Pavosen Heshka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Old time hockey, Hamilton Mustangs
Eetu Luostarinen, Stanley Cup -finalisti.
Näinhän siinä sitten kävi kuten kauden päätyttyä uumoilinkin. Kiitokset vielä kerran kaikesta, meidän oma Serihvi!Mitä todennäköisemmin kauden viimeisestä ottelusta saattoi tulla viimeinen ottelu ammattilaistasolla myös Kai Kantolalle. Kiitos Serihville palveluksistasi KalPassa!
Olit urallasi kiistatta yksi kotimaisen liigan parhaista pelaajista kolmen metrin säteellä vastustajan maalista!
On kyllä jälleen kerran todettava että surullista tämä Maionen uran laskusuunta. Ensimmäisenä KHL-vuonna (18-19) puhuttiin vielä NHLstä mahdollisuutena, viisi vuotta tämän jälkeen AllSvenskanissa, joka sarjana vähän Liigaa heikompi.Mathew Maione ansluter till AIK
Ytterligare en kanadensare är klar för vår svartgula klubb! Den rutinerade backen som senast kommer från spel i tyska ligan har skrivit på för Gnaget.www.aikhockey.se
Majoneesi-Matin ura jatkuu Ruotsin Mestiksessä.
Tosin tätä siirtoa vaikea uskoa, viime kaudella DEL liigassa 34 pojoa. Ei kyllä pistetasolta ainakaan pitäis vajota Allsvenskaniin asti. Mutta olen kuullut että Maione on ollut huonossa kunnossa fyysisesti kausien alettua ja ollut aika lailla laiska harjoittelemaan. Joten omapahan vikansa sinänsä.On kyllä jälleen kerran todettava että surullista tämä Maionen uran laskusuunta. Ensimmäisenä KHL-vuonna (18-19) puhuttiin vielä NHLstä mahdollisuutena, viisi vuotta tämän jälkeen AllSvenskanissa, joka sarjana vähän Liigaa heikompi.
Vaikea uskoa? Eiköhän se aika luotettava lähde ole kun seura itse julkaiseeTosin tätä siirtoa vaikea uskoa, viime kaudella DEL liigassa 34 pojoa. Ei kyllä pistetasolta ainakaan pitäis vajota Allsvenskaniin asti. Mutta olen kuullut että Maione on ollut huonossa kunnossa fyysisesti kausien alettua ja ollut aika lailla laiska harjoittelemaan. Joten omapahan vikansa sinänsä.
Taisi kuitenkin tarkoittaa, että ihmettelee miksi lähti tuonne kun olisi voinut riittää parempaankinVaikea uskoa? Eiköhän se aika luotettava lähde ole kun seura itse julkaisee
Anteeksi Herra.Sanatarkka. Tarkotin tietenkin että tätä siirtoa on vaikeeta tajuta.Vaikea uskoa? Eiköhän se aika luotettava lähde ole kun seura itse julkaisee
Näin justiinsa, täältä palstalta löytyy onneksi myös näitä "ei-vittumaisia" tyyppejäkin! :DTaisi kuitenkin tarkoittaa, että ihmettelee miksi lähti tuonne kun olisi voinut riittää parempaankin
Ehkäpä tuo kuulosti enemmän vittuilulta mikä tarkoitus oli :D Pahoittelut. Mielestäni tuo siirto muutenkaan ei niin yllätä. Herra tykkää keskittyä elämässään paljon muuhunkin kuin kiekkoon ja Allsvenskan maksaa kalpa tason palkkaa. Kenties vähän enemmänkin.Anteeksi Herra.Sanatarkka. Tarkotin tietenkin että tätä siirtoa on vaikeeta tajuta.
Näin justiinsa, täältä palstalta löytyy onneksi myös näitä "ei-vittumaisia" tyyppejäkin! :D
Ehkä se neloskentän pelaajana menee tuolla briteissä
“I’m a big rangy centre, I like to think I play a good 200 foot game and that I’m reliable in my own end and am good in the face off circle”
Jepjep :D Samaa skeidaa näköjään syöttää edelleen :D
Sitä olen kyllä ihmetellyt miten on päässyt AHL:ssä tää Simpson pelaamaan. Se on kuitenkin varmaan top-3 liiga tällä hetkellä maailmassa.Ehkä se neloskentän pelaajana menee tuolla briteissä
Painosanalla ehkä
Ainakin Steelersin valmentajalle näyttää puheet uponneet. Fox tuossa "pikkuisen" kehaisee Simpsonin taitoja. Liekö oikeasti nähnyt yhtään peliä Simpsonilta. Toki valmentajan sukunimellä ja Markin sukunimellä on tietty yhteys joten lienee ukko oikeassa paikassa.
“I’m a big rangy centre, I like to think I play a good 200 foot game and that I’m reliable in my own end and am good in the face off circle”
Jepjep :D Samaa skeidaa näköjään syöttää edelleen :D
Ei ole AHL millään top 3 sarja maailmassa xD. NHL luonnollisesti, Sveitsi, Shl, Liiga, DEL ja Tsekki menee kyllä kaikki ohi AHL:än. Mutta joo se että Simpson edes mahtu pelaamaan AHL:ssä on kyllä ihme..Sitä olen kyllä ihmetellyt miten on päässyt AHL:ssä tää Simpson pelaamaan. Se on kuitenkin varmaan top-3 liiga tällä hetkellä maailmassa.
No rauhotutaas nyt vähän. Ei todellakaan mene ainakaan Liiga, DEL taikka Tsekki. Eikä kyllä SHL:kään. Sveitsi on vielä jotenkin debatoitavissa edelle, mutta itsellä menee AHL kyllä monella osa-alueella Sveitsinkin edelle.Ei ole AHL millään top 3 sarja maailmassa xD. NHL luonnollisesti, Sveitsi, Shl, Liiga, DEL ja Tsekki menee kyllä kaikki ohi AHL:än. Mutta joo se että Simpson edes mahtu pelaamaan AHL:ssä on kyllä ihme..
SHL menee itsellä vielä edelle. AHLssä on toki erot kärjen ja alimman kastin välillä valtavatNo rauhotutaas nyt vähän. Ei todellakaan mene ainakaan Liiga, DEL taikka Tsekki. Eikä kyllä SHL:kään. Sveitsi on vielä jotenkin debatoitavissa edelle, mutta itsellä menee AHL kyllä monella osa-alueella Sveitsinkin edelle.
No väittäisin kyllä että ammattilaiskiekkoilija on enemmän oikeessa kun penkkiurheilija :D.Olen kuullut niin tuntemani ammattikiekkoilijalta sekä hänen kauttaan että yleisesti juurikin tällaiset "penkki-urheilijat" eivät tiedä juurikaan mistään mitään kun väittää AHL:n olevan maailman kovimpia sarjoja, mutta kun ei ole. Olet sitten mitä mieltä tahansa ystäväiseni!No rauhotutaas nyt vähän. Ei todellakaan mene ainakaan Liiga, DEL taikka Tsekki. Eikä kyllä SHL:kään. Sveitsi on vielä jotenkin debatoitavissa edelle, mutta itsellä menee AHL kyllä monella osa-alueella Sveitsinkin edelle.
No huomaa olevan vanha lista, jos Sveitsin sarja noin alhaalla. Onhan tuo sarja vähintään Euroopan kakkonen, taistelee valtikasta SHLn kanssaTop 10 Best Ice Hockey Leagues - The Hockey Writers Top 10 Lists Latest News, Analysis & More
Some of the best ice hockey leagues can be found in North America as well as in Europe!thehockeywriters.com
Aika vähän tästä asiasta mitään keskustelua löytyy mutta tällainen listaus on näköjään tehty.
Sen verran edittiä että sivun yläreunassa väitetään juttua 2023 tammikuussa tehdyksi mutta todellisuus paljastui kommenttikentän kautta että joskus 2012 on alkuperäinen listaus tehty jota on sitten vissiin päivitetty ehkä 2016?