KalPan liveseuranta kaudella 2024–2025

• 242 437
  • 5 634

Kilpimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kanttura ehti sentään vaihtoon ettei tullut kolmatta miinusta tälle iltaa. On kyllä laiskuuden huippu tänään. No jospa huomenna kiinnostaisi enemmän.

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Nyt vain kaikki sormet ja kamelinvarpaat pystyyn, että SaiPa häviää Kerholle varsinaisella ja turvaa meidän paikan top-4.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jee. Ei jääty nollille.

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jospa Karjalaisen ketsuppipullo nyt aukeaa.

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Olenkos minä katsonut muiden kanssa eri peliä vai olenko ottanut liikaa viiniä? Kommenttien perusteella meidän peli on ollut kuraa, mutta olen eri mieltä. Toki virheitä sattunut, joista kaveri rankaissut, mutta pelissä on ollut taisteluilmettä - ja erinomaisia paikkoja riittämiin pelin voittamiseen.

Hyvä tästä tulee hei!

Ja Karjalainen 4-1. Nousu on alkanut!

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hashtag omat koirat.

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olenkos minä katsonut muiden kanssa eri peliä vai olenko ottanut liikaa viiniä? Kommenttien perusteella meidän peli on ollut kuraa, mutta olen eri mieltä. Toki virheitä sattunut, joista kaveri rankaissut, mutta pelissä on ollut taisteluilmettä - ja erinomaisia paikkoja riittämiin pelin voittamiseen.

Hyvä tästä tulee hei!

Ja Karjalainen 4-1. Nousu on alkanut!
Näinpä. Ei KalPa näin huono ole ollut. Mutta kun peli on 3-0, 4-0 niin vaikea sitä kehuakaan on. Avauserä oli molemmilta hyvä.

En ainakaan itse ole yhtään huolissani.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy