Kalsarikänniketju

  • 5 197 230
  • 66 617

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä tämä nyt vähän naurattaa oikeastaan. Tyttö on ostamassa uutta autoa ja tuumasi päivällä, että enkö minä nyt muka aio alkaa autoilemaan.

Tokaisin vain meneväni julkisilla ja mitäpä sitten teet, jos se jättää tielle. Ei hän siihen mitään sen kummempaa sanonut, mutta nyt seisoo tuolla jossain skutsissa odottamassa hinausautoa.

Minä juon kaljaa, syön pitsaa ja katson jalkapalloa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Noniin, noniin! Eka kalja auki, kalsarit on jalassa ja Nightwish soi. Yöllä sitten Winnipeg - Toronto. Peliä odotellessa!
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Mitähän sitä muutakaan tänään tekisi, kun joisi kalsarit jalassa ja ottaisi aina silloin tällöin muutaman bf4 matsin...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pikkuisen täytyy pettynyt olla, kun n. neljän vuoden tauon jälkeen olen edelleen pistepörssin kärjessä.

Ei vaan, hyvä, että nuoriso vähentää dokaamista ja siirtyy muihin huumeksiin. Sen on jo kapitalistinenkin lääketiede todistanut, että huumekset ovat terveellisempiä kuin viina.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Olut, makkaraperunat ja musiikki. Mikä sen parempi tapa viettää iltaa? Tai tiedän montakin, mutta mennään tänään näillä...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tässähän menis vielä formulat samoilla silmillä kerta ovat Japanissa. Hieno juttu tää aikaero. Meinasin jo käydä nukkumaan, helposti menee 50min.
 

scholl

Jäsen
Saunaa äänestäisin.

Minusta kannustinloukku, niinku, sote, some, jaksaminen, limuviina, hyvinvointivaltio, homoliitto ja liisajaakonsaari olisivat pitäneet olla tuolla listalla.
Viimeinen ei ole tosissaan lisätty, vaan sen takia, kun se on erään foorumistin suosikki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah. Möivät kaljalootan. Pieni katsekontakti ja hei on parempi kuin moi kun ämmä saattaa kännissä venyä. Miten te keskitytte kun ootte aivan kännissä?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedättekö te sen fiiliksen kun vikaa päivää ryyppää? Siis huomenna lopettaa tai vähentää. Sitä mä oon harrastanut tässä 10-15 vuotta. Tyttöystävän vaikka näkee ja tietää että pitää olla pari päivää sen kanssa. Se on full teho max power. All in. Kaikki peliin. Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta. Pieni askel ihmiselle, mutta suuri ihmiskunnalle. Kulman kundit eivät ole uhka yhteiskunnalle kuumana kesäpäivänä South Centralissa.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tiedättekö te sen fiiliksen kun vikaa päivää ryyppää?

Tänään oli pakko pitää välipäivä, jotta huomenna taas tuntuukin jossain. Olen tällä viikolla ollut pekkasilla, kun täytitimme pyöreitä Petri Vehasen kanssa. Viime lauantaista asti olen juonut oikeastaan humaltumis- tarkoituksessa, mutta kyllä se on oikeastaan ollut turhaa maanantaista lähtien, noin niinkuin vaikutuksen kannalta. Juon pelkkää olutta, joten eihän se oikeastaan muuta enää tee, kuin pitää nälän loitolla.

Huomenna on sitten se finaali, jolloin laitetaan jo jälkipolttimetkin käyntiin, eikä olut enää riitä. Kyllä siinä tiettyä haikeuttakin varmaan on nukkumaan mentäessä, että tässä oli nyt se hyvin juotu viikko.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koko viikko pitkää duunipäivää ja nyt istahdin himassa sohvalla. Olutta niin paljon kuin maistuu ja ehkä viiniäkin kaveriksi.

Syksyyn sopii melankolinen musiikki. Jotenkin vain onnistunut tuhoamaan soittolistat Spotifysta. Ideoita?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lauantai ja ketään ei ole kirjoittanut. Hävetkää.

Olen tehnyt saman kuin kunnioitettava nimimerkki @Musta Nuoli, eli ei kirjoita ketjuun kuin kalsareissaan, mutta nyt on kalsarit esillä ja paska musiikki soi. Kohtalotovereita? Ei mene häävisti
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalsarit kyllä. Olutta kyllä. Paska musiikki ei. Kyllä tää The Jesus and Mary Chain osaakin olla kova. Jos olisin jotain vajaa 10 vuotta vanhempi, se varmaan olisi ykkössuosikkini. New Yorkin pimeät sivukujat ja Kalifornian aurinko soivat biiseissä yhtä aikaa ja jätkät on jostain kusisesta skottikylästä kotoisin. Happy When It Rains.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös