Kanavapaketit

  • 230 038
  • 841

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Osaako joku neuvoa saisiko tuohon myös Canal +:n puolelta lätkää halvemmin tai Nelonen Pro 1 ja 2:sta mitenkään liitettyä, ettei kokonaiskustannus kovin suureksi nousisi?
Kiitos.

Viime viikolla juttelin Canalin aspan kanssa omasta satellittisopparistani ja silloin sieltä sanottiin, että noita Nelonen Pro kanavia ei saa.

Itselläkin vähän mietinnässä, mitä teen maksukanavien suhteen. En ainakaan jatka tälläisenään Canalin sopparia. Satelliittipaketista tulee Urhon kanssa 67 EUR / kk hintaa, eikä NHL näy edes. On vähän hinta noussut siitä, kun tein sopparin aikanaan.

Jonkinlainen diili kaapeliin tullee tehtyä. Mahtaakohan Porin seudulle saada kohtuuhinnalla kaapelipakettia, johon saisi Urhon ja Pro 1&2 (mahdollisesti myös Eurosport).
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Mikäs olisi Oulun seudulle mahdollisimman edullinen kanavapaketti, jossa näkyisi urho + pro 1&2?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres

Saa. Mulla on vielä hetken käytössä tuo PlusTV-verraton Lisättynä Nelonen Pro 1 ja 2 kanavalla ja UrhoTV.llä. Samalla kortilla siis. Kanavia saa itse vaihtaa maksutta kerran kuukaudessa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuli muutettua antennitalouteen ja hankin TV-viihteen kortin ja siihen Canalin sekä Urhon paketin. Kortti saapui eilen. Nyt näkyy kuitenkin myös Nelosen urheilukanavat. Muut ylimääräiset kanavat eivät näy.
Tilausvahvistuksessa noita Nelosen kanavia ei ole, vaan ainoastaan tilaamani kanavat. Mulle kelpaa kyllä, että nuo näkyvät, mutta en niistä maksaa aio, kun en ole tilannut. Muilla kokemuksia vastaavasta?
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Tuli muutettua antennitalouteen ja hankin TV-viihteen kortin ja siihen Canalin sekä Urhon paketin. Kortti saapui eilen. Nyt näkyy kuitenkin myös Nelosen urheilukanavat. Muut ylimääräiset kanavat eivät näy.
Tilausvahvistuksessa noita Nelosen kanavia ei ole, vaan ainoastaan tilaamani kanavat. Mulle kelpaa kyllä, että nuo näkyvät, mutta en niistä maksaa aio, kun en ole tilannut. Muilla kokemuksia vastaavasta?

Sain saman kortin myös eilen, tänään katoin nopeasti ne kanavat läpi jotka olin tilannut, että ne myös näkyvät kuten näkyivätkin. Sun tekstin jälkeen piti oikein soittaa kotia ja sanoa että tarkistavat nuo nelosen urheilukanavat ja kuinka ollakkaan ne näkyy myös minulla. En pistä pahitteeksi ollenkaan, vaikka en olekkaan niitä tilannut. Outo homma, saa nähä kauanko näkyvät.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo näkyi myös meikäläisellä Nelosen urheilukanavat viikon pari kortin saavuttua. Nyt taas on menossa tarjous, jossa TV Viihteen Canalin tilaajilla kaikki Nelosen kanavat näkyy tämän kuun ilmatteeks.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tv-viihteellä on nyt vielä tämän päivän (24.1) ajan joku 'lätkäpäivät' kampanja. Mukavia tarjouksia näyttäisi olevan, onkos tuo tv-viihde ihan hyvä firma, ne kenellä se on. Toimiiko hyvin?

Lätkäpäivät - tvviihde.fi

Ei nyt ole tarkoitus teilata, mutta lähinnä mietin, että onko noissa joku tarjouskin?

Tuota en voi edes itse tilata, mutta en kyllä kadehdikaan. Taitaa saada parempia tarjouksia omalta operaattorilta.

Kaapelissa maksan tällä hetkellä Urhosta ja parista muusta hyvästä kanavasta vajaa 5€/kk.

En osaa varmasti sanoa, mutta ei nuo miltään loistotarjouksilta kuulostaneet.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei nyt ole tarkoitus teilata, mutta lähinnä mietin, että onko noissa joku tarjouskin?

Tuota en voi edes itse tilata, mutta en kyllä kadehdikaan. Taitaa saada parempia tarjouksia omalta operaattorilta.

Kaapelissa maksan tällä hetkellä Urhosta ja parista muusta hyvästä kanavasta vajaa 5€/kk.

En osaa varmasti sanoa, mutta ei nuo miltään loistotarjouksilta kuulostaneet.

Niin no kaapelissahan nuo maksukanavat onkin paljon halvempia. Itse muutin kaapelista haravaan äskettäin, ja kyllähän se lievästi sanottuna vituttaa kun joutui luopumaan mm. URHOtv totalista + Viasat Kulta paketista joka kustansi 29,90€/kk. Nyt ei ole mahdollisuutta totaliin ollenkaan, ja muutenkin kun vaihtoehtoina ovat vain antennitalouksiin tvviihde tai plustv, niin jos jotain haluaa nähdä niin kipeeksihän itsensä siitä on maksettava.

Ja kyllä noissa on aika messevät tarjoukset, kun vertaa normihintaan.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tv-viihteellä on nyt vielä tämän päivän (24.1) ajan joku 'lätkäpäivät' kampanja. Mukavia tarjouksia näyttäisi olevan, onkos tuo tv-viihde ihan hyvä firma, ne kenellä se on. Toimiiko hyvin?

Lätkäpäivät - tvviihde.fi
Itse otin tuolta urhotv + nelosen paketin. Ainoa miinus, että joutui ottamaan kuuden kuukauden paketin. Mutta näkee ainakin änäri pelit loppuun asti.

Ja eiköhän tuo toimi yhtähyvin kuin kaikki muutkin palveluntarjojat.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kyllä Elisa Viihde täräytti mukavan uutisen (bongattu Elisan foorumilta):

Elisa Oyj, lehdistötiedote 1.2.2012

Elisa ja MTV Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka tuo jääkiekon MM-kotikisat Elisa Viihde -asiakkaiden ulottuville. Lisäksi Elisa Viihteen Katsomo F1 näyttää maaliskuussa käynnistyvän Formula 1 -kauden kokonaisuudessaan.

Sopimuksen myötä Elisa Viihde -asiakkaat pääsevät nauttimaan Suomen kattavimmasta MM-jääkiekon TV-sisältöpalvelusta, joka tarjoaa suorina lähetyksinä ja osin myös tallenteina kaikki Suomen maajoukkueen ottelut Euro Hockey Tourilta ja MM-kisoista sekä kisastudiot ja parhaat palat -koosteet. Elisa Viihteen Katsomo MM-jääkiekko tarjoaa satoja tallenteita kisojen ajalta.

Myös maaliskuussa käynnistyvä uusi F1-kausi on suomalaisittain kiinnostava, kun Kimi Räikkösen odotettu paluu lajin pariin toteutuu. Elisa Viihteen katsojat voivat valita katsottavakseen varsinaisen lähetyksen lisäksi mm. erillisen näkymän in-car-kameran avulla, reaaliaikaisen ratainformaation tai vaikka tarkat tiedot kunkin kuljettajan kierrosajoista.

Elisa Viihteen Katsomo MM-jääkiekko -ominaisuudet ovat kokonaisuudessaan käytössä huhtikuussa Tshekissä käytävän Euro Hockey Tourin aikana, mutta maksuttomia maistiaisia on tarjolla beta-versiossa jo helmikuisesta Tukholman Euro Hockey Tourista alkaen. F1 Katsomo palvelee heti ensimmäisestä Melbournen osakilpailusta lähtien.

Kevään urheiluhetket on helppo hankkia myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana Elisa Viihde -palvelun TV-käyttöliittymästä tai osoitteesta Elisa Viihde. MM-jääkiekon kertaveloitus on 14,90 € ja F1-tarjonnan hinta 4,90 €/kk.


Elisa Oyj, lehdistötiedote

(Linkki vie uutiseen)

Näin Elisa Viihteen omistajana ei voi muuta kuin hykerrellä. Aijon kyllä tarttua tuohon lätkätarjoukseen ja kun Räikkönenkin tekee paluun Formuloihin, niin se myös menee tilaukseen. Pitkästä aikaa taas jotain jännitettävää Formuloissa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Elisa Viihteessä oli muuten formulat 2010 kokonaan ilmaisena ja viime vuonnakin loppukauden. Ja MTV3 selostuksesta maksaa mielellään, siis maksaa ettei sitä tarvitsisi kuunnella, Mustakari on aivan liian usein pihalla kuin lumiukko ja aina kun joku kuski on radiossa niin tämä puusilmä ei tajua keskeyttää jaaritteluitaan.

Formulat siis jatkossakin ilmaiseksi interwebin ihmeellistä maailmaa hyväksikäyttäen, loistavaa brittiselostusta kuunnellen.
 

scholl

Jäsen
Formulat siis jatkossakin ilmaiseksi interwebin ihmeellistä maailmaa hyväksikäyttäen, loistavaa brittiselostusta kuunnellen.

Britit ovat kyllä puolueellisia formulaselostuksissa, eivätkä osaa lausua nimiä.

Ainoa oikea formulaselostus on RTL:n, jossa Heiko Waßer ja Christian Danner selostavat, kisan jälkeiset kommentit tulevat Florian Königiltä ja Niki Laudalta sekä heidän studiovierailtaan, joita on usein mm. Norbert Haug ja Christian Horner. Niin ja varikkosuoralla/lähtöruudukossa kuskeja haastattelee ennen kisaa ja sen jälkeen sekä keskeyttäneet myös kisan aikana jo parin kymmenen vuoden kokemuksella kuvan kanssa Kai Ebel. Mikään muu yhtiö ei pääse lähellekään samaa.
 

neprz

Jäsen
Nyt tarvitaan viisaampien apua.

Eli tarkoituksena olisi hankkia Canal+ satelliitti, URHOTV ja mahdollisesti Nelonen Pro.
Mistä halvimmalla? Vai onko edes mahdollista saada samaan pakettiin?

Canalilta kiinnostaa lähinnä vain jääkiekko, mutta ei taida olla mahdollista valita esim. pelkkiä urheilukanavia?
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Voisi melkein laittaa vitutusketjuunkin. Ruotsissa Viasatin kanavapaketissa kohtuullisesti tarjottavaa:

Viasat Fotboll: UEFA Champions League, Premier League, FA-Cupen, Ligue 1, Engelska landslaget.

Viasat Motor: Formel 1, NASCAR (rättigheten går ut 2011), GP2, GP3, Speedway GP, Rallycross-EM, Porsche Supercup, MotoGP, Moto2, Moto3, Red Bull Rookies Cup, Powerboat P1, Dragracing-EM, Mobil 1 The Grid, Inside Racing, Inside Grand Prix.

Viasat Hockey: HockeyAllsvenskan, NHL, KHL, Euro Hockey Tour, Junior-VM, European Trophy, Red Bulls Salute.

Viasat Golf.

Kyllähän tuo minulle kelpaisi, ei tarvitsi joka viikko tarkistaa näkyykö joku tietty laji vielä, vai onko siirtynyt toiselle kanavalle.
VIASAT.SE
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Voisi melkein laittaa vitutusketjuunkin. Ruotsissa Viasatin kanavapaketissa kohtuullisesti tarjottavaa:

Viasat Fotboll: UEFA Champions League, Premier League, FA-Cupen, Ligue 1, Engelska landslaget.

Viasat Motor: Formel 1, NASCAR (rättigheten går ut 2011), GP2, GP3, Speedway GP, Rallycross-EM, Porsche Supercup, MotoGP, Moto2, Moto3, Red Bull Rookies Cup, Powerboat P1, Dragracing-EM, Mobil 1 The Grid, Inside Racing, Inside Grand Prix.

Viasat Hockey: HockeyAllsvenskan, NHL, KHL, Euro Hockey Tour, Junior-VM, European Trophy, Red Bulls Salute.

Viasat Golf.

Kyllähän tuo minulle kelpaisi, ei tarvitsi joka viikko tarkistaa näkyykö joku tietty laji vielä, vai onko siirtynyt toiselle kanavalle.
VIASAT.SE

Siinä olisi taas kilpailuviranomainen heristelemässä sormeaan kun kuluttajalle tarjottaisiin liikaa sisältöä yhdessä kanavapaketissa. Vain suomessa.
 
Mulle on kyllä tuo Viasat -paketti ollut pettymys. Varsinkin nuo kiekkomatsit (Eitserien, KHL) tulee usein tuplana, eli samaan pakettiin kuuluvalta Nelonen Prolta ja Viasat Hockeylta/Sportilta samaan aikaan sama matsi. Ainoana erona selostuskieli. Champions liigaa toki näyttää mutta niin näyttävät muutkin kanavat. Ehkä sitten kun änärissä alkaa pudotuspelit löydän tuosta paketista enemmän iloa. Nyt tuntuu vähän turhalta hankinnalta.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viasat Hockey on ihan jees varsinkin, jos ei jaksa yöllä katsoa suorana, niin voi katsella yleensä aamu 9 --> uusintoja. Lisäksi alkuperäinen selostus on plussaa.

Se toki ihmetyttää, että ennen uusintojen alkamista ruudulla pyörii otteluiden tulokset. Seuraavana näytettävä matsin lopputuloksen näkee siitä suhteellisen helposti.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Eli tarkoituksena olisi hankkia Canal+ satelliitti, URHOTV ja mahdollisesti Nelonen Pro.
Mistä halvimmalla? Vai onko edes mahdollista saada samaan pakettiin?

Canalilta kiinnostaa lähinnä vain jääkiekko, mutta ei taida olla mahdollista valita esim. pelkkiä urheilukanavia?
Canal+ satelliitti? No tuossa ei ole kuin yksi vaihtoehto eli Canal Digital ja taitaa olla joka paikassa samanhintainen. Urho TV:n saat tuota kautta lisähintaan, mutta Nelonen Prota et.

Antennijakelussa TV-Viihde tai Plus TV lienevät toimijat joilta saisit nuo kaikki näkyviin. Halpaa tuo ei tule olemaan, ainakaan minun mittapuulla mitattuna.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viasat Hockey on ihan jees varsinkin, jos ei jaksa yöllä katsoa suorana, niin voi katsella yleensä aamu 9 --> uusintoja. Lisäksi alkuperäinen selostus on plussaa.
Uusinnat on menettäneet ison osan merkityksestään kuluttajille, kun ohjelmien tallentaminen on niin helppoa.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Jäipä tuosta höpinästäni pois kokonaan kaapelioperaattorit, mutta epäilen ettei "neprz"-käyttäjällä ollut siihen mahdollisuutta. Taitaa kaikilla operaattoreilla olla nuo kaikki halutut kanavat paketeissaan ja veikkaan että helpommin yhdisteltävissäkin.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kattelin yksi sunnuntai, että kaikki talviurheilulajit tuli vain mtv3 maxilta, pääkanavan puolelta ei tullut mitään urheilua koko päivänä. Jäänyt kyllä mäkihypyn, yhdistetyn ja hiihtojen seuraaminen vähiin. No eipä suomalaiset oikein niissä tosin enää pärjäkään heh.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on kyllä tuo Viasat -paketti ollut pettymys. Varsinkin nuo kiekkomatsit (Eitserien, KHL) tulee usein tuplana, eli samaan pakettiin kuuluvalta Nelonen Prolta ja Viasat Hockeylta/Sportilta samaan aikaan sama matsi.

Allsvenskan siellä itse asiassa pyörii, eikä Elitserien.

Minä sen sijaan olen ollut varsin tyytyväinen hankintaani, kun tuossa joulun tiennoilla vaihdoin Welho Mixin Welho M + Viasat Sport-yhdistelmään. Tosin minulla ei ennen tuota näkynyt Pro-kanavista kuin ykkönen, joten jo Pro2:n avautuminen oli hyvä lisä. Ja kyllä Viasatin kanavat silti kohtalaisesti lisäävät NHL-tarjontaa. Mutta jos 4Prot näkyvät jo ennestään, niin ehkä silloin Viasat ei hirveästi tuo lisäarvoa.

Juuri nyt olen tilauksiini tyytyväinen, kun tuon lisäksi on Canal+ Total. Menee niihin kyllä reilu viisikymppiä kuussa, mutta näkeepä ainakin käytännössä kaiken näkemisen arvoisen. Mietityttää vaan, kauan kestää, kun taas lanseerataan joku uusi systeemi ainakin SM-liigan osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös