Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen katsomoissa

  • 1 401 282
  • 6 052

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kukaan ei tunne heitä. Aina ovat matkassa ja aina heitä saa hävetä, mutta silti kukaan ei tiedä keitä he ovat ja miten heitä voisi estää tahrimasta seuran ja sen oikeiden kannattajien mainetta.
Siis nyt en ymmärrä. Kukaan ei tunne mutta aina ovat mukana ja saa hävetä?? Miksi nämä kyseiset "tuntemattomat" apinat otetaan mukaan reissuille?
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Ei sinänsä yllätä, että kyseessä on Ilveksen riveistä nämä kommandopipot, mutta omasta kokemuksesta suhtaudun vähän varovasti kun kyseessä on nakkikattila. On yksi harvoja areenoita Suomessa, missä itse todistanut kun vieraskannattajien sekaan on tunkeuduttu kotikannattajien toimesta ihan kunnon larpit mielessä.
 

PORTSARI_TKU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Pitäisi pikimmiten saada kitkettyä nämä pois. Ei missään nimessä hyväksyttävää toimintaa ja kaiken lisäksi helvetin noloa.

Osasto voisi pikku hiljaa alkaa tekemään asialle myös jotain. Ei voi olla sattumaa, että sama poppoo aina asialla.

Samalla kuitenkin todettakoon, että myös Tepsin kannattajista löytyy nykyään nuorisojengi, joka aivan varmasti on tarpeeksi idiootteja lähtemään tuohon leikkiin mukaan. Huolestuttavaa kehitystä, keskityttäisiin jääkiekkoon...
Minä kommentoin Tepsin fanien perseilyä TPS - palstalla jo viime kaudella. Läheltä kun olen päässyt sitä seuraamaan niin jääkiekko-otteluissa kuin jalkapallomatseissa, niin olen kuullut, että uuden sukupolven rekrytointi on faniporukkaan alkanut. Vittuiluthan siitä minulle tuli ja minulle myös kerrottiin miten raskas ja turha tyyppi olen. No, nyt on näytetty toteen, että uutta porukkaa on Tepsin faniporukassa ja hyvin on opetettu porukan tavoille. Perseilyt jatkuu. Eipä tosin ennen arvostamani Ilvesfanitkaan mitään järjenjättiläisiksi osoittautuneet, vaikka menneiltä vuosilta heistä fiksun kuvan olenkin saanut. Hävettää kyllä turkulaisen jääkiekkokulttuurin ja asiallisesti käyttäytyvien kannattajien puolesta, että varsinaisen faniporukan toiminta on muuttunut suoranaiseksi perseilyksi. Joukkueen kannattaminen jäö sivuseikaksi, kun target on enenevissä määrin vastustajajoukkueen kanssa päähänlyöntikilpailuun hakeutuminen.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Minä kommentoin Tepsin fanien perseilyä TPS - palstalla jo viime kaudella. Läheltä kun olen päässyt sitä seuraamaan niin jääkiekko-otteluissa kuin jalkapallomatseissa, niin olen kuullut, että uuden sukupolven rekrytointi on faniporukkaan alkanut. Vittuiluthan siitä minulle tuli ja minulle myös kerrottiin miten raskas ja turha tyyppi olen. No, nyt on näytetty toteen, että uutta porukkaa on Tepsin faniporukassa ja hyvin on opetettu porukan tavoille. Perseilyt jatkuu. Eipä tosin ennen arvostamani Ilvesfanitkaan mitään järjenjättiläisiksi osoittautuneet, vaikka menneiltä vuosilta heistä fiksun kuvan olenkin saanut. Hävettää kyllä turkulaisen jääkiekkokulttuurin ja asiallisesti käyttäytyvien kannattajien puolesta, että varsinaisen faniporukan toiminta on muuttunut suoranaiseksi perseilyksi. Joukkueen kannattaminen jäö sivuseikaksi, kun target on enenevissä määrin vastustajajoukkueen kanssa päähänlyöntikilpailuun hakeutuminen.

Olen kritisoinut tuota nuorta porukkaa Tepsin kannattajissa todella paljon, mutta nyt menet metsään. Tuo junnuosasto oli tämän päivän tapahtumiin täysin syytön ja näin sen itse. Nämä kyseiset kommandopipoiset hihhulit tulivat tönimään ja verbaalisesti solvaamaan ihan tavallisia tallaajia Mutkan takana. Ensimmäisen lyönninkin näin tällaisen kommandopipon nyrkistä. Homma loppui melko lyhyeen, kun järkkäreitä alkoi tulla, mutta ainakin yhden kommandon purukalusto meni kyllä uusiksi, kun joku iäkkäämpi kaveri teitaisi alakoukun.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hävettää kyllä turkulaisen jääkiekkokulttuurin ja asiallisesti käyttäytyvien kannattajien puolesta, että varsinaisen faniporukan toiminta on muuttunut suoranaiseksi perseilyksi. Joukkueen kannattaminen jäö sivuseikaksi, kun target on enenevissä määrin vastustajajoukkueen kanssa päähänlyöntikilpailuun hakeutuminen.
Ai oliko se nyt sitten kuitenkin niin päin, että nimenomaan Tepsin kannattajat menivät kommandopipoineen vastustajajoukkueen fanikatsomoon?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
En tiedä, en ollut itse paikalla tällä kertaa. Kommentoin yleisellä tasolla ja pidemmän aikaikkunan kautta.

Jos et tiedä, niin ei kannata kirjoittaa kuin tietäisi.

Minä kommentoin Tepsin fanien perseilyä TPS - palstalla jo viime kaudella. Läheltä kun olen päässyt sitä seuraamaan niin jääkiekko-otteluissa kuin jalkapallomatseissa, niin olen kuullut, että uuden sukupolven rekrytointi on faniporukkaan alkanut. Vittuiluthan siitä minulle tuli ja minulle myös kerrottiin miten raskas ja turha tyyppi olen. No, nyt on näytetty toteen, että uutta porukkaa on Tepsin faniporukassa ja hyvin on opetettu porukan tavoille. Perseilyt jatkuu. Eipä tosin ennen arvostamani Ilvesfanitkaan mitään järjenjättiläisiksi osoittautuneet, vaikka menneiltä vuosilta heistä fiksun kuvan olenkin saanut. Hävettää kyllä turkulaisen jääkiekkokulttuurin ja asiallisesti käyttäytyvien kannattajien puolesta, että varsinaisen faniporukan toiminta on muuttunut suoranaiseksi perseilyksi. Joukkueen kannattaminen jäö sivuseikaksi, kun target on enenevissä määrin vastustajajoukkueen kanssa päähänlyöntikilpailuun hakeutuminen.

boldaus oma.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä, en ollut itse paikalla tällä kertaa. Kommentoin yleisellä tasolla ja pidemmän aikaikkunan kautta.
Tiedät jos viitsit hieman lukea joko sivulta löytyvän artikkelin tai tätä keskustelua. Se on toki tullut selväksi, että jos pienimmänkin sauman saat (vaikka sitten tekaistulla verukkeella kuten tässä tapauksessa) niin Tepsin fanikulttuuria lyttäät.

e. Korjattu Turku --> Tepsi
 
Viimeksi muokattu:

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Tiedät jos viitsit hieman lukea joko sivulta löytyvän artikkelin tai tätä keskustelua. Se on toki tullut selväksi, että jos pienimmänkin sauman saat (vaikka sitten tekaistulla verukkeella kuten tässä tapauksessa) niin turkulaista fanikulttuuria lyttäät.
Ei itseasiassa ole näin, hinureiden faneja muistaa kyllä ylistää jatkuvasti
 

PORTSARI_TKU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Tiedät jos viitsit hieman lukea joko sivulta löytyvän artikkelin tai tätä keskustelua. Se on toki tullut selväksi, että jos pienimmänkin sauman saat (vaikka sitten tekaistulla verukkeella kuten tässä tapauksessa) niin Tepsin fanikulttuuria lyttäät.

e. Korjattu Turku --> Tepsi
Kerrotko lisää tekaistu(i)sta verukkeista? Pari esimerkkiä riittää....?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerrotko lisää tekaistu(i)sta verukkeista? Pari esimerkkiä riittää....?
Käytit tämän päiväistä Ilveksen kannattajien idiotismia ja tekoja täysin tekaistuna verukkeena Tepsin fanien lyttäämiseen. Jos tuota et itse edes ymmärrä tehneesi, niin en valitettavasti sinua kykene auttamaan.

Sait ainoastaan yhden esimerkin kahdesta syystä:
1. Käytin omassa alkuperäisessä viestissäni tekaistu veruke -ilmaisusta yksikkömuotoa, en monikkoa
2. En todellakaan ala käyttämään yhtään ylimääräistä aikaa selatakseni sinun vanhoja viestejäsi, joiden pääasiallinen sisältö on hyvin kaikkien Tepsin palstaa seuraavien tiedossa.
 

PORTSARI_TKU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kerrotko lisää tekaistu(i)sta verukkeista? Pari esimerkkiä riittää....?
Olen kertonut Tepsin fanien perseilyistä jo viime kaudella. Ne eivät olleet tekaistuja verukkeista. Koska vastasit kysymykseeni nerokkaasti uudella kysymyksellä, vaikuttaa heti siltä, ettet pysyy esittämään yhtäkään esimerkkiä tekaistuista verukkeista. Yritä nyt edes. Yksi esimerkki riittää....
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä Ilves, myllyttäkää janarit vähe kommandopipot päässä mjötööh?!1 Kovaa ultralarppia Tampereesta.

Niskaperseotteella tuollaiset ulos hallista. Ja oikeastaan mieluummin putkaan.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Olen kertonut Tepsin fanien perseilyistä jo viime kaudella. Ne eivät olleet tekaistuja verukkeista. Koska vastasit kysymykseeni nerokkaasti uudella kysymyksellä, vaikuttaa heti siltä, ettet pysyy esittämään yhtäkään esimerkkiä tekaistuista verukkeista. Yritä nyt edes. Yksi esimerkki riittää....
Lienee turha kertoa, että niin kivojen järjestystä valvovien sielunkumppaniesi, tosin ammattiin valmistuneiden vartijoiden kohdalla kuutisen kappaletta on syytteessä nyt kuolemantuottamuksesta. Ihan perseestä tuollainen kommandopipo tai ilman nekkailu minkä tahansa lätkän tai mölkkykisan yhteydessä seuraan katsomatta, mutta harvoin näissä kisoissa hapetetaan yhtä naista kuuden firman jätkän toimesta kylmäksi.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Koskaan ei liity. Ei myöskään ultraskommadopipos of Tampere ilves. Ei sillä hyvä meno meno niillä katsomossa ja hieno pyro, mutta Tepsin mutkassa on 50 pinnaa alaikäsiä, joten eiköhän tuolta joku tontti löytyisi myös lähimaastosta, jos nappaa tivolia laittaa pystyy.
Eikö näille erikoiskannattajille voitaisi järjestää jo joku oma turnaus vaikka Karjalaturnauksen yhteyteen? Ei tarvis missään pururadoilla tai hiekkakuopilla tampata, portsarit (TKU tai käy muualtakin) tuomareiksi ja Saukkonen selostamaan!
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
:D mitä nyt suomalaisen huligaaniskenen isoimmat ja tunnetuimmat tappelut taitaa olla lätkän puolelta. Talviklassikon jälkeinen Jokerit vs IFK, jossa osallisena lähes sata henkeä taitaa edelleen olla se isoin mylly mitä Suomessa nähty.
Jokerit-Tepsi finaaleissakin junaan tuli hampaat solmussa olevia Turkuun matkaavia, mutta silloin soi Nikke T ja Raptori, eikä silloin hassuteltu mitkään kommandopipot päässä. Paskaa sekin musa oli, mutta nykyajan julmahenrit sun muut ei kehtaa sitä paskaa omalla naamalla edes tehdä, niin se sama hiihtopipo kulttuurinäkyy nyt tässäkin.
 

Baumanrene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara/Liverpool
Ilves voisi ihan seurana ja tulla tämän asian kanssa. Ei näitä voi jättää enää huomioimatta. Samoin osaston antaa porttikielto näille idiooteille vieraspeleihin ja tulla asiasta myöskin ulos julkisesti ja kunnolla.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Ilves, kommandopipot ja apistelu.
Mä häpeän.

Ps ei videoo kuitenkaan olis tarjolla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös