Kalsarikänniketju

  • 5 246 915
  • 66 704

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kapteeni Tunkki? Kännissä ollaan. Pelaako Vesa Ponto vielä?
Vesa Ponton kohtalosta en tiedä, mutta tiedän hyvin kaverin jolla on Jyrki Jokisen JypHt-paita numerolla, tokitoki, 29 (kts alla). Vaalea liuhuletti taisi vähän jopa olla jannulla, mitähän tekee nykyään? AHL:ssä? tai ehkä DHL:llä? Se oli sitä Lindroosin ja Riihijärven ja Dolezalin ja Gudaksen ja Haanpään ja Niemisen aikaa. Ja Paanasen Mika tietysti munat paljaana Tulosruudun taustalla..Tää oli sitä aikaa kun Jyp oli mediaseksikäs valtakunnallisesti edellisen kerran.

edt: oliko muuten 28 sittenkin se Jokisen numero?
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Piiitkästä aikaa kalsarikännejä. Flunssaa pukkaa eikä mihinkään juottolaan jaksanu raahautuu. 2:30 alkas änäriä...saa nähä jaksaako valvoo...
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Täällä ollaan! Niin kova kurkkukipu ettei edes puhe kulje kunnolla, mut ajattelin silti vielä kohta koittaa röökin vetää, ku en oo viikkoon pystyny. Se on raaka peli Ranual! Hiffasin just, et vaikka oon juonu n. 15 Karhua (ilman röökiä!!) on mulla viel reilu keissi kylmässä! Eipäkäs huonompi homma! :) Onneks on jano, ni ei tarvi noita kauaa katella.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Täällä ollaan! Niin kova kurkkukipu ettei edes puhe kulje kunnolla, mut ajattelin silti vielä kohta koittaa röökin vetää, ku en oo viikkoon pystyny. Se on raaka peli Ranual! Hiffasin just, et vaikka oon juonu n. 15 Karhua (ilman röökiä!!) on mulla viel reilu keissi kylmässä! Eipäkäs huonompi homma! :) Onneks on jano, ni ei tarvi noita kauaa katella.

Kurkkukipu ja muutkin pöpöt lähtee vodkalla. Heti kun alkaa kolottaa/sattua, ei muuta kuin "riittävä" määrä vodkaa kitusiin, niin pipit on pois seuraavana aamuna. Ja tämä ei ollut mikään vitsi.

Mulla ei nyt ollut mitään pipinä, mutta Stolishnaja Cristall alkaa olla finaalissa. Kai sitä täytyy mennä nukkumaan. Hyviä kalsareita niille, jotka vielä jaksavat...

Juu. Olen satumaisen kännissä.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Joo tiedetään, mä parannan flunssat yleensä Jallulla :) Nyt se vaan on mahdotonta ku kaapinpaikanmäärääjä on päättänyt kaikessa viisaudessaan niin, että kaljaa saan juoda niin paljon kuin napa vetää (eli paljon!) mutta viinaan en saa koskea. Kuulemma sekoittaa mun pään, mut se on vaan eukon mielipide. Joten yskänlääkettä ja bissee vuoronperään tuonee ratkaisun, olkoot sitten millainen ikinä haluaakaan.. :)
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kyllä, remmissä ollaan. Kalja maistuu, rokki soi ja netin kummallisuuksia tulee selailtua.

Kohta pitänee painua peiton alle, että jaksaa huomenna. 5 päivää vapaata töistä, saa nähdä mitä huomenna keksii... tuskin mitään kummempaa kuitenkaan.

now playing - Led Zeppelin - Black Dog
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hahaa! Ei vittu mä olen kännissä tana kele! Taidan soittaa takuuulla ajokuntoiselle kaverille ja lähtee känniajelulle perinteiselle divaripaikkakunnalle forssaan ja kattoo, kuinka siellä vietetään viikonloppua!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kyllä tullut perinteisiä kalsareita otettua, mutta nyt olis hyvä aika alottaa, kun on taas pitkästä aikaa himassa ihan rauhassa.

Tällä kertaa ei edes kaduta nordiksella käynti.. joten taidan juoda parit viskit asian kunniaksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä sitä mennään. Elämäni ensimmäiset kalsarikännit oikeastaan ja ensimmäinen myös tähän ketjuun. Juon lähes joka viikonloppu, mutta en ikinä yksin kotona. Nyt on tämäkin koettava.
Karjalaa löytyisi ihan vain juomisena ja tässä ilta lähtee rullaamaan musiikin ja televion parissa. Kyllä näitä voisi myös vitutuskänneiksi kutsua, kun ei nyt taas tunnu kulkevan mikään ja vituttaa vain kaikki ihmiset. No ehkä tämä ilta kuluu näinkin...Hiljaista vaikuttaisi ainakin vielä olevan. Yksinkö joutuu pyörimään täällä?
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässä sitä mennään. Elämäni ensimmäiset kalsarikännit oikeastaan ja ensimmäinen myös tähän ketjuun. Juon lähes joka viikonloppu, mutta en ikinä yksin kotona. Nyt on tämäkin koettava.
Karjalaa löytyisi ihan vain juomisena ja tässä ilta lähtee rullaamaan musiikin ja televion parissa. Kyllä näitä voisi myös vitutuskänneiksi kutsua, kun ei nyt taas tunnu kulkevan mikään ja vituttaa vain kaikki ihmiset. No ehkä tämä ilta kuluu näinkin...Hiljaista vaikuttaisi ainakin vielä olevan. Yksinkö joutuu pyörimään täällä?

Harvoin täällä yksin joutuu olemaan, kyllä täältä aina seuraa löytää. Onnittelut ensimmäisistä kalsarikänneistä, eiköhän niille tule vielä useita seuraajia.
Itsellä takana olutta, punaviiniä, brandya, pari vodka paukkua ja hyvää ruokaa ja nyt alkaa olo olla melko hyvä. Tästä on hyvä jatkaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitä helvettiä...tut täällä ketään oo...?! Keitolle siitä! Vai onko kaikki viettämässä tipatonta tammikuuta? Itselläni taisi juuri tipaton siirtyä hieman eteenpäin. Jos sitä vähän myöhemmin...kun työpaineet hellittää...tällä menolla hellittää sitten kun kirkonmäellä meikäläistä kehutaan enkä itse kuule siitä mitään.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
I've got a trigger inside.

EDIT: voisko joku Kari Tilastonik laskea, kuinka monta viestiä olen kirjoittanut jonkun minkä tahansa ketjun sivunvaihdon jälkeen ekalle sivulle. Väitän johtavani tilastoa suhtetutettuna henkilön kirjoitettujen viestien määrään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäs vittua, nythän on vasta maanantai. Onko täällä kellään mitään sanottavaa siihen kun ammattilaiset ryyppäävät? Tuskin tällä ajanjaksolla.

Maanantai. Se on miesten päivä. Muut tulee viikonloppuna, mie tulen aina (toki riippuen naisen mielitilasta).
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
EDIT: voisko joku Kari Tilastonik laskea, kuinka monta viestiä olen kirjoittanut jonkun minkä tahansa ketjun sivunvaihdon jälkeen ekalle sivulle. Väitän johtavani tilastoa suhtetutettuna henkilön kirjoitettujen viestien määrään.

Johnny Freak kaikki viestit yhteensä 150, josta 93 tähän palstalle. Ja esim. minäkin olen korkeammalla tuollain suhteutettuna ja vielä moni muukin. Sorry.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vapaapäivää pukkaa. KOFF maistuu ja takka lämpöä tuo. Taivaalta räntää satelee talven kunniaksi. Vaimo töissä, jälkikasvu koulussa, isi mallasta nauttii ja lauantaina töihin palaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Pikkusunnuntain kunniaksi lienee paikallaan ottaa pienet tumut. Tai pienet ja pienet, mutta tumut kuitenkin. Mahtaako kukaan olla samaa mieltä?

Kyllä vaan. Tällä hetkellä on sellainen olo että voimat riittänevät pienimuotoisiin kalsaritumuihin. Katsotaan mitä tapahtuu. Kippis!
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitenhän tää nyt taas meni tähän. Saunan jälkeen parit kaljat. No samahan se on koko päkki tuhota. Aa.. valkkaria hyllyssä. Voishan sitä parit snapsit vielä ottaa karpalofinlandiaa. Pitää kohta varmaan siirtyä skottilaisen pariin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eipäs taida tulla mihkään hiivittyä tänään, joten kotona juon kaljaa ja kuuntelen hyvää mus... noh, ainakin musiikkia, sekä nautin vapaasta.

v-näppäin ei oikeen meinaa toimia, sitä saa hakata tosissaan kun kippasin tossa taannoin juomat somasti suoraan näppikselle, kyllä kelpaa taas taputella itteensä selkään.

http://www.youtube.com/watch?v=aSvTp8GTc6E

niin kaunista että.
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Mukana joukossa iloisessa (ei Jouko Narvanmaa). Tipaton tammikuu on alottelijoiden palautumista kun ei vaan pysty juomaan, tosi ammattilainen vetää tammikuussa eniten keittoa koko vuodessa. Otetaan shille!

Pakko kai on joku linkki postata munkin: Ei muuta ku reise, reise.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mukana joukossa iloisessa (ei Jouko Narvanmaa). Tipaton tammikuu on alottelijoiden palautumista kun ei vaan pysty juomaan, tosi ammattilainen vetää tammikuussa eniten keittoa koko vuodessa. Otetaan shille!

Pakko kai on joku linkki postata munkin: Ei muuta ku reise, reise.

Joo, oon yrittäny tässä viettää tipallista tammikuuta ja pyrin jokapäivä juomaan edes sopivasti.
Otetaan sillekki. niin ja Rammsteinin paras biisi on kyllä Zwitter! Jatkakamme.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hyvää iltaa. Flunssa ja paska olotila painaa edelleen päälle mutta jos tänään vaikka kykenisi vetämään samanlaisen setin kuin eilisiltana niin aamulla saa olla taas ylpeä omasta erinomaisuudestaan. Mitä vittua? Aika sama. Bissee tässä on tullut jo muutama tunti otettua. Ihan hyvää ja tarpeeksi kylmää. Lapin Kultaa. Ei mitään suosikkia mutta kyllähän tuo kuitenkin kurkusta alas menee.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Iltaa vaan kaikille. Pitkästä aikaa ihan oikeat kalsarikännit täällä päässä. Eukko kaverinsa tykönä bilettämässä, ja mä saan nollata tän viikon ihan yksin kotona! Mä nautin tästä hei!

Juomana menee VPK ja Karjala. Ja musiikkina toimii tällä hetkellä Pink Floyd.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Munasillani vietän kalsareita.

GT uppoo ja on mulla lonkeroo ja oluttakin.

Musaa ja "pienet" myräkät päähän sekä pari vapaapäivää edessä, mikäs sen mukavampaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös