KalPan liveseuranta kaudella 2024–2025

  • 13 463
  • 298
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Klemetti tänään pelipäällä! Hyvää tekemistä hyökkäyssuuntaan. Ja onko tuo Kantner ollut aina noin löysä puolustamaan, todella näennäistä paineistamista.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Ihan hyvä että ykkösyvlle otettiin joku muukin right kuin Westi, kun näytti aina niin hankalalta kun ei kätisyydet osu kohdilleen.
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No perkele nyt näyttää ihan erinlaiselta peli ylipäätään ja vielä yv maalikin. Tämmösenä jos jatkuu meininki niin alkaa näytää hyvälle tämä homma.
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Nyt on Porilaisten pata jumissa. Kahdesta yv:stä rankaistu. Taisi Ipa ottelu jäädä paidan sisälle padalle leijumaan. Kanter on jäätävä jätkä, ei turhaan hätäile, kun on selvä reikä tutkassa. Ehkä seuraavassa tilanteessa one timer.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa-elinkautista kun tässä on päätynyt suorittamaan ja luotto on aina täysin tapissa, pistin roposet likoon vahvalle Ässä-voitolle, joka näkyy tulostaululla. Ainakin 1. erän jälkeen. Jos joku jälleen ihmettelee petturuuttani, niin logiikkani on se, että minä olen, hyvät siskot ja veljet, täysin vakuuttunut siitä, että Leijonien 2019 maailmanmestaruus on minun ansiota, koska pelasin kaikki ottelut vastustajalle.
 

HokiHero

Jäsen
Ässät on ollut kyllä taktisesti surkea. Samaan aikaa jalalla hidas mutta silti niin nopea että ehtii aivottomasti pelaamaan itsensä ulos tilanteista.

Toki hieno erä myös KalPalta. Nyt hyvä näytön paikka johtoasemassa pelaamiseen, luotto ei ole vahva, mutta toivottavasti jätkät näyttää että jotain on opittu.
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa-elinkautista kun tässä on päätynyt suorittamaan ja luotto on aina täysin tapissa, pistin roposet likoon vahvalle Ässä-voitolle, joka näkyy tulostaululla. Ainakin 1. erän jälkeen. Jos joku jälleen ihmettelee petturuuttani, niin logiikkani on se, että minä olen, hyvät siskot ja veljet, täysin vakuuttunut siitä, että Leijonien 2019 maailmanmestaruus on minun ansiota, koska pelasin kaikki ottelut vastustajalle.
Eli siis kun laittaa vedot vastustajalle niin KalPa voittaa? Olen tehnyt itse tätä samaa välillä.
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ässät on ollut kyllä taktisesti surkea. Samaan aikaa jalalla hidas mutta silti niin nopea että ehtii aivottomasti pelaamaan itsensä ulos tilanteista.

Toki hieno erä myös KalPalta. Nyt hyvä näytön paikka johtoasemassa pelaamiseen, luotto ei ole vahva, mutta toivottavasti jätkät näyttää että jotain on opittu.
Saa nähdä tuleeko sieltä toiseen erään miten erinäköinen Ässät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös