Harlequin Crap
Eli tossa nyt on tätä kaveria haukuttu. Tulin eilen peliin jo tuntia ennen lähinnä sen taki, että halusin nähdä joukkueiden alkulämmön jäällä. Minusta Pratt ei nyt ainakaan tossa ollut ihan niin paska kuin mitä Boksi ja Neuvos ovat täällä sanoneet.
Eihän siinä nyt mitään ihmeellistä kuvaa saa, mutta kyllä kaverin veto ainakin lähti kuin Kaitsulta konsanaan. Olin myös hieman pettynyt siihen, että Pratt ei päässyt kertaakaan? kentälle koko pelin aikana. Eli nyt sitten haluaisin varmistaa, että oliko Pratt kertaakaan pelaamassa?
Nyt kyllä alan itsekin olla sitä mieltä, että Tepsi tarvitsisi kunnon maalintekijän. Kyllä se puolustus on ihan hyvä. Eikä se jos on n. 2 maalia päästetty per peli vielä mitään haittaa, sillä jos olisi materiaalia tehdä se neljä per peli itse!
Olen kyllä aika varma, että tänä vuonna ollaan tosissaan mestaruuden perään ja luotanb siihen, että MIB löytää jonkun oivan avun joukkueelle. En kyllä ole ensimmäisenä hirttämässä Narvanmaata vaikka näin ei tapahtuisikaan, sillä omasta mielestäni tämän kauden joukkueen kokoamisessa ollaan oltu tosissaan.
Peter Schaeferista unia näkien odotan jonkun vastaavanlaisen pelimiehen saapuvan Turkuun.