Kantola siirtyy Itävaltaan ICEHL:n Black Wingsiin. Ihan hyvä, että ei pelaa Liigaa vastustajan väreissä ensi kaudella.
Kiitos KalPa-vuosista!
Huomaan, että olen nyt koko alkukauden ajan päivittäin käynyt sydän verillä ja silmäkulma kosteana vilkuilemassa eliteprospectin sivuilla tarkastamassa Kantolan profiilista päivän kunnon. Tämän lisäksi käytän työpäiväni surfaten pitkin interneetin ihmeellistä maailmaa, etsien pienintäkin tiedon murusta tai huhua koskien Sheriffin siirtoa takaisin kotiin Kallameren rannalle Mualiman Navalle.
Ylpeänä voin teille veljet kertoa, että Sheriffi on kieltäytynyt pelaamasta karmean erehdyksen kautta hänen pelaajaoikeudet lunastaneen uuden seuran riveissä. Jengillä jo 6 pelattua ottelua takana, mutta sen jälkeen kun Kantolan kilpisydän aikoinaan sai viereensä A:n, ei sheriffi ole nöyrtynyt pelaamaan peliäkään yhdenkään toisen seuran riveissä!
Miksi minun kokea tällaista sietämätöntä surua ja tuskaa, kun jotkut pelistä ymmärtämättömät perkeleen tärkeät pikkutakit ovat harjoittelemassa lajia nimeltä jääkiekko ja liigaseuran pyörittämistä?
Sheriffi, pysy lujana! Mikäli he ovat sinua siellä etelässä kaltoin kohdelleet ja väärän väristä paitaa tarjonneet, niin ollos huoleton! Kostomme tulee olemaan ikimuistoinen! Emme kotiuta pelkästään sinua, rakkaani! Pelastamme myös toisen äärimmäisen rakkaan veljemme, Majoneesin! Ja näin tulemme elämään kautemme onnellisena loppuun asti. Rajoitukset ovat poistuneet ja Niiralan on lupa rokata taas!
Tiedäthän Spengler Cupiin ei ole enää kovin pitkä aika ja tiedäthän, että meillä on silloin vain yksi asia hoidettavana. Otamme sen, mikä meille kuuluu! Tämä toki on vain Kaitsu tällä kertaa vain välietappi, mutta ei se sen arvoa himennä. Keväällä me voitamme sen, mitä emme vielä koskaan ole edustusjoukkueen kanssa voittaneet vaikka olemme sitä vuodesta 1929 jahdanneet! Lupaan ja takaan, että ensimmäistäkään vaihtoasi, luistimen terän piirtoa tai selällään liukumistasi en tule missaamaan. Ja ne sinun tulevat lukemattomat maalisi. Ne itkettävät vastustajaasi. Minä itken onnesta!