Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen katsomoissa

  • 1 396 366
  • 6 052

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jos mulla olisi ollut kiekko taskussa niin olisin minäkin heittänyt sen kentälle Jyväskylässä kun Tuomas Salmela karkaa läpiajoon. Räty tai Lancaster sitten ampumaan pilkkua.
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Tapparan omalla foorumilla huudellaan että Osaston jäsen käynyt 14v Tappara kannattajan kimppuun. Parempaa lähdettä en osaa anta ja toivon että ei ole totta mutta järkkäreillä kuulemma tuntomerkit tallessa
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tapparan omalla foorumilla huudellaan että Osaston jäsen käynyt 14v Tappara kannattajan kimppuun. Parempaa lähdettä en osaa anta ja toivon että ei ole totta mutta järkkäreillä kuulemma tuntomerkit tallessa

Totuudesta ei mitään haisua, mutta tässä joku yhteenveto mitä siellä olisi käynyt:

Paljon tästä saa lutuuripisteitä?
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Tuo kertomus selittäisi, miksi en itse huomannut mitään erityistä Ilveksen kannattajapäädyssä. Ensiksi jutusta kuullessa syntyi käsitys, että asia olisi tapahtunut Ilveksen kannattajapäädyssä jollekin teini-ikäiselle Tappara-kannattajalle.

Jos tilanne on tosiaan mennyt kertomuksen mukaisesti, niin kyllähän tuollainen lipunryöstöleikki ihan turhalta ja tarkoitukselliselta konfliktin hakemiselta vaikuttaa.

Kun jalkapallon puolellakin ollaan vuoden sisällä nähty myös Suomessa, että noista ei seuraa kenellekään mitään hyvää, niin saisi pysyä jääkiekon parista kokonaan poissa tuollaiset larppaamiset.
 

Hockeycorpse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt
Stop take 5. No yritysmaailmassa toimii. Hanurista jos läikkyy yli noin. Jääkiekko jos mikä Suomessa herättää tunteita ja vaarana on aivosumu tunteiden palossa. Tampereen paikalliset ja Pori - Rauma mittelöt varmasti voi saada tunteet kiehumaan. Tavallaan hienoa että isosti on tunnetta matsissa, mutta rajansa kaikella. Tunteita herätti suuresti Ässät - Sport karsintasarja. Kun käveltiin Porissa kohti hallin sisäänpääsyä, tokaisi vanha mies että jos te voitatte, niin mä tapan teidät. Hermostui lisää kun naurettiin rajusti. Kyseessähän oli Game seven 2009.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tunteita herätti suuresti Ässät - Sport karsintasarja. Kun käveltiin Porissa kohti hallin sisäänpääsyä, tokaisi vanha mies että jos te voitatte, niin mä tapan teidät. Hermostui lisää kun naurettiin rajusti. Kyseessähän oli Game seven 2009.
Eli toisin sanoen Juhani Tamminen, res. korpraali ja jääkiekkoleijona 79 pelasti todennäköisesti yhden tai useamman vaasalaisen hengen keväällä 2009.
Tämä on syytä muistaa tänäänkin.
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Tapparan omalla foorumilla huudellaan että Osaston jäsen käynyt 14v Tappara kannattajan kimppuun. Parempaa lähdettä en osaa anta ja toivon että ei ole totta mutta järkkäreillä kuulemma tuntomerkit tallessa
Rikosilmoitus kuulemma tehty, epäilyt ovat poliisin tiedossa. Hyvä että tehtiin ilmoitus niin saa ammattilaiset hoitaa asian oikein
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta kuulostaa huolestuttavalta. Noin ylipäätään tuollainen ultraslarppi ja lipun ryöstely on mielestäni sellaista mitä ei kaivata. Ilves-päädyssä kuitenkin ihan helvetin hyvä meno kannattamisen suhteen joten turhaan tuodaan näitä lieveilmiöitä sinne, toivottavasti tämän pienen porukan kohdalla muutaman ikävuosi tuo sitten järkeä tuohon touhuun. Fanimatkatkin menneet tällä kaudella kuitenkin ihan ilman mitänä häiriöitä, isoimpana tuo Pori joka oli ihan mieletön matka niin aina turhauttavaa lukea sitten tällaisesta vaikka se onkin joku ihan yksittäinen tai muutama ihminen joka siellä törppöilee.
 

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta kuulostaa huolestuttavalta. Noin ylipäätään tuollainen ultraslarppi ja lipun ryöstely on mielestäni sellaista mitä ei kaivata. Ilves-päädyssä kuitenkin ihan helvetin hyvä meno kannattamisen suhteen joten turhaan tuodaan näitä lieveilmiöitä sinne, toivottavasti tämän pienen porukan kohdalla muutaman ikävuosi tuo sitten järkeä tuohon touhuun. Fanimatkatkin menneet tällä kaudella kuitenkin ihan ilman mitänä häiriöitä, isoimpana tuo Pori joka oli ihan mieletön matka niin aina turhauttavaa lukea sitten tällaisesta vaikka se onkin joku ihan yksittäinen tai muutama ihminen joka siellä törppöilee.
Näinhän se on. Ei mitään asiaa fanikatsomoon tai toimintaan näillä hermanneilla. Kuten monesti todettu ja maalaisjärkeäkin, jokaisessa porukassa löytyy hölmöjä jotka tahrivat isomman porukan nimeä ja mainetta.

Mitä isompi porukka sitä suuremmaksi riskikin kasvaa yksilöiden perseilyille.

Ja ei, en puolusta mitenkään tätä tekoa (mikäli oikeasti on tapahtunut) kuten ensimmäisissä lauseissa toin ilmi, mutta joku kummiskin lukee tämän puolusteluna.
 

Lingvistinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tapparan omalla foorumilla huudellaan että Osaston jäsen käynyt 14v Tappara kannattajan kimppuun. Parempaa lähdettä en osaa anta ja toivon että ei ole totta mutta järkkäreillä kuulemma tuntomerkit tallessa
Niin tuo 14-vuotias oli siis ensin itse yrittänyt huitaista nyrkillä 17-vuotiasta Ipalaista, mutta ei ollut osunut, jonka jälkeen oli sitten itse saanut osumaa. Eli kahden alaikäisen välinen käsirysy. Ilmeisesti teidän foorumilla raportoitu hieman eri tavalla?
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Niin tuo 14-vuotias oli siis ensin itse yrittänyt huitaista nyrkillä 17-vuotiasta Ipalaista, mutta ei ollut osunut, jonka jälkeen oli sitten itse saanut osumaa. Eli kahden alaikäisen välinen käsirysy. Ilmeisesti teidän foorumilla raportoitu hieman eri tavalla?
Niin mistä näistä tietää antaa poliisin selvittää. Ilvesfoorumilla huudellaan että tää olisi tapahtunut Ilveksen päädyssä mikä ei ole vissiin ole totta kun kaikki sanoo että oli Tapparan päädyssä. kaiken näköstä tarinaa liikkuu
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Niin tuo 14-vuotias oli siis ensin itse yrittänyt huitaista nyrkillä 17-vuotiasta Ipalaista, mutta ei ollut osunut, jonka jälkeen oli sitten itse saanut osumaa. Eli kahden alaikäisen välinen käsirysy. Ilmeisesti teidän foorumilla raportoitu hieman eri tavalla?
Mää oon lukenut molempien jutut ja olet ensimmäinen, joka raportoi asian tuolla tavalla. Kysymys kuuluu, miksi.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta kuulostaa huolestuttavalta. Noin ylipäätään tuollainen ultraslarppi ja lipun ryöstely on mielestäni sellaista mitä ei kaivata.
Onko tässä taustalla siis pahamaineinen Ultras Tampere-jaosto? Lakanaa kun on nähty ahkeraan tänä vuonna katsomoissa.

Ilves täyttää Jokereiden jättämän aukon KRP:n urheilujaoston tehtävälistoilla?
 

Liitteet

  • verikunnia&ilves.jpeg
    verikunnia&ilves.jpeg
    356,5 KB · kertaa luettu: 413

PronssiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & KOOVEE
Niin siis siellä on eilen kaksi alaikäistä POIKAA tapellut. Toinen yrittänyt lyödä toista, mutta ei ole osunut. Sitten se ketä on yritetty lyödä on lyönyt takaisin ja osunut.
Ja tämän asian kuulin järjestyksenvalvojalta joka on ensimmäisenä ollut paikalla.


Tällä ei ole mitään tekemistä Osaston tai Onssien kanssa.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Niin tuo 14-vuotias oli siis ensin itse yrittänyt huitaista nyrkillä 17-vuotiasta Ipalaista, mutta ei ollut osunut, jonka jälkeen oli sitten itse saanut osumaa. Eli kahden alaikäisen välinen käsirysy. Ilmeisesti teidän foorumilla raportoitu hieman eri tavalla?
Oikein, tuollaisia pataan niin prkl että muistavat seuraavan kerran kun aletaan uhoamaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tämä ketju on täydellinen esimerkki nykyisestä somen surullisesta menosta. Antaa viranomaisten selvittää asiat ja rankaista täysin aiheellisesti perseilijää/perseilijöitä, olivat sitten keitä tahansa.

Edit: Pääasia että rikosilmoitus on tehty mitä ilmeisemminkin.
 
Viimeksi muokattu:

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Niin tuo 14-vuotias oli siis ensin itse yrittänyt huitaista nyrkillä 17-vuotiasta Ipalaista, mutta ei ollut osunut, jonka jälkeen oli sitten itse saanut osumaa. Eli kahden alaikäisen välinen käsirysy. Ilmeisesti teidän foorumilla raportoitu hieman eri tavalla?

14-vuotias mennyt muuten vain huitomaan ipalaisia? Kerro nyt vain koko juttu, jos tiedät sen totuuden.
 

Lingvistinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
14-vuotias mennyt muuten vain huitomaan ipalaisia? Kerro nyt vain koko juttu, jos tiedät sen totuuden.
Ei, ei muuten vaan, enkä mielestäni sellaista mielikuvaa yrittänyt edes luoda. Tapahtumien kulku on ollut se, että nuori nainen (Ilves) suoritti lipunryöstön onsseilta, jonka jälkimainingeissa tuo alaikäisten välinen nyrkkien heiluttelu on tapahtunut, kun onssit koittivat saada lippuaan takaisin. Teidän foorumilla kuitenkin tuo elää nyt about muodossa "aikuinen hakkasi lapsen" ja tuota epäkohtaa korjailin totuuden mukaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös