SecondCitySaint
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Detroit Red Wings
Klemetti tänään pelipäällä! Hyvää tekemistä hyökkäyssuuntaan. Ja onko tuo Kantner ollut aina noin löysä puolustamaan, todella näennäistä paineistamista.
Via dolorosa on ohiSimontaival! Aina uskonut!
Kyllä valitettavasti vaikka haluaisin toisin sanoa.Klemetti tänään pelipäällä! Hyvää tekemistä hyökkäyssuuntaan. Ja onko tuo Kantner ollut aina noin löysä puolustamaan, todella näennäistä paineistamista.
Onneksi on kuitenkin ihan hyvä toiseen suuntaan ja 3-0! Josko nyt alkaisi ketsuppipulloja aukeamaan.Kyllä valitettavasti vaikka haluaisin toisin sanoa.
Kyllä ehdottomasti, yksi lempipelaajani.Onneksi on kuitenkin ihan hyvä toiseen suuntaan ja 3-0! Josko nyt alkaisi ketsuppipulloja aukeamaan.
Eli siis kun laittaa vedot vastustajalle niin KalPa voittaa? Olen tehnyt itse tätä samaa välillä.KalPa-elinkautista kun tässä on päätynyt suorittamaan ja luotto on aina täysin tapissa, pistin roposet likoon vahvalle Ässä-voitolle, joka näkyy tulostaululla. Ainakin 1. erän jälkeen. Jos joku jälleen ihmettelee petturuuttani, niin logiikkani on se, että minä olen, hyvät siskot ja veljet, täysin vakuuttunut siitä, että Leijonien 2019 maailmanmestaruus on minun ansiota, koska pelasin kaikki ottelut vastustajalle.
No sen verran on taikauskoa, että ikinä en pelaa KalPan voittoa. Tasuria korkeintaan.Eli siis kun laittaa vedot vastustajalle niin KalPa voittaa? Olen tehnyt itse tätä samaa välillä.
Saa nähdä tuleeko sieltä toiseen erään miten erinäköinen Ässät.Ässät on ollut kyllä taktisesti surkea. Samaan aikaa jalalla hidas mutta silti niin nopea että ehtii aivottomasti pelaamaan itsensä ulos tilanteista.
Toki hieno erä myös KalPalta. Nyt hyvä näytön paikka johtoasemassa pelaamiseen, luotto ei ole vahva, mutta toivottavasti jätkät näyttää että jotain on opittu.