Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Eiköhän tuo ollu ihan suunniteltu Seppälän kautta laittaa kun kuumensi ekassa erässä.Tuhat paikkaa Currylla ja tommonen flipperi menee :D
Hyvä kuitti.
Eiköhän tuo ollu ihan suunniteltu Seppälän kautta laittaa kun kuumensi ekassa erässä.Tuhat paikkaa Currylla ja tommonen flipperi menee :D
Ihan helvetin karseen näköstä, ainut plussa se syöttö tänään.Vähän alkaa säälittämään jo tuo simpan meininki
Jokaisella on täysi oikeus tänne oma mielipiteensä kirjoittaa. Omaan silmääni Lajunen korosti rikettä roimasti, jota pieni "kurkkaus" kesken kierimisen tukee. Käsi toki pystyyn virheen merkiksi, jos olen väärässä.Kun selostaja Olli Erosta uskominen, niin Lajunen ei ole pelannut viimeisessä erässä. Se siitä filmaamisesta. Miettikää nyt vähän mitä kommentoitte.
Tottakai on. Kuinka moni vaan olisi ollut samaa mieltä kun taklauksen kohteena olisi ollut joku KalPan pakki?Jokaisella on täysi oikeus tänne oma mielipiteensä kirjoittaa. Omaan silmääni Lajunen korosti rikettä roimasti, jota pieni "kurkkaus" kesken kierimisen tukee. Käsi toki pystyyn virheen merkiksi, jos olen väärässä.
Ihme tapahtui;)! Sori, aivan pakko oli, sen verran kivaa hommaa tää voittaminen!Ihme on jos KalPa tämän pelin voittaa vaikka kaksi surkeasti pelaavaa joukkuetta askissa onkin. No eipä tuommosia kannata edes miettiä tietäähän tuon miten siinä käy.
En minä ainakaan. Omien puolella tässä ollaan, kunnes toisin todistetaan.Tottakai on. Kuinka moni vaan olisi ollut samaa mieltä kun taklauksen kohteena olisi ollut joku KalPan pakki?
Se olikin jinxaus Kurrin Pate :DIhme tapahtui;)! Sori, aivan pakko oli, sen verran kivaa hommaa tää voittaminen!
Kukaan KalPan pakki ei ois heittäny tuommosta kuolevaa joutsenta ja jääny anovasti kattomaan Salosen suuntaanTottakai on. Kuinka moni vaan olisi ollut samaa mieltä kun taklauksen kohteena olisi ollut joku KalPan pakki?
Saa jatkaa näitä jinxauksia mun puolesta! Upeaa hommaa joka tapauksessa voittaminen!Voitettiinko me jääkiekko ottelu?
Se olikin jinxaus Kurrin Pate :D
On on ja jospa se vähän aukasis lukkoja joukkueelta.Saa jatkaa näitä jinxauksia mun puolesta! Upeaa hommaa joka tapauksessa voittaminen!
Ei edes Lappalainen pleijareissa Ilvestä vastaan Mäntykiven huitaisusta. Esimerkkinä. Molempia varmaan oikeasti sattui. Ainakin Lajusta voisi kuvitella sattuneen nimenomaan päähän kun viimeisen erän jätti välistä.Kukaan KalPan pakki ei ois heittäny tuommosta kuolevaa joutsenta ja jääny anovasti kattomaan Salosen suuntaan
Eikö uskaltanu kentälle vikaan erään vai lentikö poppareille? Tajus kenties itsekin vetäneensä vihkoon?Kun selostaja Olli Erosta uskominen, niin Lajunen ei ole pelannut viimeisessä erässä. Se siitä filmaamisesta. Miettikää nyt vähän mitä kommentoitte.
En väitä tietäväni totuutta. Todennäkösyydet tuskin on tämän puolella.Eikö uskaltanu kentälle vikaan erään vai lentikö poppareille? Tajus kenties itsekin vetäneensä vihkoon?
Simontaival kyllä luo maalipaikkoja ja pääsee maalipaikoille, tänäänkin 3-4 a-luokan maalipaikkaa. Mies ei ole ole mikään varsinainen maalintekijä ja pää tuntuu olevan täysin jumissa niin maalipaikoissa tekeminen on surkuhupaisaa tällä hetkellä.Vieläkun Simontaival -> Saarelainen seuraavaan niin jospa se siitä
Jännästi vaan Lajunen peliasi ylivoimaa Kantnerin jäähyn aikana. Olisiko K-Espoon lääkärillä vähän parannettavaa touhuissaan?Kun selostaja Olli Erosta uskominen, niin Lajunen ei ole pelannut viimeisessä erässä. Se siitä filmaamisesta. Miettikää nyt vähän mitä kommenltoitte.