Kovalla tunteella
Eilen lähetin tämän suoraan kerhon s.postiin. Tuskin meni perille, kun kopiokaan ei ittelle tullut.
"Olen kattonut 2 erää Hifk-matsista. Mitä mä tohon teidän esitykseen sanoisin? Hävetkää saatana, ei jumalauta tehkää jotain. Menkää vaikka risteilylle niinkuin Ässät viime kaudella, jossa putsataan erimielisyydet vaikka nokkaan lyömällä. Niin jos huomista kotimatsia miettien, niin tilatkaa yksityisristeily hopealinjalta Vanajalle jo tänä iltana että kerkiätte latautumaan huomiseen matsiin.
No, "leikki" sikseen! Ihan totta jätkät, nyt on iso paha Kaira hoidettu syrjään, mistä nyt kiikastaa? Puhukaa hyvät ihmiset keskenänne, jos jotain sontaa vielä on. Ja nimenomaan kaikki puhuu, eikä vain muutama muitten ns. suulla. Arvoselle sen verran, olet ollut kakkoskoutsina muutaman vuoden. Ja päävalmentajia on ollut yhdenkäden sormilla laskettuna vissiin melkein täydet. Kyllä näistä olisi pitänyt pystyä ottamaan ne hyvät puolet, millä menestyä. Viime vuotta miettien, missä on aktiivinen alivoimapeli. Yleensäkin iholla olo on puuttunut, ettei annettais vastustajalle hetkeäkään rauhaa. Oikeestan ihan sama millä systeemillä pelaatte, kunhan se on vaan voittavaa. Valmentaja voisi kysyä pelaajiltakin jotain mielipidettä pelitavasta. Ei ole häpee kysyä, tyhmää olla kysymättä. Tiedän että ette te noin huonoja ole miltä näytätte.
Hei, olin katsomassa kahta peliä lukuun ottamatta kerhon kaikki runkosarjan kotipelit "six points liigassa" kaudella. Täytyy sanoa, että silloin ei rosteri riittänyt. MUTTA NYT RIITTÄÄ, KUN OTATTE VAAN ITTEENNE NISKASTA KIINNI, VALMENTAJIA MYÖDEN!
Nyt jätkät tsemiä! Tästä illasta alkaa uusikausi ja unohdetaan menneet. Ja sitten kaikki pelaa väh. omalla tasollaan, joohan? Aikuisten oikeesti."