Viestin lähetti Predator
Munasillaan kesät ja talvet. Paitsi juhannuksena, silloin tarvitaan pässinpökkimät välihousut ja Helly Hansenin kelluntapuku.
Viestin lähetti Janos
Ensimmäisen vaihtoehdon ruksasin. Mielestäni asia on niin, että pitkät kalsarit ovat vain LANDEILLE.
En tiedä olenko jotenkin poikkeava, mutta käytän aina sopivan mittaisia, en koskaan lyhyitä enkä pitkiä.Eino_Mies kirjoitti:Eli moniko Jatkoajan urhoista on viime päivien paukkupakkasilla pitänyt uskollisesti lyhkäisiä alkkareita ja moniko taas tunnustaa että pitkät ne olla pitää kun kerta mittari näyttää alun kolmatta kymentä miinuksella?
Eino_Mies kirjoitti:Olen kuullut joidenkin sanovan, etteivät koskaan käytä pitkiä kalsareita. Huh.. miten voi tarjeta paukkupakkasilla jos alla on pelkät lyhyet alkkarit?
Siis mitä? Luulin, että kaapissasi roikkuu jo paitoja 200 kappaletta.scholl kirjoitti:Itse käytän käytännössä samoja vaatteita ympäri vuoden.
Alamummo kirjoitti:Siis mitä? Luulin, että kaapissasi roikkuu jo paitoja 200 kappaletta.
Siis silloin harvoin, kun pitkiä tulee käytettyjä, ei niitä jaksa esim. kouluun tultua vaihdella pois ja taas päälle kun lähtee. Hiostavaa se toki on sisätiloissa, kun vain pakon edessä tulee pitkiä käytettyä, mutta ennemmin sitä säilyttää kaluston toimintakunnossa, kuin palelluttaa paikat. Boxerit on aina alla.Alamummo kirjoitti:Yksi asia herättää ihmetystä. Se, kun monet vetoavat siihen, että pitkissä kalsareissa tulee kuuma sisällä. Siis eikö niitä voi ottaa pois ja eivätkö miehet pidä pitkisten alla tavallisia kalsareita? Itse en todellakaan pukisi pitkiä kalsareita suoraan paljaalle pepulle, vaan laittaisin toki pikkarit alle.