselle tunnu oikealta vaan on aika uusille tarinoille. Tämä JVDT oli nimenomaan tarina. Tarina joka sai täydellisen lopun.

Vielä tyhmemmältä se tuntuu jos Lappeenrannassa tämä nimi varastetaan käyttöön.
Ymmärrän täysin teidän dreamteamijutun ja parasta kun arkkivihun valkku oli luomassa katkerana tätä meemiä. Ensi kaudella on uudet kujeet.

Ja ei missäán nimessä kukaan Lprassa tai muuallakaan pölli teidän JVDT-juttua. Itselläni ollut hassutteluna tämä suosikkijoukkue siitä lähtien kun alkoi varmistumaan tämä siirto. Maanantain jälkeen rukkaan jonkun oman saipalaisemman version tuohon.
 

ipe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tuo JVDT on kulunut juttu, projekti päättyi jo. Mun ehdotus jatkolle on "pikku-Killerin Dream Team".

Sitä paitsi mä vaihtaisin ton maalilaulunkin. Se alkaa olla jo aika väsynyt eikä mestaruuskaan ole enää valovuosien päässä. Laittaisin tilalle vaikka Van Halen:in Jump:in. Aina voi hypätä kattoon, kun Lukko tekee maalin!
 

Meripoikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän tuo JVDT on kulunut juttu, projekti päättyi jo. Mun ehdotus jatkolle on "pikku-Killerin Dream Team".

Sitä paitsi mä vaihtaisin ton maalilaulunkin. Se alkaa olla jo aika väsynyt eikä mestaruuskaan ole enää valovuosien päässä. Laittaisin tilalle vaikka Van Halen:in Jump:in. Aina voi hypätä kattoon, kun Lukko tekee maalin!
Kyllä ei maalilaulua vaihdeta, se on koskematon!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Sitä paitsi mä vaihtaisin ton maalilaulunkin. Se alkaa olla jo aika väsynyt eikä mestaruuskaan ole enää valovuosien päässä. Laittaisin tilalle vaikka Van Halen:in Jump:in. Aina voi hypätä kattoon, kun Lukko tekee maalin!
Vähemmästäkin on jaettu pelikieltoa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös