Taitaa olla melko heikkotasoinen sarja sitten.Matej Machovsky Tshekin välieräsarjassa kuusi erää putkeen pitänyt nollat.
Viisi playoffs-peliä 94,50%.
Tai sitten äidin tekemät svíčkováat ja knedlo-vepřo-zelot on vaan niin paljon parempia kuin savolainen kalakukko.Taitaa olla melko heikkotasoinen sarja sitten.
Vahvasti viedään AIK:n peräsimeen ensi kaudeksi.Virran Pekka lähti kävelemään Ruotsin kolmostason seurastaan. Sopimuksen purun perusteena olivat henkilökohtaiset syyt.
Meinas Mountfieldille käydä perinteiset, kun johtovat välieräsarjaa jo 3-0, mutta silti piti 7 matsia + jatkot vääntää.KalPasta karkumatkalle lähtenyt Matej Machovsky torjui 40/41 laukausta, kun Mountfield voitti välierien seitsemännen ottelun ja eteni finaaliin
Siirtokorvausten maksumieheksi joutuneella Machovskylla on nyt tilanne, jossa rahaa tarvitaan isojen laskujen jälkeen ja tämä Alcatrazin karkuri oli vain laittanut pari euroa seitsemän pelin sarjalle.Meinas Mountfieldille käydä perinteiset, kun johtovat välieräsarjaa jo 3-0, mutta silti piti 7 matsia + jatkot vääntää.
Eurooppaan kyllä.KalPasta AHL-kaukaloihin ponnistaneen Kim Nousiaisen kausi ei onnistunut. Reign tipahti eilen pudotuspeleistä ulos, eikä Nousiainen ollut edes kokoonpanossa. 37 ottelussa syntyi tehot 2+4=6. Olisiko paluu Eurooppaan / jopa mahdollisesti KalPaan oleellista pian?
Minä en näkisi. Eiköhän Nousiainen kuitenkin KalPaan ennemmin tulisi, jos pitäisi noista kahdesta valita. Eri asia tietysti, jos KalPa ei edes tarjoaisi sopimusta.Ettei menisi Ässiin Riekkisen pakkipariksi, Ässät hakee vielä kiekollista ykköspakkia. Näkisin hyvinkin mahdollisena vaihtoehtona.
En usko, että Nousiainen on KalPaan tulossa tai ylipäätään Suomeen. Olisihan tuossa silti kiekolliselle pisteitä tekevälle pakille tarvetta, mutta luulen ettei KalPa häneen halua isoja rahoja lyödä. Kuten Anssi sanoi, pelaajabudjetti tulee pysymään käytännössä samana.Minä en näkisi. Eiköhän Nousiainen kuitenkin KalPaan ennemmin tulisi, jos pitäisi noista kahdesta valita. Eri asia tietysti, jos KalPa ei edes tarjoaisi sopimusta.
Itsekin kyllä luulen, että jos menee Eurooppaan niin pelipaikka on ennemmin Sveitsissä tai Ruotsissa.En usko, että Nousiainen on KalPaan tulossa tai ylipäätään Suomeen. Olisihan tuossa silti kiekolliselle pisteitä tekevälle pakille tarvetta, mutta luulen ettei KalPa häneen halua isoja rahoja lyödä. Kuten Anssi sanoi, pelaajabudjetti tulee pysymään käytännössä samana.
Kyllä mä luulen että Sveitsiin riittäisi vähän alempiin pakkipareihin. Siellä pelaa myös muuan Jesper Peltonen jonka väitän kyllä olevan huonompi kuin Nousiainen.2+4 AHL kiekossa Nousiaisella. Ei ihan nyt riitä Sveitsin pesteihin. Kehitys pysähtyi siihen syksyn loukkuun KalPassa.
Joo mutta löytyy Sveitsin lisenssi.Kyllä mä luulen että Sveitsiin riittäisi vähän alempiin pakkipareihin. Siellä pelaa myös muuan Jesper Peltonen jonka väitän kyllä olevan huonompi kuin Nousiainen.