Kalsari-gallup.

  • 9 876
  • 83

Minkälaisiin kalsareihin pukeudut? (Lyhyet vai pitkät)

  • Aina lyhyet kalsarit

    Ääniä: 214 47,6%
  • Kalsarit vuodenajan mukaan

    Ääniä: 236 52,4%

  • Äänestäjiä
    450

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllä se lyhyihin malleihin menee tai nyt pari vuotta olen huomannut, että ympäri vuoden pärjää lyhyillä kalsareilla. Pitkiä, sakko-mallisia kalsareita ei tule käytettyä kuin extreme-pakkasilla munien jäätymisen pelossa.

Komppi osiltaan tähän, en edes muista koska olen viimeeksi Ossit vetänyt jalkaan.. Ajassa pitänee palata ala-asteelle tai ainankin jotain sinnepäin.
 
Molemmat ovat käytössä tarvittaessa. Normaalisti selvitään ympäri vuoden boksereilla, mutta pakkasilla ovat pitkät kalsarit ehdottomasti jalassa, kun tulee tarve olla ulkona pidempiä aikoja.

Oma vastaukseni oli siis säiden mukaan, vaikka oikeampi valinta olisi tilanteen mukaan.

Ps. Pitkien kalsareiden kuluessa loppuun niistä saa kätevästi bokserit, leikkaamalla lahkeista liiat pois. Ovat taatusti naisten mieleen, henkiväthän moiset ongelmanratkaisukyvystä, ajattomasta tyylistä ja miehekkäästä omien teiden kulkemisesta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Suurin osa vuodesta menee boxerit jalassa - kesämieshän ei tunnetusti käytä sukkia eikä kalsareita. Tykkejä en edes omista enkä ole armeijan jälkeen (1998) sellaisia jalkaani laittanut. Muita lämpimiä ja säänkestäviä ulkoiluhousuja löytyy kyllä. Aivan extreme-keleille löytyy ohuet, mutta todella lämpimät fleece-välihousut (ja -paita). Farkkujen tai suorien housujen alla mulla ei ole ikinä mitään muuta kuin boxerit.
Pitkiä, sakko-mallisia kalsareita ei tule käytettyä kuin extreme-pakkasilla munien jäätymisen pelossa.
Tämä mua ihmetyttää: miten lahkeen pituus vaikuttaa munien jäätymiseen?
 

passenger

Jäsen
Bokserit on jalassa kesät talvet, öisin lähtee yleensä nekin jalasta. Pitkiä kalsareita en edes omista. Kroppa sopeutuu ja tottuu pakkasiin kyllä, samat vaatteet on muutenkin kesät talvet, kovemmilla pakkasilla ehkä vähän paksumpi takki. Olen muutenkin sellaista tyyppiä joka ei palele helposti. lämmin sydän.
 
Pitkät kalsarit jalassa noin neljänneksen vuodesta eli kolmisen kuukautta kalenterin kylmemmillä ajanjaksoilla. Syy on simppeli: on mukavampaa olla. Boxserit sitten loput ajasta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lyhkäsillä mennään läpi vuoden noin niinkuin arjessa. Pitkät sitten jos kylmällä lähdetää harrastusten pariin. Öisin ei mitään.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minä pidän kalsareita vuodenajan mukaan. Tosin koulussa en ole pitänyt moneen vuoteen pitkiä kalsareita, kun kävelen vain sen 20 min matkan kouluun ja sen jälkeen hikoillaan sisällä.

Mutta jos täytyy enemmän olla ulkona, niin laitan kyllä pitkät kalsarit jalkaan, kyseenalaisesta seksuaalisuudestaan huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös