Edellisen pelin kokoonpano oli kerrassaan vaatimaton, niin laadullisesti kuin jopa määrällisestikin. Jotenkin käsittämättömästi se porukka kävi hakemassa pisteet Helsingistä.
Huomenna sitten poissa ovat myös Joni Ikonen ja Eetu Luostarinen. Sairastuvalta voisi kaiketi hyvällä tuurilla tulla jotain apua, viime viikollahan kerrottiin, että Sebokin ja D´Amigon arvioitu paluuajankohta on ”lähiaikoina”.
Riikola lienee ainakin käytettävissä, eli jos pakkien osalta ei ole tullut uusia poissaoloja, niin tällöinhän voisi tarvittaessa harkita vaikkapa Seppälän siirtämistä hyökkääjäksi.
Texierin osalta tilanne on siinä mielessä mielenkiintoinen, että jos mä nyt olen oikein ymmärtänyt, niin nuo junnukisat, joissa Texier oli pelaamassa, pelattiin nimenomaan Ranskassa. Voisi myös kuvitella, että nuori mies menisi joulun alla käymään kotosalla, eli jos kokoonpanon tilanne olisi parempi, niin varmaan Texierille olisi voinut antaa vähän pidemmän jouluvapaan, ettei tarvitsisi tämän yhden pelin takia tulla välillä Suomeen. Seuraava peli kun on kuitenkin vasta tapaninpäivänä. No, kunhan spekuloin, mistäpä minä hänen joulunviettonsa tiedän. Ilmeisesti hän on kuitenkin huomenna mukana, tai ainakin KalPan aikaisemman tiedotteen mukaan hän olisi poissa vain kaksi peliä.
IPK on jo joulutauolla, että sieltä ainakin omat miehet olisi periaatteessa käytettävissä.