Humpauttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Nyt läks tuo slovenskon juoma kurkkuseen. Vähän vaihtelua kaljalle. Eiks tosiaan oo muita kalsongeissa? Vai onks kaikki matsissa? HUHUU???
Humpauttaja kirjoitti:Nyt läks tuo slovenskon juoma kurkkuseen. Vähän vaihtelua kaljalle. Eiks tosiaan oo muita kalsongeissa? Vai onks kaikki matsissa? HUHUU???
Jääkuutio kirjoitti:Et arvaakaan kuinka paljon tekisi mieleni tätä jaloa harrastusta toteuttaa, mutta huominen tentti estää tämän... Saatana.
Cosmo kirjoitti:
Cosmo kirjoitti:
ptk kirjoitti:Oiskohan tästä aiheesta äänestystä. Itse nimittäin tykkään huomattavasti enemmän ottaa kalsarikännit, kuin lähteä bariin istumaan. Kuten nyttenkin.
ptk kirjoitti:Oiskohan tästä aiheesta äänestystä. Itse nimittäin tykkään huomattavasti enemmän ottaa kalsarikännit, kuin lähteä bariin istumaan. Kuten nyttenkin.
Humpauttaja kirjoitti:No älähän nyt. On se päivä huomennakin. Sitte sulla onki hyvä syy tentin jälkeen postata tähän ketjuun. Anna ku arvaan: fysiikka tahi matikka kummittelee lauantaina?
Jääkuutio kirjoitti:Väärin. Edessäni kummittelee n. 600 sivun tiiliskivi strategiaa...
Huomenna on uus päivä ja uudet kännit. Joutuu kyllä varmaan tempasemaan aika reilusti. Sen verran paska viikko takanapäin.
Kerottakoon loppuun vielä, että ilmeisesti jollain muullakin näytti olevan kova tarve kalsarikänneille: kävin nimittäin äsken ostamassa sihikolaa kaupasta ja juuri ennen kauppaa vastaan tuli mies täyttä muovikassia kantaen. No, miehen muovikassi repesi ja kymmenen siiderilekat* pyörivät pitkin katua. Mietin siinä, että pitäisiköhän mennä auttamaan, mutta päätin jatkaa matkaani. Kun sitten pääsin kauppaan sisälle, selvisi, että mies oli juuri muutama hetki aiemmin varastanut nuo keitot kyseisestä kaupasta. Oli vielä myyjän uhannut tappaa jne. Taisi kaveri ahnehtia pari siideriä liikaa. Ahneilla on paskamainen loppu...
* Mikä on säälittävämpää kuin varastaa SIIDERIÄ? Häh?
P.S. Kaveri soitti juuri. Taidan lähteä baariin "yhdelle". Onhan tosta tentti toukokuussakin...
Humpauttaja kirjoitti:Mistä muuten tuo johtuu? Itellä ihan sama juttu. Tosin ei kotiin jäämällä kyllä pillua saa, mutta halvempi ilta joka tapauksessa. Onko muita kalsaritedellerankkaajia?
Humpauttaja kirjoitti:Mistä muuten tuo johtuu? Itellä ihan sama juttu. Tosin ei kotiin jäämällä kyllä pillua saa, mutta halvempi ilta joka tapauksessa. Onko muita kalsaritedellerankkaajia?
ptk kirjoitti:Itsellä varmaan johtuu muutamasta pikkuseikasta: Vaimo ja kaksi lasta. Vaan pillua en silti saa, vaikka kotoa semmoinen löytyykin.
BattleHymn kirjoitti:Heh, mukavaa että löytyy kohtalotoveri...
Lakaisija kirjoitti:Mitäh? Ai baariin menemällä sitten saa pillua? Miksei mulle oo aiemmin kerrottu!
Humpauttaja kirjoitti:Joo ei mullekaan. Mut paremmin varmaan todennäköisyys ku jäämällä kotiin tyhjään kämppään.
Ei vittu, tipuin tuolilta kirjotuspöydän päälle ja vatsalihaksiin sattu. No joo, ei mulla oo sellasia mut sattuu kuitenkin. Ok?