Täytyykin siirtyä seuraamaan sitä peliä.Nyt vain kaikki sormet ja kamelinvarpaat pystyyn, että SaiPa häviää Kerholle ja turvaa meidän paikan top-4.
Mitä mieltä oot muun joukkueen suorituksesta?Toivottavasti Jatkola on huomenna maalissa ollaan varmasti viides
Toivottavasti Jatkola on huomenna maalissa ollaan varmasti viides
OletOlenkos minä katsonut muiden kanssa eri peliä vai olenko ottanut liikaa viiniä?
Mielestäni olette kaikki muut sitten väärässä (tilassa).
Tämäkin on mahdollista.Mielestäni olette kaikki muut sitten väärässä (tilassa).
Katoin tai en mutta Herranjestas jos tuo kaveri on maalissa, niin lähtökohta ei oo voitto.Katsottiinkohan samaa peliä tänään?
Näinpä. Ei KalPa näin huono ole ollut. Mutta kun peli on 3-0, 4-0 niin vaikea sitä kehuakaan on. Avauserä oli molemmilta hyvä.Olenkos minä katsonut muiden kanssa eri peliä vai olenko ottanut liikaa viiniä? Kommenttien perusteella meidän peli on ollut kuraa, mutta olen eri mieltä. Toki virheitä sattunut, joista kaveri rankaissut, mutta pelissä on ollut taisteluilmettä - ja erinomaisia paikkoja riittämiin pelin voittamiseen.
Hyvä tästä tulee hei!
Ja Karjalainen 4-1. Nousu on alkanut!
Jatkola on se kova. Voisko jo nyt lähteä turkuun
Hyvä Jatkola....
KooKoon 5.maali oli varmaan myös Jatkolan vika.Toivottavasti Jatkola on huomenna maalissa ollaan varmasti viides
Yli 50 taitaa olla.Katoin tai en mutta Herranjestas jos tuo kaveri on maalissa, niin lähtökohta ei oo voitto.
Edelleen, oon varmasti sata kertaa sanonut, että veskan tärkein tilasto on voittoprosentti ja jatkola on siinä huono
Vieläköhän tässä ehtisi kirimään samaan tilaan.Mielestäni olette kaikki muut sitten väärässä (tilassa).