Kanadalaispakki Harlan Pratt try-outille

  • 9 334
  • 80

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Jokos Pratt on pakannut laukkunsa? Eurohockey ainakin väittää miehen siirtyneen Italiaan try-outille. Ei tainnut kunnon näytönpaikkaa saada ollenkaan vai minkälainen vaikutelma miehestä jäi Turkuun?
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jäi kyllä nyt paska maku tästä hommasta ei voi muuta sanoa. Nyt sitten odotellaan ensi kauteen kun Pratt pukee Ilves-paidan päälle ja takoo pisteitä kuin Nemirovsky konsanaan.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti foobar
Jäi kyllä nyt paska maku tästä hommasta ei voi muuta sanoa. Nyt sitten odotellaan ensi kauteen kun Pratt pukee Ilves-paidan päälle ja takoo pisteitä kuin Nemirovsky konsanaan.

Kannattaneeko tätä siirtoa surra? Pratt oli varmasti ykkösjätkä henkilönä mutta pelitaidot eivät olleet SM-liigatasoa ainakaan näin lyhyellä varoitusajalla. Taisipa olla jopa niin että joukkuekaan ei aivan täysin kaveriin ihastunut, oma ruutu unohtui kentällä turhan usein...
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mikähän tilanne tällä hetkellä on hankintojen suhteen. Haetaanko pakkia vielä kun Prattista ei vahvistukseksi ollut vai odotellaanko rauhassa Seikolaa ja Peltosta. Minun puolesta näillä voitaisiin mennä. Jos hankintaa vielä mietitään niin hyökkäykseen mieluummin. Toisaalta Alatalo palaa kohta, eikä se Liuskaan enää kauaa jalkaansa pode, joten säästetään rahat ennemmin kun hankitaa tänne joku Dawe
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kyse on euroista

Mun mielestä ei ole syytä hommata tuollaista äijää tänne. En oikein näe markkinaa kun Peltonen ja Seikola on täällä. Ja kun saadaan vielä hyökkäyspäähään Altsi takas, niin homma voi olla kasassa.

Yhtä Prattia ei nyt kannata surra, uskon että TPS pärjää näilläkin pitkään. Toivottavasti kauden päätyttyä voin todeta olleeni oikeassa.
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei allekirjoittanut sure itse Prattia vaan tapaa millä tämäkin homma hoidettiin. Valmennus tiimin kommentteja lukiessa tulee väkisin mieleen ettei pelaajan tryoutista oltu keskusteltu seurajohdon ja valmennuksen välillä. Ja jos kerta joku tänne tryoutille otetaan niin annettaisiin äijälle edes mahdollisuus pelata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös