Repesin.Kutsummeko häntä siis tästä lähtien tittelillä Isä Filip?
Repesin.Kutsummeko häntä siis tästä lähtien tittelillä Isä Filip?
Saatiinpahan viimein lempinimi hänellekin. Hyvin tuonne sopii Isä Filip Kanttorin seuraksi tuomaan jumalan sanaa :DKutsummeko häntä siis tästä lähtien tittelillä Isä Filip?
Perkeleen kännykän sanojen korjaus sovitaan niin. Olisi hyvä uusi lempinimi Filipille.Kutsummeko häntä siis tästä lähtien tittelillä Isä Filip?
Ei hele.. istun Onnibussissa matkalla "isolle kirkolle" ja repeilenn tääll...Saatiinpahan viimein lempinimi hänellekin. Hyvin tuonne sopii Isä Filip Kanttorin seuraksi tuomaan jumalan sanaa :D
Mites ois Juuso "Messias" Mäenpää?Nyt on Kanttorit ja Isä Filipit, mitä seuraavaks? Pappi Hovinen vielä mukaan (ei oikeasti) niin on melkonen trio kasassa :D
Vai jännevirran Malkin? = Rissanen.Näihin lempinimiin liittyen. Voisiko pelaajille keksiä suomalaisista esikuvista näitä verrokkeja. Meillä on Niiralan Maltshevia Suonenjoen Malkinia jne. Jatkossa suomalainen esikuva itse kullekin
Juuri näin. Itse en noita lempinimiä tykkää käyttää mitä muista pelaajista on väännetty niin ei jää mieleenkään.Vai jännevirran Malkin? = Rissanen.
No ymmärsin pointin kyllä.
Joo eipä kyllä itsekkään ekana tuu sanottua Rissasta Jännevirran Malkiniksi vaan enemmin se on joko Rissanen tai Jasu, mutta jotkut selostajathan noita tykkää viljellä TV:ssä.Juuri näin. Itse en noita lempinimiä tykkää käyttää mitä muista pelaajista on väännetty niin ei jää mieleenkään.
Ei taida ottaa 3-3 tilanne jo nyt vaikka johtivat alussa 0-3. Eiköhän HIFK vie tuon.Ois kyllä aika nasulia jos Jukurit ottas 3p Stadista, meidän top4 sijoitus vankistuisi mukavasti
Ja näin. Olipa hienoa olla väärässä.Ei taida ottaa 3-3 tilanne jo nyt vaikka johtivat alussa 0-3. Eiköhän HIFK vie tuon.
E: Jukurit teki näköjään just, jee!
Vastapainona olin hieman iloinen kun hoiditte Sportin alkuviikosta.Pakko myöntää, että iloinen Jypin voitosta. Melkein häpeän. Jotenkin enemmän lämmittää, että Kärppien sääleistä ulos jääminen entistä lähempänä.
Mites ois Juuso "Messias" Mäenpää?