KalPa pudotuspeleissä 2024

  • 117 016
  • 1 242

Savon leijona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Slovakian jääkiekkomaajoukkue ja KalPa
Kyllä se kulta tulee vielä, minä uskon siihen. Uskon myös siihen, että joku pudottaa Tapparan korkeimmalta korokkeelta. Olisipa kaunista se, että hirviö Tapparan voittaisi KalPa finaalissa.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vanhin poikani on hiljalleen alkanut hairahtua jääkiekkoon ja KalPaan. Olen pyrkinyt karaistamaan häntä kohtaamaan ja ottamaan vastaan tulevaisuuden pettymyksiä joita tämän seuran kannattaminen tulee väistämättä tuottamaan.

Hyvinä esimerkkeinä ja vinkkeinä muillekkin näitä keinoja pienen KalPa -fanin kasvattamiseen:
- Kun olen antamassa hänelle jäätelöä, niin nappaan sen viime hetkillä käsistä pois ja tungen tilalle porkkanan.
- Hypermarketissa leluja notkuvan hyllyn edessä totean, että valitettavasti tarjonta näyttää olevan nyt vähäistä eikä sopivaa meidän budjetille löydy.
- Lisäksi muistan tasaisin väliajoin elätellä hänen toivetta uudesta sähkömönkkäristä sanomalla, että se päivä milloin sinä saat ajaa sillä lähenee päivä päivältä.
Näillä vinkeillä seuraavasta sukupolvesta (tai sitä seuraavasta, tai viimeistään sitä seuraavasta!) kasvaa henkisesti niin vahva, ettei KalPaa tule horjuttaamaan enää mitkään vastoinkäymiset. Kärsikäämme siis sitkeästi veljet ja siskot, sitten aikanaan kun me emme enää pysy hereillä täyttä 60 minuuttia, tulee KalPan aika olla dynastia.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kiitos hienosta pronssiottelusta Kuopioon! Hienoa nähdä iso vieraskannattajien ryhmä pronssiottelussa. Hieno tunnelma tänään Raksilassa ja siitä kiitokset molemmille puolille!

Teillä ollut jo monta kautta taisteleva, luisteleva ja periksiantamaton joukkue, isot rispektit siitä. Mitään ei saa ilmaisella teidän jokkueelta.

Jatketaan ensi kaudella!
 

Kultaranne#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Savinainen pidettiin kurissa välierissä. Mattila väänsi hienosti. Pelicans ei pysty vaan maaleja tulee taas liukuhihnalta.
Jos välierissä olisi ollut tämä pussinokkalauma vastassa, niin todennäköisesti oltaisiin viety otteluvoitot vähintään 4-1. Ja nyt oltaisiin finaaleissa. Mutta ei.

Toki sikäli ihan vitun turhaa jossittelua.

Parhaat pelaa tällä hetkellä ja pulinat pois.
 

Dima

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos välierissä olisi ollut tämä pussinokkalauma vastassa, niin todennäköisesti oltaisiin viety otteluvoitot vähintään 4-1. Ja nyt oltaisiin finaaleissa. Mutta ei.

Toki sikäli ihan vitun turhaa jossittelua.

Parhaat pelaa tällä hetkellä ja pulinat pois.
Ja finaaleissa olisi tullut porkkana vastaan ja infernaalinen vitutus.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Mestiksessä on aika vähän niitä joilla on taloudellinen edellytys nousta. Oma kutina on tuosta se että noissa häntäpään peleissä ei tule edelleenkään olemaan mitään panosta tai edes vaaran tuntua. Siis tuo nykyinen kausihan venyy viimesen osalta mahdollisesti ensin 6 ja siitä vielä 6 peliä. Osa kesälomalla ja osa pleijareissa. Mistä katsojat kyntäneen jumboksi jääneen joukkueen merkityksettömiin kotipeleihin? Tai sanotaan mistä maksajat. Kuulostaa jotenki erikoiselle tuo systeemi jos sen ymmärsin oikein. Ja tarkottaako tämä lohkojako nyt sitä että Lukkoa vastaan pelataan vain kahdesti? Olen hämmentynyt.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja tarkottaako tämä lohkojako nyt sitä että Lukkoa vastaan pelataan vain kahdesti? Olen hämmentynyt.
Älä ole, näin se vaan menee. Lukkoa vastaan kahdesti, Jyppiä vastaan kuudesti ja muita vastaan neljä kertaa. Liigan sivuilta lainaus:

"JYP, KalPa, Lukko ja Ässät
Lukko–Ässät ja JYP–KalPa pelataan kuudesti
JYP–Lukko ja KalPa–Ässät pelataan neljästi
KalPa–Lukko ja JYP–Ässät pelataan kahdesti

Kaikkia muita joukkueita vastaan pelataan runkosarjassa neljästi."
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Älä ole, näin se vaan menee. Lukkoa vastaan kahdesti, Jyppiä vastaan kuudesti ja muita vastaan neljä kertaa. Liigan sivuilta lainaus:

"JYP, KalPa, Lukko ja Ässät
Lukko–Ässät ja JYP–KalPa pelataan kuudesti
JYP–Lukko ja KalPa–Ässät pelataan neljästi
KalPa–Lukko ja JYP–Ässät pelataan kahdesti

Kaikkia muita joukkueita vastaan pelataan runkosarjassa neljästi."
Mulla on päällä nyt sellanen yleishämmennys että pakko prosessoida koko hommaa laajemmin :D Lähinnä siis vaikee saada kiinni onko tämä hyvä vai huono juttu. Äkkiseltään näyttää että runkosarjan sijottumisella ei ole enää niin suurta merkitystä ja samalla kun top5 lepäilee niin kuormitus muilla mukaan liittyvillä lisääntyy. Nojaa sen näkee sitten käytännössä miten toimii hommat. Runkosarjan pistepörssin kannalta näillä lohkoilla on aina ollut merkitystä siinä pelaako enemmän esim Saipaa vai Tapparaa vastaan.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla on päällä nyt sellanen yleishämmennys että pakko prosessoida koko hommaa laajemmin :D Lähinnä siis vaikee saada kiinni onko tämä hyvä vai huono juttu. Äkkiseltään näyttää että runkosarjan sijottumisella ei ole enää niin suurta merkitystä ja samalla kun top5 lepäilee niin kuormitus muilla mukaan liittyvillä lisääntyy. Nojaa sen näkee sitten käytännössä miten toimii hommat. Runkosarjan pistepörssin kannalta näillä lohkoilla on aina ollut merkitystä siinä pelaako enemmän esim Saipaa vai Tapparaa vastaan.
Ja ennen kaikkea sarjataulukon kannalta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: P.P.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös