Tota Stray Catsien vaaleaa hemmoa fanitin ihan täysillä silloin joskus..
Niin siis silloin, kun olit nuori ja kaunis? Toissaviikolla?
Tota Stray Catsien vaaleaa hemmoa fanitin ihan täysillä silloin joskus..
En osta. . Ei mikään fuckin' GMT)
Erittäin totta. Toki saat kokeilla, ei siinä mitään... Mutta saat olla varma että sen jälkeen elämä ylitsesi käy suurella pyyhekumillaan. Tätä en lukenut kirjoista.
Roskaa.
Jotakuinkin viimeinen asia mitä elämältäni toivon on tulla edes yhdessä lauseessa yhdistetyksi Callagherin suvun kusipäisiin ylimielisiin huumeheikkeihin, mutta sehän on vaan minun mielipiteeni.
Kuten huomaatte arvon klaaniveljet ja sisaret, olen erittäin huonolla tuulella.
Niin siis silloin, kun olit nuori ja kaunis? Toissaviikolla?
Jotain sellaista. Ja olenhan tänään juonut itseni kauniiksi
Onk kuvei?
Thanks man!
Onkstää nyt sitä Tanpereen murretta?
Yhteistä kaikille lienee, että kullakin omassa elämässään menee välillä paremmin ja välillä huonommin. Sekä se että näitä asioita yleensä puretaan täällä "baarissa". Joskus keskustelu toimii, joskus ei.
Täällä on aika suppea porukka tällä hetkellä. Vakiokalusto paikalla. Booooriiiing.
Mutta ei liene ainutlaatuinen tilanne sekään (ainakaan Suomessa) että baarissa se henkilökohtaisen elämän ahdinko tuntuu vaan syvenevän, mitä pitemmälle ilta etenee. Pakkoko sinne oli mennä?
Mutta ei liene ainutlaatuinen tilanne sekään (ainakaan Suomessa) että baarissa se henkilökohtaisen elämän ahdinko tuntuu vaan syvenevän, mitä pitemmälle ilta etenee. Pakkoko sinne oli mennä?
En ole oikeasti synkkä tyyppi 24/7, sen voit todentaa vaikka lukemalla viestihistoriaani tähän ketjuun. Mutta meillä kaikilla lienee huonot päivämme. Tänään minulla.