Kalsarikänniketju

  • 5 247 112
  • 66 704

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Huh, meikästä alkaa tulemaan vakioasiakas. Ensimmäistä vasta menossa, joten saa nähdä josko jaksais tänään kunnon kalsarit vetää. Hyviä iltoja kaikille ympäri maailmaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ja iltaa kaikille teille veikoille ja neidoille joille maistuu Bacchuksen kainalohiki tänä iloisena tiistai-iltana. Punaista nenäähän itsekkin hakemaan tulin, syynä taas yksi bumerangina takaisin tullut työpaikkahakemus.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Booliketjuun kirjoittelu sai minut hakemaan olutta. 6. karhu murisee elimistössä. Mutta siitä olen nyt varma, että HIFK on ensi kaudella mitaleilla. Ei noin pessimistinen porukka kuin HIFK:n kannattajakunta voi jäädä laatikoihin enää, pakkohan sen tilastotappion (ja nokan voiton) on tulla kaiken aiemman, budjettiin suhteutetun, rämpimisen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Melkein sais kärsittyä loppuun ehkä yhden suurimmista krapuloista ikinä, mutta vain melkein. Oli pakko hakea loiventavaa. Siis otin viimeksi sunnuntaina iltapäivällä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt heräsi uteliaisuus.. kertoisitko lisempää?

Itseltäni unohtui siirtää täydennyserä jääkaappiin, siispä juon nyt aika lämmintä lisempää.

No kerrotaan. Olen 185 pitkä, painoa noin 67 killoo. Tuli tuossa perjaintai-ilta viiva sunnuntai-iltapäivän aikana kiskottua noin 70 annosta alkoholia eli kokoon nähden jopa muutama ehkä liikaa. Maanantain ja tämän päivän oon ollu kiltisti töissä, vaikka esim. sairaala ois ollu varmasti parempi paikka mulle. Ja huomenna on taas varmaan sit taas krapula. Ja tässä krapulassa on fyysistä krapulaa isompi asia mukana, jota en näin julkisesti kumminkaan lausu.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kas eipä meitä Bacchuksen palvojia taida taas liikaa liikenteessä olla. Mutta jopa arvon vanhemmat KK-veljet Tahtis&Banskunviljelijä ovat sentäs kehässä mukana. Mutta jottei U-tubeilu menisi liian paljon musan puolelle niin ladataanpa vähän ihan videoita sekaan, elikkäs Charlie The Unicorn. Itseäni ainakin naurattaa, toivottavasti muitakin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mutta jopa arvon vanhemmat KK-veljet Tahtis&Banskunviljelijä ovat sentäs kehässä mukana.

Niin no, oishan mulla varmaan liiankin usein tänne "oikeus" tulla, mutta ei vaan oo oikein jaksanut/kerennyt. Kah, kun naiset mesessä/naamassa/luurissa pitää kiireisenä, tosin ei sit saatana livenä. Meenkin kohta tästä käelle.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä suomalainen kevät korvessa on kaunis, pitkästä aikaa kun täällä kuusentyvellä taas kaljaa ryystää. Aliarvostettua touhua, sanon ma.

Mutta nyt soi niin imelä musiikki, että sitä en enää tähän viestiin lisää sitä biisiä esittäjineen. E.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Niin no, oishan mulla varmaan liiankin usein tänne "oikeus" tulla, mutta ei vaan oo oikein jaksanut/kerennyt. Kah, kun naiset mesessä/naamassa/luurissa pitää kiireisenä, tosin ei sit saatana livenä. Meenkin kohta tästä käelle.

Sanoitsitko samalla sille käelle ettei raakkuisi niin pirun lujaa aamuisin, siihen kun tahtoo herätä ikävästi kesken makeiden aamu-unien.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mutta nyt soi niin imelä musiikki, että sitä en enää tähän viestiin lisää sitä biisiä esittäjineen. E.

Tästä tuli mieleen, että olen tänään kuunnellut valehtelematta noin kaksikymmentä kertaa PMMP:n Lautturi viisun. Aivan törkeen hieno ja tähän elämäntilanteeseen hyvinkin samaistuttava.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä se nyt niin on, että homma lähtee käsistä. Huomenna asiaa morkkis/vitutus/krapulaketjuun...vai onko sittenkään? Onko se sittenkin vain saamattomuutta loivennuksen haun suhteen?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Otetaas lisempää, Rakki bernhardilainen!

Valitan olen sellainen pelastushurtta että tuon pelastavaa juomaa leukani alla korkeintaan itselleni ensimmäisenä, sitten vasta muille...

Mutta arvon Tahtis Chin chin, ottakaamme tätä jaloa janojuomaa jota alkoholiksi kutsutaan malja tai kaksi enemmän. Toivottavasti huomaamme juoneemme itsemme kauniimmiksi, tai vähintäänkin älykkäämmiksi.
 

Wolves

Jäsen
Mutta arvon Tahtis Chin chin, ottakaamme tätä jaloa janojuomaa jota alkoholiksi kutsutaan malja tai kaksi enemmän. Toivottavasti huomaamme juoneemme itsemme kauniimmiksi, tai vähintäänkin älykkäämmiksi.

En ole Tahtis, enkä Chin Chin, mutta vaikka tätä naamaa on vaikea juoda kauniimmaksi, niin olen valmis yrittämään.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ällös rupee mulle chinchittelemään.

Ups unohtui , välistä. Tahtis sen takia että olen laiskalla tuulella ja yritin lyhentää nickiäsi Tahtookirjoittaa=Tahtis muotoon, saanko anteeksi? Chin chin on jossain kulttuurissa "pohjanmaan kautta" tai "skool" vastaava ilmaisu sille että nostakaamme malja ja skolaatkaamme.
 

Wolves

Jäsen
Mitäs täällä oikeen tapahtuu? Vajaa tunti ja minkäänlaista kuuluvuutta ei ole palstaveljistä/siskoista kuulunut... Pesiikö täällä luovuttajia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös