erzolle
Ottamatta enempää kantaa itse tapahtumaan eli Banhamin luokkaantumiseen johtaneeseen taklaukseen haluan ihmetellä kirjoitustasi. Sinä siis kerroit tuossa ylempänä jotain huhupuheen perusteella. Ei siinäkään vielä mitään, huhuja tämä palsta ja maailma on pullollaan. Huhujahan yleensä levittävät yleensä turhautuneet ämmät tai tarkoituksenhakuiset pösilöt (mihet tai naiset).
Edelleenkään en osannut asiaan eli siihen mikä jäi ihmetyttämään. Kirjoitit seuraavasti ,"No huhut on huhuja, mutta aina niissä yleensä on toinen puoli totta!". Mitä ihmettä sanon minä! Miten olet moiseen lopputulokseen päässyt?
Ota nyt ihmeessä huomioon, että sanomasi ydin on, että Jokerit mielestäsi yli 50 varmuudella sai puhuttua Kankaanperälle tuon kyseisen 3 ottelun rangaistuksen.
Outo puhetta, todella outoa. Kaikista eniten kirjoituksessasi ihmetyttää, ettäkö Summasella tai muilla Jokereiden valmentajilla olisi pokkaa soittaa Tervoselle ja alkaa uhkailla??!! Kyllä jotain häpyä pitäisi olla mitä tarinaa levittelee, saatikaan kirjoittaa mustaa valkoisella tänne. Tajuatko hyvä erzo, että samalla kun haluat morkata Jokereita (1-3) vedät Tervosen Kaitsun nimen lokaan. Voin kertoa tuntevani miehen jo kaukaisilta HIFK vuosilta ja siksi uskallan sanoa, että siinä on todellinen kunnian mies! Mies joka itse pelasi kovaa mutta rehdisti. Siinä siis paljastui oma motiivini tälle kirjoitukselle.
Oletko muuten erzo ikinä nähnyt Kaitzua liigapelissä pelaamassa?
Harmittaa niin ***keleesti moinen toisten mustamaalaaminen!!!