Aika löysää on ollut siitä asti kun putos ketjukaverien pistetahdista playoffs peleissä.Miksi ei nappaisi?
Tasapuolisuuden nimissä pitää toki todeta, että Kärppien ammattitaitoinen urheilujohto on kasannut kolmella miljoonalla kasan sellaista paskaa että eipä tuo nyt KalPan materiaalista ollut kiinni. Tänäänkin siellä mentiin mm. kolmella sentterillä kun Bunnamania ja Tiivolaa ei voi peluuttaa.Kyllähän se rosteri vaan näkyy näissä ratkaisupeleileissä. Ei ole KalPalla heittää kentällä Turusia jne jotka laittaa kiekon paikasta maaliin.
Tällä rahalla tämmöstä.
Mutta kyllähän tämä kausi meni reippaasti yläkanttiin kun tosiaan resursseja miettii.
Sepä se. Tuota oon monesti miettiny, että taitaa hiekkahoito minua kutsua ennen kuin KalPa pokaalin pokkaa. Toivottavasti olen väärässä, mutta näin pahoin pelkään.Tosiaan tällaista tämä KalPa-fanin elämä on aina ollut ja tulee olemaan. Mutta jonain päivänä (toivottavasti oman elinajan aikana) kun saadaan poika Kuopioon on se kyllä kyyneleet poskella.
Kaikki muut paitsi Jatkola, kjeh kjeh :DMielenkiintoista olisi kuulla edes määriä että kuinka moni pelasi puudutteilla ja vammoilla joilla runkosarjassa olisi ollut saigonilla. Moniko suuntaa ensimmäiseksi KYS:n leikkausosastolle.
Siitä en tiedä, mutta kun tämäkin peli meni jatkoajalle, niin aloin eutanasian kannalle kallistumaan.Mielenkiintoista olisi kuulla edes määriä että kuinka moni pelasi puudutteilla ja vammoilla joilla runkosarjassa olisi ollut saigonilla. Moniko suuntaa ensimmäiseksi KYS:n leikkausosastolle.
Vanhin poikani on hiljalleen alkanut hairahtua jääkiekkoon ja KalPaan. Olen pyrkinyt karaistamaan häntä kohtaamaan ja ottamaan vastaan tulevaisuuden pettymyksiä joita tämän seuran kannattaminen tulee väistämättä tuottamaan.Tosiaan tällaista tämä KalPa-fanin elämä on aina ollut ja tulee olemaan. Mutta jonain päivänä (toivottavasti oman elinajan aikana) kun saadaan poika Kuopioon on se kyllä kyyneleet poskella.
Kyllä me vielä itketään ilostakin. Terveisin elinkautisvanki vuodesta -89Tosiaan tällaista tämä KalPa-fanin elämä on aina ollut ja tulee olemaan. Mutta jonain päivänä (toivottavasti oman elinajan aikana) kun saadaan poika Kuopioon on se kyllä kyyneleet poskella.
Rahalla se oli kuitenkin kasattu. Isommalla kuin Kuopiossa, ja jollei noilla nappuloilla ole mitalia tullut viiteen vuoteen niin kyllähän tämä oli jo vähintäänkin tilastollinen sekä täysin ansaittu.Tasapuolisuuden nimissä pitää toki todeta, että Kärppien ammattitaitoinen urheilujohto on kasannut kolmella miljoonalla kasan sellaista paskaa että eipä tuo nyt KalPan materiaalista ollut kiinni. Tänäänkin siellä mentiin mm. kolmella sentterillä kun Bunnamania ja Tiivolaa ei voi peluuttaa.