Kalsarikänniketju

  • 5 209 873
  • 66 655

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Emäntä on reissussa etelän lämmössä joten meikäläinen purkaa ikävän ja vitutuksen suomen pakkasista kalsarikänneihin. Onneksi huomenna sentään tulee urheilua telkasta kellon ympäri.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
vision kirjoitti:
Emäntä on reissussa etelän lämmössä joten meikäläinen purkaa ikävän ja vitutuksen suomen pakkasista kalsarikänneihin. Onneksi huomenna sentään tulee urheilua telkasta kellon ympäri.

Joo, mulla ens viikolla sama homma. "Kämppis" lähtee seksilomalle Keniaan jumalaisen kaverinsa kanssa. Mua ei ne huumatut kirahvit ja täytetyt leijonat kyllä nappaa, vaikka toki mangustit ovat eläinkunnan huikeuksia. No, kukkien kastelijaa ei kuulemma tarvita, kun "mähän olen kotona koko sen ajan!" Yea rite.

Jassoo. Nyt pitäisi pikkusimoissa ostaa lentoliput Dubliniin. Liput GNR ja Metallican keikalle kesäkuuksi on jo hoidossa. Ei tästä varmaan ilman pikkuviskiä suoriudu..
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pärkkeles, meni hyvät kalsarijurbat pilalle. Meillä on tällainen "sosiaalinen" talo eli emme naapureina ole koskaan riidelleet, sen sijaan useinkin kupitetaan yhdessä.

Nyt sattui huolestuttava tilanne. Olin yläkerrassa (naapuri) melkein kalsareilla (löysät verkkarit) ja sandaalit, kunnes isäntä jossakin vaiheessa "päätti" ettei saa happea ja tuupertui lattialle.

Älkäätte huolehtiko, nostin miehen ylös ennen kuin tulin jatkamaan tosi kalsareita. Olen siis ystävä.

Ihan vähän vakavaakin. Tämä sama kuulemma sattuu useasti viikossa, mutta nyt tuli tavallista voimakkaammin. Laittaa hölmön ihmisen miettimään, voisinko kenties tuolle jotakin tehdä, vaan ystäväni naapuri oli sitä mieltä, että "nou hätä".

Menee kalsarinautinnot pieleen, kun tuollaista joutuu pohtimaan.

Avauduin.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
bozik kirjoitti:
kunnes isäntä jossakin vaiheessa "päätti" ettei saa happea ja tuupertui lattialle.

Älkäätte huolehtiko, nostin miehen ylös ennen kuin tulin jatkamaan tosi kalsareita. Olen siis ystävä.


Liika viina vai jokin sairaus?

Jos on liika viina niin älä nyt ainakaan ryyppyseuraksi tuppaudu! Tue mieluummin raitistumista edistäviä harrastuksia, ulkoilua, bilistä, autoilua...you name it.

Jos kyse on sairaudesta niin johonkin terveydenhoitoalan ammattilaiseen yhteys ja hänen neuvojensa mukaan eteenpäin.

Ja pelkkä miehen ylösnostaminen ei aina auta, kylkiasento on hyvä muistaa sammuneellekin.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Tulppu kirjoitti:
Jos on liika viina niin älä nyt ainakaan ryyppyseuraksi tuppaudu! Tue mieluummin raitistumista edistäviä harrastuksia, ulkoilua, bilistä, autoilua...you name it.

Jätkä tulee Kalsarikänniketjuun hyssälöimään. Hyi! Saanko mennä ulos Cafe Cremelle vai onko sekin jo kielletty? *vitsivitsivitsi tosisesta jutusta*

Ähäpäs. Olen vedellyt ketjulta salaa, tosin määrä on heikot neljä olutta. Onko kalsarisetissä mitään alarajoja? Olenko säälittävä kohtuukäyttäjä?
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Wanhakin nousee ja kohottaa olutpulloaan. No onhan sitä tuota viskiäkin kaapista nautittu.

Saatana. On mulla jalassa vain kalsarit, siis on aika kännin the Herra Kalsarit.

Riimiä pukkaa.

Ja vitun huonoa.

Mutta nyt taas kalsaroidaan.

Rock 'n' Heavy 'n' Punk 'n' roll.... yeah...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulppu kirjoitti:
Liika viina vai jokin sairaus?

Jos on liika viina niin älä nyt ainakaan ryyppyseuraksi tuppaudu! Tue mieluummin raitistumista edistäviä harrastuksia, ulkoilua, bilistä, autoilua...you name it.
Jep, veikkaisin että ihan molemmista on kyse. Suurin syy tosin lienee vanhan rakennusmiehen hengitysvaikeudet (astma jne.).

Oli muuten varmasti minulta "pikkaisen" harkitsematon viesti. Tai ainakin väärään ketjuun. Ei nämä varmastikaan ole asioita, joita kalsarikänni -ketjussa tulisi käsitellä.

Tuli vain avauduttua tänne, kun jollakin lailla tuota pelästyi. Kumpikaan meistä ei kuitenkaan ollut missään päättömässä huppelissa, vaan juteltiin ihan normaalisti ja kuunneltiin rauhassa musiikkia. Varmistin tuhanteen kertaan sen, että kaveri on kunnossa ja palasin alakertaan/kotiin ja nyt sitten pohtii miten tuo ukko pärjää. Sanoipa tuo vielä mulle, että ihan tavallista hänelle. Laittoi ajattelemaan ja silti otan rauhallisia kalsareita.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Gagne kirjoitti:
...Ähäpäs. Olen vedellyt salaa, tosin määrä on heikot neljä olutta. Onko kalsarisetissä mitään alarajoja? Olenko säälittävä kohtuukäyttäjä?

Rakas Gagne.

Et kai sinä tule neljästä oluesta känniin?

Eiköhän tämän rakkaan Jatkoajan parhaan ketjun tarkoitus ole palvella meitä alkoholisteja. Joten parin tunnin päästä mukaan ihan luvalla. Siis jos juotavaa riittää.

Täällä päässä riittää.

Kun ikää tulee tarpeeksi, niin tajuaa että aina on kaapissa oltava litroittain viinaa (viskiä, vodkaa jne.) ettei mikään yllärilakko kuse vapaita.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jullin jököburgerissa Julli puhelimessa

Saisinko yhden sibuliribuliburgerin

Sibali ribali ribsi
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Sörkä kirjoitti:
Rakas Gagne.

Et kai sinä tule neljästä oluesta känniin?

Eiköhän tämän rakkaan Jatkoajan parhaan ketjun tarkoitus ole palvella meitä alkoholisteja. Joten parin tunnin päästä mukaan ihan luvalla. Siis jos juotavaa riittää.

Parahin Sörkä.

Me linnunluiset ballerinat emme tarvitse humaltuaksemme kuin nuo em. mainitut neljä olutta (neljätoista) neljä (neljätoista)...

Kunnon alkoholistina kiellän siis juoneeni em. oluiden lisäksi hieman Caol Ilaa sekä seuranneeni suurella innolla John Waynen edesottamuksia villissä lännessä.

edit: Jotain äääää-pisteitä sekä toteamus että vittu Telecasterin lakkaus lohkeilee!
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Karhun tuplapoistuo jääkaapista onnistui täydellisesti... Toivottavasti ei tule nojaa tietokonepöytään.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehe ehe, söin Uusis-burgerin. 3x300 grammaa sisäfilettä paistettuna ulkofileeseen peitettyä ja sen rasvalla. Sämpylä meni Kiira Korvelle.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Gagne kirjoitti:
Parahin Sörkä.

Me linnunluiset ballerinat emme tarvitse humaltuaksemme kuin nuo em. mainitut neljä olutta (neljätoista) neljä (neljätoista)...

Kunnon alkoholistina kiellän siis juoneeni em. oluiden lisäksi hieman Caol Ilaa sekä seuranneeni suurella innolla John Waynen edesottamuksia villissä lännessä.

edit: Jotain äääää-pisteitä sekä toteamus että vittu Telecasterin lakkaus lohkeilee!

Vittu.

Telecasterin vuoksi on todettava että Rock 'n' Roll ja dok... eikun rokataan taas yötä aamua kohti.

Eli olet kelpuutettu tänne alkoh... unihäiriöisten terapiaketjuun.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Gagne kirjoitti:
...sekä toteamus että vittu Telecasterin lakkaus lohkeilee!

Pakko todeta sen verran, että Telecaster on mainettaan huonompi kitara.

Itse kävin kaverin kanssa pyörähtämässä ulkona, mikä teki ihan hyvää (Kts. aiempi viestini tähän ketjuun). Nyt palasin kotiin ja jatkoin kalsarien kiskomista.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Jääkuutio kirjoitti:
Pakko todeta sen verran, että Telecaster on mainettaan huonompi kitara.

evo
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
mikkoz kirjoitti:

Lisättäköön, että myös Stratocaster on mainettaan huonompi kitara. Itseasiassa yksi tönköimmistä kitaroista, jolla olen koskaan joutunut soittamaan.


EDIT:
teemu kirjoitti:
Niit muts vit mikä vitusa s IBANEX!Z?

Vaikka en tästä(kään) alla olevasta viestistä juurikaan mitään ymmärrä, lisättäköön vielä, että Ibanez on yksi parhaimman hinta/laatu-suhteen omaavista kitaroista vaikka ei omaan suosikkikaartiini kuulukkaan.
 
Viimeksi muokattu:

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Jääkuutio kirjoitti:
Lisättäköön, että myös Stratocaster on mainettaan huonompi kitara. Itseasiassa yksi tönköimmistä kitaroista, jolla olen koskaan joutunut soittamaan.

Niit muts vit mikä vitusa s IBANEX!Z?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Jääkuutio kirjoitti:
Telecaster/Stratocaster on mainettaan huonompi kitara. Itseasiassa yksi tönköimmistä kitaroista, jolla olen koskaan joutunut soittamaan.
Kyllä, nyt ollaan kitarahuonouden lähteillä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
AAh, olen kuin lemmen kipeä delffiini

Ja itse olen nauttinut illanmittaan Dorista, tuota ammattilaisten nektariinia, joka tekee miehestä sulavan kuin James Bond.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Vieläkö joku jatkoaikalainen jaksaa valvoa kalsareidensa kanssa? Enhän minä muuten, mutta ei sitä jaksa kirjoittaa asiaa mihinkään ketjuun, jollei kk-ketjussa ole seuraa...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Hereillä, ei tosin kalsareissa eikä edes kännissä. Missä muualla poikamies voi perjantai yötään viettää kuin duunissa?

Hyvät kalsarikännäilijät, kertokaa miten viihdytätte itseänne kalsarikännissä? Tarjoatteko itsellenne paukkuja ja kehutte kuinka hyviä jätkiä ootte ihan oikeesti? Loppuyöstä hitaita soimaan ja hoipertelette yönallelta kysymään lupaa? Tanssin jälkeen Nallen kanssa jääkipsalle? Sänkyyn meno matkalla riitaa Nallen kanssa, joka johtaa nimittelyyn ja pieneen käsirysyyn? Aamulla sovintoseksiä Nallen kanssa?
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerouac kirjoitti:
Vieläkö joku jatkoaikalainen jaksaa valvoa kalsareidensa kanssa? Enhän minä muuten, mutta ei sitä jaksa kirjoittaa asiaa mihinkään ketjuun, jollei kk-ketjussa ole seuraa...

Pieni ja sievä tuiverrus on kyllä päällä, mutta beatnikeille ei huvita käydä juttelemaan, koska tänään viran puolesta luettu Kerouac puskee juuri ulos sielusta. Kyllä, kyllä, kyllä... me annetaan sen mennä.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
jupster kirjoitti:
Hyvät kalsarikännäilijät, kertokaa miten viihdytätte itseänne kalsarikännissä? Tarjoatteko itsellenne paukkuja ja kehutte kuinka hyviä jätkiä ootte ihan oikeesti? Loppuyöstä hitaita soimaan ja hoipertelette yönallelta kysymään lupaa? Tanssin jälkeen Nallen kanssa jääkipsalle? Sänkyyn meno matkalla riitaa Nallen kanssa, joka johtaa nimittelyyn ja pieneen käsirysyyn? Aamulla sovintoseksiä Nallen kanssa?

Äh, mä tykkään enemmän pahvi-Niinistöstä. Ei ole niin aivan niin pehmeä kuin nalle, mutta toisaalta niin tanssiminen, riitely kuin sovintoseksi sujuu Saulin kanssa paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös