Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen katsomoissa

• 1 475 485
  • 6 355

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Suomen parastunnelmaisesta jääkiekkopelistä paskimpaan - kyllä minä tuossa aika ison eron näen mielenkiintoisuudessa. Niin näkevät monet muutkin.
Se että larppipojujen pippelit on pystyssä kun pääsee uhoamaan paikallisvastustajalle, ei tee matsista vielä tunnelmaltaan parasta, sen mitä itse olen ruudun välityksellä kyseisiä otteluita todistanut, ei ole Nokia areenan tunnelma mitenkään erikoiselta vaikuttanut, tosin mulla ei ole ollut sitä pipoa päässä.

Larppipojut ei sitä tunnelmaa edes luo, vaikka harhoissaan moista kuvittelevatkin, samalla kun pöllivät pikkutytöiltä lippuja käsistä ja leikkivät parin oluen voimalla jotain kovaa jätkää.

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Se että larppipojujen pippelit on pystyssä kun pääsee uhoamaan paikallisvastustajalle, ei tee matsista vielä tunnelmaltaan parasta, sen mitä itse olen ruudun välityksellä kyseisiä otteluita todistanut, ei ole Nokia areenan tunnelma mitenkään erikoiselta vaikuttanut, tosin mulla ei ole ollut sitä pipoa päässä.

Larppipojut ei sitä tunnelmaa edes luo, vaikka harhoissaan moista kuvittelevatkin, samalla kun pöllivät pikkutytöiltä lippuja käsistä ja leikkivät parin oluen voimalla jotain kovaa jätkää.
Tähän sen verran, että kannattamisen osalta Nokia Areena on surkea paikka, koska se ei ole jäähalli vaan monitoimihalli, jossa kaikuminen on estetty. Hakametsässä puolet Osaston porukasta lukumäärällisesti sai koko hallin "raikaamaan", kun taas Nokia Areenalla äänet häviävät hyvin tehokkaasti jo lyhyellä matkalla.

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tähän sen verran, että kannattamisen osalta Nokia Areena on surkea paikka, koska se ei ole jäähalli vaan monitoimihalli, jossa kaikuminen on estetty. Hakametsässä puolet Osaston porukasta lukumäärällisesti sai koko hallin "raikaamaan", kun taas Nokia Areenalla äänet häviävät hyvin tehokkaasti jo lyhyellä matkalla.
Tämän huomasin itsekin, kun kävin katsomassa ottelun Nokia Areenalla viime kaudella. Odotin, että halli räjähtää kunnolla Tapparan tehdessä maalin, mutta jotenkin se jäi vaisuksi, vaikka ääntä lähtikin varmasti monta kertaa enemmän kuin esim. Isku Areenalla. Muutenhan se oli todella hulppea halli, josta voidaan vain haaveilla Lahdessa.

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
samalla kun pöllivät pikkutytöiltä lippuja käsistä ja leikkivät parin oluen voimalla jotain kovaa jätkää.
Ei kai lahilaismaskotin sekoilut tähän ketjuun kuulu.

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Todellisuudessa näiden muutamien larppipoikien poissaoloa ei huomaisi kukaan. Siis tunnelman puolesta. Toki pelin aikaiset ja jälkeiset perseilyt loistaisivat poissaolollaan.

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ei kai lahilaismaskotin sekoilut tähän ketjuun kuulu.
Lahtelaismaskotti sentään tajusi lopettaa typeryydet, eli oppi virheistään ja ymmärsi että tuollainen käytös ei kuulu jääkiekkopeleihin ja kävipä vielä pyytämässä kohteeltaan anteeksi.

Samaa toivoisin näiltä larppaajilta, vaikka tiedostan että tämä toive lienee turha, sen verran yksinkertaisista tapauksista kumminkin on kyse.

Täsmennetään nyt vielä, että tarkoitin tuolla alkupesäisellä kommentillani kuitenkin näitä larppaajia, en Lahtelaisten maskottia, jos et ymmärtänyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy