Kanavapaketit

  • 230 087
  • 841

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Käypä tässä nyt jonkinasteinen munkki. Muutin antennitaloudesta kaapelitalouteen vuoden vaihteessa. Olin hommannut aiemmin syksyllä Nelonen Paketin 6kk + UrhoTV 12kk TV-Viihteeltä.

En jaksanut kuitenkaan ruveta tappelemaan ja vaatimaan sopimuksen irtisanomista, vaan hommasin tuollaisen sisäantennin ja sellainen telkkariin kiinni ja paketit näkyi, tosin vähän välillä pätkien.

Nyt pääsen tuosta paketista eroon ja voin hankkia kaapelitalouteen jonkin paketin. Mitenköhän se täällä Seinäjoella menee, kun taitaa olla Anvian aluetta ja muitako ei saa? Vai miten nämä maksuteeveet menee kaapelissa?
 

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Tuli sitten vähän yli viikko sitten tilattua tuolta viihteeltä tarjouspaketti, ei ole korttikaan vielä postista tullut, onkohan muilla jotka yli viiikko sitten on tilannut kortit tullut vielä postista?

Tasan kaksi viikkoa kesti täällä tuo kortin tulo. Grouponilta myös tilasin. Kolme Jokerimatsia mennyt jo ohi ja mennee huominenkin. Kortti ei ole nyt kahden vuorokauden tappelun jälkeen toiminut ollenkaan. On kaikki temput tehty ja silti ei mitään toimintaa. Ja turha yrittääkään päästä asiakaspalveluun puhelimella läpi. Epäilen suuresti, että jos meiliä laitan, näenkö siltikään huomista peliä. Tässä on potutus ollut huipussaan jo kaksi iltaa.

-Maila
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tasan kaksi viikkoa kesti täällä tuo kortin tulo. Grouponilta myös tilasin. Kolme Jokerimatsia mennyt jo ohi ja mennee huominenkin. Kortti ei ole nyt kahden vuorokauden tappelun jälkeen toiminut ollenkaan. On kaikki temput tehty ja silti ei mitään toimintaa. Ja turha yrittääkään päästä asiakaspalveluun puhelimella läpi. Epäilen suuresti, että jos meiliä laitan, näenkö siltikään huomista peliä. Tässä on potutus ollut huipussaan jo kaksi iltaa.

-Maila

Se on tätä kun on lian hyviä tarjouksia olemassa ollakseen totta.. taisi tuokin tarjous olla viimeinen yrityksiä saada asiakkaita tai käteiskassaa vain isommaksi jotta jotain velkoja saa maksettua poispäin..
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsellä meni 3 arkipäivää kun TV Viihteen kortti tulla tupsahti postilaatikkoon. Nyt kun kanavan toiminta loppuu huhtikuun lopussa, niin vaihdan samantien PlusTV:seen. Pakko nähdä Jääkiekon MM-kotikisat.
 
Oma tilanne on sellainen, että kesän vietän muualla kuin nykyisessä asuinpaikassani. Tuo TV Viihteen paketti olisi loppunut kesäkuuhun, jolloin tavallaan yksi kuukausi olisi mennyt hukkaan. Se olisi sopinut paremmin omaan tilanteeseeni kuin uuden kanavapaketin ottaminen esimerkiksi alkaen toukokuusta. Toinen vaihtoehto on ottaa paketti alkaen huhtikuusta ja maksaa siis kahdelle eri operaattorille samasta kanavanipusta. Yhden kuukauden tilaaminen maksaa maltaita ja en tiedä onko se edes mahdollista. PlusTV:ltä kaupittelevat puolestaan sitä kolmen kuukauden määräaikaisuutta.

Kuluttajaneuvonnassa ohjeistivatkin tekemään reklamaation palveluvirheestä. Joudun itsekin ottamaan nimittäin PlusTV:n kautta tuon saman kanavapaketin ja se tuo lisäkuluja. Juuri noita lisäkuluja on mahdollista vaatia takaisin. Lisäkulut ja oma tilanne ovat kuulemma sopivia perusteita korvausvaateille. Se on sitten eri asia miten TV Viihde tuohon suhtautuu.

Niin ja minäkin hankin kanavapaketin erityisesti lätkän MM-kisojen vuoksi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
TV Viihde katkeaa - nkyy huhtikuun loppuun | Taloussanomat

"Yhtiön mukaan se neuvottelee liiketoiminnan jatkosta yhdessä palvelutarjoajien kanssa."

Taloussanomissa siis tällainen teksti, joka käsittelee tätä TV Viihteen tapausta. Eli mikäli oikein ymmärsin, TV Viihde neuvottelee muiden palveluntarjoajien kanssa siitä, mille palveluntarjoajalle asiakkaat ja tuotteet siirretään? Am I right?

Tämä varmaankin tarkoittaisi sitä, että itse ei joutuisi säätämään mitään. Toiveissa näin ainakin olisi.

Linkissä siis uutinen, joka käsittelee tätä aihetta. Uutinen kirjoitettu 16.3.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pääsinpä juhlimaan muutama viesti sitten. Nyt ei ole muutamaan päivään näkynyt TV-Viihteen kortilta mitään. Laskut on maksettu. Mikä avuksi?

Tämä kuukausi kun taitaa olla maksettunakin, niin kai tässä pitää puolelta kuulta jotain 11€ ruveta vaatimaan.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Mulla vielä tv-viihde näkyy. Lasku maksettuna kesäkuun loppuun. Tuli normilasku postilaatikkoon ja enpä tietenkään ajatellut asiaa. Ilmeni sitten myöhemmin, että firma nurin ja loppuu toiminta siis huhtikuussa. Varmaan tienneet tämän jo kun ovat mulle kolmen kuukauden laskun lykänneet. Menisi varmaan vitutusketjun puolelle.Reklamoin firmaa asiasta. Saas nähdä kuin käy.

Sitten vielä tämä saatanan linkityspelleily. Voiko sinne kortinlukijaan laittaa uuden firman kortin? Vaikkapa Dna:n hd-kanava hässäkän. Pitääkö ne vanhat linkitykset purkaa ja taas uudet tehdä?
Kuka tämänkin on taas suunnitellut.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Laitoin palautetta TV-Viihteelle koskien aiemmin mainitsemaani seikkaa.

Olivat laittaneet korttiini nyt jonkun uuden katseluoikeuden ja johan näkyy. En tiedä mitä vittua ovat yhtäkkiä sählänneet. Meni muutama NHL -matsi teeveen kautta ohi.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuli hommattua nyt Anvialta kaapeliin Canal+ Total. 3kk/39,90€ on ihan ok hintainen. Korttimaksu oli kaapeliin 20€ vuosi, joten syksymmällä pitänee ottaa joku paketti taas sitten.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jumalauta. Laitoin Viasatin boksin päälle katsoakseni mitä sieltä tulee. Ei mitään. Telkkuun tuli teksti, että katselukorttisi on vanhentunut. Laita uusi kortti (16).

Mitä vittua. Sopimustakaan ei oo jäljellä ku jotain 1,5 vuotta ja kaikki laskutkin on maksettu. Mikä uusi kortti? Ei mulle ainakaan postissa sellaista ole tullut.

Jollain antaa vinkkiä ennen kuin huomenna soitan asiakaspalveluun?
 

J.Petke

Jäsen
Jumalauta. Laitoin Viasatin boksin päälle katsoakseni mitä sieltä tulee. Ei mitään. Telkkuun tuli teksti, että katselukorttisi on vanhentunut. Laita uusi kortti (16).

Mitä vittua. Sopimustakaan ei oo jäljellä ku jotain 1,5 vuotta ja kaikki laskutkin on maksettu. Mikä uusi kortti? Ei mulle ainakaan postissa sellaista ole tullut.

Jollain antaa vinkkiä ennen kuin huomenna soitan asiakaspalveluun?

A) Koita päivittää laite

B) Jos raaskit niin tee tehdasasetusten palautus

C) Jos mahdollista niin koita jonkun toisen korttia varmistuaksesi siitä ettei kortinlukija ole rikki.

D) Ota kortti pois ja sen jälkeen ota boksin virtajohto pois n. 10 minuutiksi ja käynnistä sen jälkeen kone uudelleen ilman korttia ja/tai kortin kanssa
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuli hommattua nyt Anvialta kaapeliin Canal+ Total. 3kk/39,90€ on ihan ok hintainen. Korttimaksu oli kaapeliin 20€ vuosi, joten syksymmällä pitänee ottaa joku paketti taas sitten.
Onko tuossa joku koukku? Siis että vaikka kolme ekaa kuukautta tuo 40 € ja sen jälkeen pakko tilata vielä ainakin toiset 3 kk? Vai voiko tuon tosiaan lopettaa tasan tuohon kolmeen kuukauteen ja sanoa heipat? Toki, jos tilaa paketin ja unohtaa peruuttaa, niin sittenhän se jatkuu normaalihintaisena.

t. nimim. "En uskalla tilata Elisan netistä varmistamatta asiaa"
 

motamoro

Jäsen
Onko tuossa joku koukku? Siis että vaikka kolme ekaa kuukautta tuo 40 € ja sen jälkeen pakko tilata vielä ainakin toiset 3 kk? Vai voiko tuon tosiaan lopettaa tasan tuohon kolmeen kuukauteen ja sanoa heipat? Toki, jos tilaa paketin ja unohtaa peruuttaa, niin sittenhän se jatkuu normaalihintaisena.

t. nimim. "En uskalla tilata Elisan netistä varmistamatta asiaa"

Tilasin itse saman paketin helmikuun lopulla ja viime viikolla kävin netissä painamassa "Peru tilaus" - nappulaa, kun olin maksanut 39,90e laskun. Tällä hetkellä loppumispäivänä lukee 31.5. eli kai tuo sitten loppuu siihen 3 kuukauteen ja muutama päivä tuli ilmaiseksi kaupan päälle, ellei sitten viidestä päivästä jotain laskua tule vielä jälkikäteen, mitä suuresti epäilen.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Onko tuossa joku koukku? Siis että vaikka kolme ekaa kuukautta tuo 40 € ja sen jälkeen pakko tilata vielä ainakin toiset 3 kk? Vai voiko tuon tosiaan lopettaa tasan tuohon kolmeen kuukauteen ja sanoa heipat? Toki, jos tilaa paketin ja unohtaa peruuttaa, niin sittenhän se jatkuu normaalihintaisena.

Tämä taitaa kyllä tosiaan toimia ilman mitään koukkuja. Mä tilasin saman Canalin tilauksen päätyttyä maaliskuun puolivälissä ja laitoin suoraan loppumaan kolmen kuukauden päähän. Operaattorina DNA/Welho eli olisiko tuo sitten mömmömkisojen vuoksi lanseerattu laajempikin kampanja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kyllä minä sen tilasin myös ihan vain kolmeksi kuukaudeksi, enkä aio ainakaan enempää maksaa. Ilmoitin vielä, että avaus pitäisi olla vasta 1.5., mutta kaksi viikkoa on jo näkynyt. Soitin rapiat viikko sitten ja ihmettelin asiaa, jolloin piti korjaus tapahtua, mutta viimeksi eilen katselin leffan sieltä. Pitää huomenna soittaa vielä, koska en aio kuukautta ylimääräistä maksaa.
 

J.Petke

Jäsen
Kyllä minä sen tilasin myös ihan vain kolmeksi kuukaudeksi, enkä aio ainakaan enempää maksaa. Ilmoitin vielä, että avaus pitäisi olla vasta 1.5., mutta kaksi viikkoa on jo näkynyt. Soitin rapiat viikko sitten ja ihmettelin asiaa, jolloin piti korjaus tapahtua, mutta viimeksi eilen katselin leffan sieltä. Pitää huomenna soittaa vielä, koska en aio kuukautta ylimääräistä maksaa.

Turhaa sinne enää toista kertaa soitat. Jos olet asiasta jo ilmoittanut niin etköhän ole jo velvollisuutesi tehnyt. Tarvittaessa kyllä heiltä löytyy puhelut nauhoitettuna jos eivät tarinaasi usko. Joten jos tuo sinulla jo tässä kuussa näkyy niin nauti siitä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No, enemmän kyse on siitä, että olen tyhmän rehellinen, eli tuntuu siltä, että tuosta on ilmoitettava. Maksaa sitä en aio kuitenkaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen tässä mietiskellyt tilaavani tuon Viasat Kulta -kanavapaketin, ja pari kysymystä siihen liittyen:

-Tuleeko Viasat Hockey -kanavalta lainkaan änärin pudotuspelejä, vai näkeekö niitä pelkästään Pron kanavilta?

-Mitä kaikkia urheilulajeja tuolta Sport-kanavalta tulee ja minkä kielisellä selostuksella?

-Ovatko nuo elokuvakanavat mistään kotoisin?

-Onko tosiaan niin, että DNA:lla joutuu tekemään koko 12kk:n sopimuksen, eli ei ole mitään lyhyempää mallia?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on Elisa Viihde ja kysynkin nyt, että JOS ottaisin Canal+ Total -paketin hintaan 39,90€/3kk, niin pitääkö tuo neljäkymppiä maksaa kerralla vai tulisiko se 13,30€/kk systeemillä?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Mulla on Elisa Viihde ja kysynkin nyt, että JOS ottaisin Canal+ Total -paketin hintaan 39,90€/3kk, niin pitääkö tuo neljäkymppiä maksaa kerralla vai tulisiko se 13,30€/kk systeemillä?

Ainakin pääkaupunkiseudulla kaapeliin 13,30€/kk. Näin mulla kertoi aspa tilauksen tehdessäni.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Olen tässä mietiskellyt tilaavani tuon Viasat Kulta -kanavapaketin, ja pari kysymystä siihen liittyen:

-Tuleeko Viasat Hockey -kanavalta lainkaan änärin pudotuspelejä, vai näkeekö niitä pelkästään Pron kanavilta?

-Mitä kaikkia urheilulajeja tuolta Sport-kanavalta tulee ja minkä kielisellä selostuksella?

-Ovatko nuo elokuvakanavat mistään kotoisin?

-Onko tosiaan niin, että DNA:lla joutuu tekemään koko 12kk:n sopimuksen, eli ei ole mitään lyhyempää mallia?

Sen verran huutelen nyt osittain ohi aiheen, että itse tilasin tuon Viasat TuplaPlatinan ja täytyy myöntää, että olen ollut tuohon erittäin tyytyväinen.

-Ymmärtääkseni sekä Sport-, että Hockey-kanavilta tulee myös noita pudostuspelejä, ellen nyt ihan täysin ole väärin ymmärtänyt. Tosin valikoima on sitten se, mitä ne sieltä tarjoavat. Tuossa Kulta-paketissahan on myös nuo Pro-kanavat mukana.

Tässä eräs asiakaskirje:
Nyt voit katsoa kaikki lähes 1300 NHL-ottelua suorina lähetyksinä. Tammikuun alusta Viasat tuo kaikille Tuplaplatina-asiakkaille 1-7 NHL Xtra -kanavaa. Lähetettävien otteluiden määrä vaihtelee illan pelimäärän mukaan. Myös Viasat Hockey ja Viasat Sport -kanavilta voi jatkossakin katsoa suoria NHL-lähetyksiä entiseen tapaan.

Eli ts. TuplaPlatina-asiakkaana saisit nuo kaikki ekstrakanavatkin, jolloin saisit valita aina haluamasi ottelun.

-Sport-kanavalta en ole jääkiekon lisäksi oikeastaan mitään muuta katsonut, selostus tulee ihan amerikanenglantina, kuten myös tuolla Hockey-kanavalla. Oiskohan siellä joskus joku koripallo myös pyörinyt, en nyt muista. Amerikkalaista futista ainakin tuli tuossa taannoin.

-Elokuvakanavat ihan menettelevät, tulee viikossa katseltua pari-kolme leffaa.

-Tuohon DNA:n asiaan en valitettavasti osaa sanoa, sillä itse tein radikaalin ratkaisun ja otin satelliittipaketin 24kk:n sopimuksella.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se olisi sitten taas aamusta soitto tv-viihteen asiakaspalveluun. Vasta noin kuukausi sitten oli sama ongelma. Nelosen maksukanavat eivät näy vaikka canalit kyllä näkyy. Ruudelle ilmoitus: ei käyttöoikeutta.
Edellisellä kerralla jonotin maksulliseen palveluun yli 20 min ja siellä päässä oli vika. Pahoitteli ja ihmetteli miten lie tippuneet pois ja kun jatkoin ystävällisen neidin kanssa juttua siitä firman lopetuksen aiheesta minuutin pari niin kanavat lävähtivät toimimaan vielä puhelun ollessa menossa.
Onhan se vielä viimeinen keino tehdä vähän lisää tulosta jonotuttamalla ihmisiä puhelimen päässä.
Aikaisemmin oli taloudessa plustv useita vuosia kunnes kolmisen kuukautta sitten vaihdoin tarjouksen perässä palveluntarjoajaa, vain lopulta pettyäkseni.
Irtisanoessani tuota plustv-korttia neiti ilmoitti, että kannattaa säilyttää kortti jos joskus tilaa uudestaan niin saa nopeammin kanavat näkymään kun voi tilata vanhalle kortille. Puhelun loputtua eka ajatus oli, että kortti roskiin kunhan päivät tulevat täyteen.
Lopulta tuli sitten otettua neuvosta vaari ja sujautettua kortti laatikkoon ja nyt oli sitten sille käyttöä kun kävin siihen uudestaan pari tarjouspakettia netistä tilaamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös