Mitä jos paiskataan vaan kättä perjantaina?En jaksa enää valehdella itselleni, että tästä noustaan mutta perjantaina "kerran vielä pojat" -hengessä Nordikselle jättämään jäähyväiset Gregoirelle ja muille mahdollisille maisemaa vaihtaville Suomen mestareille. Ja toki muillekin. @Sinkilä jos olet paikan päällä, niin halutessasi voin maksaa sen viisikymppiä vaikka suoraan lapaan.
Hienosti kirjoitettu. Itse harmittelin jo perjantaille hankittuja lippuja, mutta en harmittele enää.En jaksa enää valehdella itselleni, että tästä noustaan mutta perjantaina "kerran vielä pojat" -hengessä Nordikselle jättämään jäähyväiset Gregoirelle ja muille mahdollisille maisemaa vaihtaville Suomen mestareille.
Käy se tuokin vallan mainiosti. Toki edelleen olen valmis lyömään kättä taskuun, jos niikseen :)Mitä jos paiskataan vaan kättä perjantaina?
Olen tulossa Nordikselle.
Ei. Paiskataan kättä vaan.Käy se tuokin vallan mainiosti. Toki edelleen olen valmis lyömään kättä taskuun, jos niikseen :)
Sama tilanne. Katselin niin näyttäisi vielä olevan jonkin verran paikkoja. Uskon, että hyvä meininki siellä on. Täytyy siis olla.Tänään ei mahdollisuutta tulla paikan päälle itsellä. Miltä näyttää katsomokartta?
Lukko voittaa tänään.
3-0 ekaan kymppiin.
Samaa toivon omalta osalta. En haluis valittaa :)Voittakaa nyt sitten perkele sentään, ettei tarvitse kuunnella minun uikutusta.