Bloodin tapauksesta: Ylipäätään vastapuolen pelaajille, joukkueelle, pomoille, järkkäreille tai kenellekään muullekaan raivoaminen on täysin käsittämätöntä, ja pitäisi soittaa raivoajan päässä jotain herätyskelloja. Jos suhtautuminen urheiluun on tuolla tasolla, kannattaa etsiä keinoja noiden paineiden laskemiseen muuten kuin puhaltamalla ne pihalle. Vaikka lähipiirille puhumalla.
Edellisten lähipiirille raivoaminen taas on yksiselitteisen idioottimaista ja halveksuttavaa, jolle ei ole mitään lieventäviä asianhaaroja.
Kun keskustelu sitten lähti kattamaan kaikki Ilves-fanit, niin kannattaa selata tätäkin ketjua vähän pidemmälle. Ilves-fanien(kin) keskuudessa on käyty ja käydään paljonkin vääntöä näistä otsikon mukaisista ilmiöistä. Minä en voi estää joidenkin toisten kännäämistä ja huonoa käytöstä, tai esiintymistä "Ilves-ultrina", mutta minä voin mm. täällä tuoda esille oman matalan mielipiteeni ko. toimista, enkä ole tietääkseni kertaakaan puolustanut ketään sen takia että kannatamme samaa seuraa. Jos joku haluaa niputtaa yhdenkään seuran fanit kaikki yhteen, niin sekään ei ole minun vallassani, mutta minusta sekin on hölmöä.