KohtuPora36
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Veljmiehet, QPR, C.F. Real Madrid
Saako nyt jo avata ekan oluen?
Vain, jos sauna menee myös päälle.Saako nyt jo avata ekan oluen?
Käskystä johtaja.Vain, jos sauna menee myös päälle.
Itse aloitin lonkerolla.Saako nyt jo avata ekan oluen?
Hyväksytään tän kerran, kjeh kjeh.Itse aloitin lonkerolla.
Pakko. Ainakin itse. On sen verran vapinat päällä, että tulee matsin aikana muuten merisairaaksi sohvan tärinän takia.Saako nyt jo avata ekan oluen?
Haha :D Täällä jo hyvä pöhinä päällä! Olutta, Acceptia, Manowaria ja mielikuvia taistelevista kilpisotureista, ai että!Pakko. Ainakin itse. On sen verran vapinat päällä, että tulee matsin aikana muuten merisairaaksi sohvan tärinän takia.
Haha :D Täällä jo hyvä pöhinä päällä! Olutta, Acceptia, Manowaria ja mielikuvia taistelevista kilpisotureista, ai että!
Toivottavasti taustalla pyörii jatkuvalla toistolla taistelevat kilpisoturit. Vai meneekö liian eroottiseksi?
Toivottavasti taustalla pyörii jatkuvalla toistolla taistelevat kilpisoturit. Vai meneekö liian eroottiseksi?
Just olin laittamassa onko tää joku KalPa vihaaja :DHieno kumautus Larsenilta ja maskia oli niin kuin pitääkin. Teppo Laaksonen vanhana KalPa-vihaajana on taas pettynyt. Musiikkia korvilleni!
Kyllä siltä tosiaan vaikuttaa. Siinä edellisessä Kalen matsissa minkä selosti, valitti koko pelin kun KalPalle ei tullut jäähyä. Sitten kun tuli niin kauheat bailut käyntiin. Kylläpä on raskas ukko. Noh, eipä siitä sen enempää. Toivotaan että keltamusta on valmis toisen erän taistoon ja otetaan tästäkin se 3p kuljeksimasta.Just olin laittamassa onko tää joku KalPa vihaaja :D