Kankaanperän pelikiellosta

  • 1 542
  • 11
Tila
Viestiketju on suljettu.

erzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Les Habs, Man Utd
Kuulin tuossa mielenkiintosen huhun Markus Kankaanperän saaman pelikiellon syistä. Kuuleman mukaan Kai Tervonen olisi ollut paikanpäällä HPK-Jokerit ottelua seuraamassa ja todennut ettei taklauksesta langeteta pelikieltoa. Mieli kuitenkin muuttui erään Jokerivalmentajan puhelun jälkeen. Jokerivalmentajan mukaan "olisi erittäin ikävää, jos seuraavassa Jokerit-HPK pelissä HPK:n pelaaja sattuisi loukkaantumaan". Näin nimeenomaan siinä tapauksessa että Kankaanperä säästyy ilman pelikieltoa...
No huhut on huhuja, mutta aina niissä yleensä on toinen puoli totta!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Eli HPK:laisia suojellakseen Tervonen paukautti pelikiellon. Voi kun somaa, Kaitsu-poika pitää huolta pelaajien terveydestä.
 

axe

Jäsen
Tässä huhussa se touudenpuoli taisi olla se, että Kankaanperä ei selvinnyt ilman pelikieltoa. Kaikki muu taitaa olla aika pahaa potaskaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minulle taas hevosmiehet kertoivat, että samassa puhelussa vihjailtiin myös Kerhon pelaajien autojen katoavan ja Rinkelinmäen jäähdytysjärjestelmän hajoavan, jos pelikieltoa ei tule vähintään viittä ottelua. Onko Hämeenlinnassa näkynyt käveleviä jääkiekkoilijoita tai paniikkia jäähallin suunnalla?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Muistan kuulleeni jostain, että tuossa puhelussa vihjattiin myös Osaman kostoiskuun, mikäli pelikieltoa ei tule.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
erzolle

Ottamatta enempää kantaa itse tapahtumaan eli Banhamin luokkaantumiseen johtaneeseen taklaukseen haluan ihmetellä kirjoitustasi. Sinä siis kerroit tuossa ylempänä jotain huhupuheen perusteella. Ei siinäkään vielä mitään, huhuja tämä palsta ja maailma on pullollaan. Huhujahan yleensä levittävät yleensä turhautuneet ämmät tai tarkoituksenhakuiset pösilöt (mihet tai naiset).
Edelleenkään en osannut asiaan eli siihen mikä jäi ihmetyttämään. Kirjoitit seuraavasti ,"No huhut on huhuja, mutta aina niissä yleensä on toinen puoli totta!". Mitä ihmettä sanon minä! Miten olet moiseen lopputulokseen päässyt?

Ota nyt ihmeessä huomioon, että sanomasi ydin on, että Jokerit mielestäsi yli 50 varmuudella sai puhuttua Kankaanperälle tuon kyseisen 3 ottelun rangaistuksen.
Outo puhetta, todella outoa. Kaikista eniten kirjoituksessasi ihmetyttää, ettäkö Summasella tai muilla Jokereiden valmentajilla olisi pokkaa soittaa Tervoselle ja alkaa uhkailla??!! Kyllä jotain häpyä pitäisi olla mitä tarinaa levittelee, saatikaan kirjoittaa mustaa valkoisella tänne. Tajuatko hyvä erzo, että samalla kun haluat morkata Jokereita (1-3) vedät Tervosen Kaitsun nimen lokaan. Voin kertoa tuntevani miehen jo kaukaisilta HIFK vuosilta ja siksi uskallan sanoa, että siinä on todellinen kunnian mies! Mies joka itse pelasi kovaa mutta rehdisti. Siinä siis paljastui oma motiivini tälle kirjoitukselle.

Oletko muuten erzo ikinä nähnyt Kaitzua liigapelissä pelaamassa?
Harmittaa niin ***keleesti moinen toisten mustamaalaaminen!!!
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Mä taas kuulin vakuuttavista tietolähteistä, että syksy on vuodenaika.


t: herrasmies-spämmääjä
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös tää jokerivalmentajien mustamaalaaminen mene jo pikkusen yli? Mä en ainakaan hetkeäkään usko, että Summanen olisi uhkaillut SM-Liigan kurinpitojohtajaa sillä, että joukkueensa satuttaa tahallisesti toisia pelaajia. Eihän edes Rami voi niin tyhmä olla. Eikö tervonen olisi tätä tuonut julkisuuteen, vai luuletko että pelkaa jonkun polakin hakkaavan hänet kadulla jos näin käy.

Kyse on kuitenkin jääkiekkojoukkueesta eikä mafiasta ja valmentajasta eikä don Corleonesta.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti erzo
Kuulin tuossa mielenkiintosen huhun Markus Kankaanperän saaman pelikiellon syistä. Kuuleman mukaan Kai Tervonen olisi ollut paikanpäällä HPK-Jokerit ottelua seuraamassa ja todennut ettei taklauksesta langeteta pelikieltoa. Mieli kuitenkin muuttui erään Jokerivalmentajan puhelun jälkeen. Jokerivalmentajan mukaan "olisi erittäin ikävää, jos seuraavassa Jokerit-HPK pelissä HPK:n pelaaja sattuisi loukkaantumaan". Näin nimeenomaan siinä tapauksessa että Kankaanperä säästyy ilman pelikieltoa...
No huhut on huhuja, mutta aina niissä yleensä on toinen puoli totta!

Ei vaan Summanen tietysti pieksi Tervosen jo Rinkelinmäellä, vaikka tämä ei edes ollut paikalla, ja vei kansainvälisen jääkiekkoliiton guruja pitkin Hämeenlinnan katuja kuin märkiä rättejä sekä lähetti Osaman bin Ladenille kaikkien SM-liigan toimihenkilöiden ja erotuomarien osoitteet terrorikohteiksi. Lisäksi hän lähetti erzolle pulverikirjeen. Nämä tietysti huhuja, joita kukaan ei ole kuullut.:D :D :D
 

Vesso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KTP, Ketterä
Tästä kyseisestä huhusta

Viestin lähetti Töölön Vesa

Ota nyt ihmeessä huomioon, että sanomasi ydin on, että Jokerit mielestäsi yli 50 varmuudella sai puhuttua Kankaanperälle tuon kyseisen 3 ottelun rangaistuksen.
Outo puhetta, todella outoa. Kaikista eniten kirjoituksessasi ihmetyttää, ettäkö Summasella tai muilla Jokereiden valmentajilla olisi pokkaa soittaa Tervoselle ja alkaa uhkailla??!! Kyllä jotain häpyä pitäisi olla mitä tarinaa levittelee, saatikaan kirjoittaa mustaa valkoisella tänne. Tajuatko hyvä erzo, että samalla kun haluat morkata Jokereita (1-3) vedät Tervosen Kaitsun nimen lokaan.

Töölön Vesa ennenkuin puhkeat kyyneliin, niin katsotaan mistä tässä on puhuttu.

Pääpointtihan oli Summasen toiminta ja miehen tietäen pidätkö todella niin mahdottomana, että tämä olisi soittanut viime kauden lähes työtoverilleen ja hyvälle tutulleen. Minä todellakaan en pidä tätä minään ulkoavaruudesta vedettynä skenaariona ottaen huomioon alalla työskentelevien ihmisten (varsinkin tässä kuviossa) intohimon ja tavan reagoida tälläisiin tapauksiin.

Älä ole naiivi.

Ja toki: HUHUSTAHAN on kysymys. Minä edellä puutuin lähinnä tähän ihmettelyn autuuteen.
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän se ole ihan normaalia toimintaa, että kurinpitoasioista päättävä kuulee kaikkia osapuolia ennen rangaistuksen antamista.

Näin ollen huhu, että Tervonen antoi päätöksensä vasta juteltuaan Summasen kanssa, pitänee paikkansa. On tainnut tosin jutella monen muunkin kanssa, Kerhon valmennusjohto mukaan lukien.

Huhu, että Summanen olisi uhkaillut mainitulla tavalla, taas lienee täyttä paskaa.

Siinäpä teille ne puolet ja puolet.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Ihmettele sinä vesso vaan...

ihmettele mun puolesta vaikka ihan autuaasti taikka autuaasti ole ihmeissäs. Jos tuo oli ainoa sanomasi, niin paljoa ollu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös