Prof. Puck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ***HIFK*** & Norristolainen
Rööri kirjoitti:Voidaanko siis sopia, että olisin Suomen Tri Pili?
Mitä taas tulee tuohon em. fantasiaasi, niin neuvoisin Sinun, Professori Pukki, pitävän sen joystikin pöksyissäsi. Mikäli sillä ohjaussauvalla on pakko jotain ohjailla, niin pissan sihtaamiseen tuo on pätö peli - mikäli et kuse istuen.
Oliko muita muna kädessä?
Rakas Rööri,
Tohtori Pili kuulostaa sopivalta titteliltä sinulle. Oikeastaan kun tarkemmin miettii, todella sopivalta. Tosin lukemisen ymmärtämistä sinuna petraisin jos/kun tätä vaativaa Jatkoajan seksuaali- ja parisuhdeterapeutin sarkaa lähdet ns. kyntämään... Ellei sitten nimenoisena pyrkimyksenäsi ole halu asettaa fantasiasi toisten sanomaksi? Joka on tietysti sinänsä aivan OK, tai ainakin normaalia, teiltä terapeuteilta.
Sillä tokihan kyse ei - kuten tarkkasilmäiset sen varmasti huomasivatkin - edellisen viestin esimerkeissäni ollut sen enempää omakohtaisista käytännön kokemuksista kuin fantasioistakaan. Aiheen käsittely oli vain niin kovin mustavalkoista, jota halusin esitetyillä käytännön esimerkeillä hiukan laventaa. Omaan siis ainoastaan tarpeeksi vilkkaan ja toki myös saastaisen mielikuvituksen (huom. olen seurannut tätä sivustoa alusta alkaen - ns. side-effects), jotta voin tuollaisiakin skenaarioita mielikuvituksessani tuottaa... Valitettavaa, mutta totta!
Tuohon sinänsä sofistikoituneesti ilmaistuun 'muna kädessä' päätökseesi sen verran, että haluaisin vaivata sinua arvon pili-tohtori vielä aiheesta johdetulla jatkokysymyksellä, samoin kuin muitakin opponoijia:
Mikä tekee 'naapurin kaisan' (tai muita; "panisitko sitten tätä" viestiketjun ehdokkaiden) himoitsemisesta _moraalisesti_ kovinkaan paljon hyväksyttävämpää yhden yön panoihin verrattuna, jos tätä himoa kuitenkin purkaa ns 'oman käden' kautta? Osmo Kontula (kollegojasi tieteen puolelta...) on kuitenkin todentanut tutkimuksissaan, että kaikesta kristillis-moraalisesta paheksunnasta huolimatta tuollainen 'hand-made'-siveettömyys on kuitenkin hyvin yleistä vakituisessakin parisuhteessa olevilla. Ja rohkenen väittää, ettei kovinkaan moni sitä rakasta puolisoaan ajattele herkässä hetkessä nyrkki-kyllikin kanssa? Vai onko seksuaalinen vallankumous tosiaan päässyt 60-luvulta jo niin pitkälle, että puolisot voivat todeta; Tokihan minä sinun tumputtamisen/dildo-leikit hyväksyn, jos sinä ainoastaan ajattelet naapurin kaisaa?
Niin ja tuohon istualtaan kusemiseen minulla sitten todellakin liittyisi
aito tarve parisuhde-terapeutin neuvoille? Parisuhteemme vaimon kanssa on vakavassa kriisissä, koska en ole vielä lähes 15 yhteisen vuotemme aikanakaan oppinut/suostunut kusemaan istualtaan. Tämä kärjistää yhteisen elomme joskus infernaalisiin mittoihin. Tuntuu vain niin homppelilta - ja turhalta - kusta istualtaan. Olenko kenties homofoobikko? Ainakin olen itsekäs ja tunteeton ihminen, kun en ota toista huomioon kustessani seisten? Mainittakoon vielä, että olen kyllä silläkin saralla tarkka mies. Voisinpa kehaista, että suorastaan target-oriented. Joka tapauksessa ainakin tässä suhteessa olen pettänyt (toistuvasti) vaimoni toiveet onnellisesta parisuhteesta kaikki nämä vuodet?