Ai no entäs ne kaksi maalia, joista Piros on syöttöpinnat kirjauttanut? Eikö ne olisi jäänyt tekemättä ilman tshekkitaiturin maagisia käsiä?
Eivätkös ne olleet kakkossyöttöjä?
Ai no entäs ne kaksi maalia, joista Piros on syöttöpinnat kirjauttanut? Eikö ne olisi jäänyt tekemättä ilman tshekkitaiturin maagisia käsiä?
Eivätkös ne olleet kakkossyöttöjä?
Niin mutta ilman Pirosia se "kakkossyöttö" olisi jäänyt antamatta, joten ykkössyöttäjä ei olisi ikinä päässyt syöttämään kiekkoa tulevalle maalintekijälle ja näin ollen koko maali olisi jäänyt tekemättä. Piros siis on ollut suoraan tekemässä kahta Ässien maalia ja mahdollisesti muitakin välillisesti (esimerkiksi tekemällä ruhollaan tilaa pelikaverilleen, hankkimalla ylivoiman, kompastumalla vastustajan molarin eteen sopivasti jne).
Niin mutta ilman Pirosia se "kakkossyöttö" olisi jäänyt antamatta, joten ykkössyöttäjä ei olisi ikinä päässyt syöttämään kiekkoa tulevalle maalintekijälle ja näin ollen koko maali olisi jäänyt tekemättä. Piros siis on ollut suoraan tekemässä kahta Ässien maalia ja mahdollisesti muitakin välillisesti (esimerkiksi tekemällä ruhollaan tilaa pelikaverilleen, hankkimalla ylivoiman, kompastumalla vastustajan molarin eteen sopivasti jne).
E: Juhaht: En minä mistään huikeudesta puhunut. Korjasin vain kanssakirjoittajan virheellistä väittämää.
Sitä paitsi, onhan se nyt erikoinen ajatus että joku Marko "never heard" Luomala (on kuitenkin suomalaisellekin kiekkoyleisölle kohtuu tuntematon pelaaja) on tehnyt seitsemän kertaa enemmän maaleja kuin kovaa kansainvälistä uraa tehnyt Piros..
Taisin mainita pitsiturnauksen jälkeen, että Ässien ykkössentteri on täysi floppi. Otin asian itse esille, kun herrat naureskeli meikäläisen "asiantuntemukselle".Otan tämän totuuden varmuuden vuoksi talteen myöhempää käyttötarkoitusta varten.
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee ja sitä tikkua sitten muistellaan joskus..Okei, no jos olit niin jurrissa turnauksen ajan, ettet edes sen vertaa näe pelaajan pelistä, niin turha minun on kanssasi asiasta vängätä.
Voin lyödä vedon, että Piros on kauden päättyessä Ässien kahden parhaan pistemiehen joukossa.
Pitsiturnauksessa katseltiin kaverin kanssa suu auki, että mikä vittu tämä jätkä oikein on. En ole nähnyt ainuttakaan yhtä asennevammaisen näköistä pelaajaa. Okei kyseessä oli heinäkuun höntsäturnauksien kruunaamaton kuningas, mutta silti! Laiska, heikko ja saamaton. Ennustusketjussa veikkailin ennen kauden alkua, ettei Pirosin takatukka enää tammikuussa hulmua Isomäellä ja olen edelleen melko varma asiasta, vaikkakin täytyy myöntää etten ole Pitsiturneen jälkeen kaverin enää nähnytkään pelaavan.
Katselin tuossa peliä radiosta ja Ahon Jussi heitti mielenkiintoisen huhun kesken Blues-ottelun.
MoDo on kuulemma kiinnostunut ostamaan Piroksen sopimuksen. Perustui Ahon mukaan sisäpiiritietoon.
Itse en tunne "sisäpiiriä" ja aika pintapuolisesti Ahonkin, joten vaikea sanoa kuinka uskottava huhu on kyseessä, mutta mielenkiintoinen joka tapauksessa.
Eiköhän Piroksen taso ole viimeistään nyt tullut ilmi? Sopimuksenpurku, vaikka kalliiksi tuleekin.
Zaborskyltä kyllä huonoin peli tähän mennessä, mutta joutuu kovasti kärsimään siitä että pelasi kahden paskan kanssa. Eri ketjukaverien kanssa tilanne voisi olla eri.Ja tämän illan perusteella Zaborsky samaan junaan.
Mies kiertoon ja pari pakkia tilalle...
Piros kärsi tänään liian paljon Mäkisestä, joka ei sovi tuohon kenttään sitten yhtään.
Ja tämän illan perusteella Zaborsky samaan junaan.
Katselin tuossa peliä radiosta ja Ahon Jussi heitti mielenkiintoisen huhun kesken Blues-ottelun.
MoDo on kuulemma kiinnostunut ostamaan Piroksen sopimuksen. Perustui Ahon mukaan sisäpiiritietoon.
Itse en tunne "sisäpiiriä" ja aika pintapuolisesti Ahonkin, joten vaikea sanoa kuinka uskottava huhu on kyseessä, mutta mielenkiintoinen joka tapauksessa.