Jos haluat todella vaikuttaa ja muuttaa otteluiden lopputuloksia, niin tiedät miten se onnistuu. Se onnistuu seisomalla joukkueen takana, ei väliä mitä tapahtuu.
Noin muuten ihan hyvään viestiin, haluaisin vastata sinulle lisäten pari asiaa.
Ensinnäkin ja tämä siis se melkein kaikkein tärkein asia, niin ihminen ei ole mikään robotti, joka pystyy/jolta voi vaatia vain positiivisia viestejä, varsinkaan missään otteluseurannassa. Jääkiekko on suurten tunteiden peli ja nähtävästi joku helvetin harjoitusottelukin aiheuttaa suuria tunteita puoleen ja toiseen. Minä näen tämän asian vain positiivisena, sillä sehän kertoo että Rauma on aito kiekkokaupunki missä oma joukkue kiinnostaa. On kohtuutonta mielestäni vaatia, että pitäisi pysyä posipetterinä tapahtui mitä tapahtui tilanteessa, jos sitä tarkoitit. Ihmisille kun on aivan normaalia niin positiivisuuden kuin negatiivisuudenkin tunteet.
Toiseksi, mikä minua harmittaa, että jos halutaan positiivisuutta ja yhtenäisyyttä, niin et sinä siinä tapauksessa voi mennä vittuilemaan ja sörkkimään yhtä käyttäjää ja oikein flamettamaan, että josko se sieltä tulee taas pistämään jotain viestejä. Varsinkaan kun ei ollut päivän aikana edes mitään viestiä laittanut. Negatiivisuus ruokkii negatiivisuutta. Minun omaan makuuni yhden käyttäjän tökkiminen on mennyt jo ihan äärettömyyksiin ja se vituttaa enemmän, kuin joku yksittäinen tappio. Ja kyllä, minä juuri puhun käyttäjästä
@Parry Sound. Jos tässä halutaan olla yhtä joukkuetta, niin silloin varmaan kaikkia pitäisi edes yrittää kohdella jotenkin mukavasti, vaikka mielipiteet ja anonyymi naama vituttaisi aivan suunnattomasti.
Kolmanneksi, rakentavaa kritiikkiä, vaikka se joskus tapahtuisi vähän voimakkaammilla sanoilla, ei sopisi pyrkiä kitkemään pois kokonaan, kun sitä täälläkin esiintyy. On ääripäät molemmassa laidassa, mikä ohjaa keskustelun yleensä vituiksi, mutta ei niin varpasillaankaan voi olla, ettei yhtään kestä joitain mielipiteitä mitä koitetaan sitten parhaimman mukaan valkopestä.
Noin muuten toivon mukavaa ja luonnollisesti voitokasta kautta jokaiselle. Kaikki tässä varmaan samaa asiaa toivovat, jokainen tietenkin omalla tavallaan.
Toivottavasti palsta olisi vähän vähemmän kireä kuin viime kaudella!