Mediakuutiolla lienee otteita alkushowsta. Ainakin minä tykkään tuosta "urbaanista" uudesta ilmeestä
Mediakuutiolla lienee otteita alkushowsta. Ainakin minä tykkään tuosta "urbaanista" uudesta ilmeestä
Naamasta. Vrt. viime kauden Kisu tähän päivään. On ukko tehnyt kesällä näköjään aika kovasti hommia.Miten tuosta videosta jossa on kaikki varusteet päällä voi nähdä että on tiukassa kunnossa..
Jos kaksi vuotta pelaa vielä muualla niin sanoisin kiitos mutta ei kiitos.Rasmus Rissanen harjoittelee KalPan mukana ennen paluutaan Ruotsiin. ”Nähdäänkö Rasmus Rissanen vielä joku päivä KalPassa?
– En osaa sanoa. Olisihan se hienoa palata vielä kotiin, mutta minulla on kaksi vuotta jäljellä nykyistä sopimustani.
– Katsotaan, hän sanoo ja hymähtää.” -SS
KalPan jääharjoituksissa viilettää edelleen SHL-puolustaja, joka olisi vahvistus kenelle tahansa Liiga-seuralle: "Katsotaan"
KalPan liigamiehistön jääharjoituksissa on viilettänyt useamman viikon 33-vuotias puolustaja, joka olisi mieluinen pelaajavahvistus kenelle tahansa Li...www.savonsanomat.fi
Ehkä niin. Tosin, jos on vielä silloin kunnossa ja luistin kulkee, niin ehkä voisi halvalla vuoden sopparia tarjota.Jos kaksi vuotta pelaa vielä muualla niin sanoisin kiitos mutta ei kiitos.
Lantta jo näköjään mukavasti päässyt Jyppiläisten ihon alle. Huomenna vaan lisää vettä lauteille!
Onhan se tapa ihailla törkypelaajaakin ja hänen kdioottitemppuja, ymmärtäisin naureskelun jos olisi ainutkertainen temppu. Kyseinen Lantta kuitenkin kunnostautunut sikailussa aiemminkin ja taisipa päättää myös Joonas Jalvannin uran.Vielähän tuolla käyvät jypin mediaketjussa kuumana Jaakolle :D
Saiskohan tuota toimistolta tällä varoajalla Jaakon pelipaitaa huomiselle Nykäskylään…
Olisikin suorastaan verratonta jos kaikilla halliin saapuvilla olisi viikset ja iloinen hymy!Eiköhän kotiyleisö muistuta Lanttaa ja kiva jos JYPin pelaajatkin pitkästä aikaa taklauksia antaisi kunnolla, saadaan hyvää säpinää peliin. Parempi voittaa huomennakin.
Lantta naamareiden ikkuna olisi nyt, kuka haluaa ottaa rahat talteen :POlisikin suorastaan verratonta jos kaikilla halliin saapuvilla olisi viikset ja iloinen hymy!
Juuri tästähän ainakin täällä jatkoajassa JYPin kannattajat ovat puhuneetkin. Siitä, että taklaus on helvetin typerä, myöhässä ja kuolleesta kulmasta vedetty. En ole ainakaan itse huomannut väitteitä päähän osumisesta.Taklaus tulee kyllä myöhässä en sitä kiellä, mutta ei se kyllä päähän osu ja vielä mediankin toimesta kerrotaan ettei päävammasta ole kyse.
Itse asia poistin tuon viestin heti lähettämisen jälkeen vaikken yleensä niin tee, koska tajusin etten jaksa eikä minulla ole aikaa lähteä tähän näkemyserojen kertomiseen nyt mukaan.Juuri tästähän ainakin täällä jatkoajassa JYPin kannattajat ovat puhuneetkin. Siitä, että taklaus on helvetin typerä, myöhässä ja kuolleesta kulmasta vedetty. En ole ainakaan itse huomannut väitteitä päähän osumisesta.
Siinä kohtaa, kun tuolla tavalla saat tärskyn mihin et voi varautua, retkahtaa pää herkästi ja tämän seurauksena voi olla aivotärähdys. Useampi JYPin asioista tietävä palstalainen on kertonut nimenomaan siitä, että Jormakka on kärsinyt tuon tilanteen jälkeen jonkinlaisesta aivotärähdyksestä. Tämän lisäksi JYPin tiistaina kertoma tieto poissaolon pituudesta ("määrittelemätön"), kuulostaa juurikin siltä että kyseessä on aivotärähdys ja tilannetta tarkkaillaan päivittäin.
On ihan täysin mahdollista, että Jormakan käsi otti osumaa myös ja siellä on molemmat vaivat, mutta toki voi olla myös mahdollista, että pelkästään käsivammaa. Kuitenkin kuten sanottua, suurempi osa merkeistä viittaa nimenomaan siihen, että jonkinlainen aivotärähdys siinä tuli. Eikä se tosiaan vaadi sitä, että kontakti osuu päähän. Myöskään ei olisi ihan uutta, ettei koko totuus ole vuodettu radioon kerrottavaksi.
En tiedä Lantan haluista, mutta kovin kuvottavalta ne vaikuttavat jos se tuota tosiaan on, että haluaa tuollaisen maineen itselleen. Kovaa saa ja pitää pelata, mutta sen voi tehdä myös tyylikkäästi. Ei ole sattumaa, että näitä osuu niin usein samoille pelaajille.
Ymmärrän, mikään pakko ei ole asiasta sen enempää jauhaa.Itse asia poistin tuon viestin heti lähettämisen jälkeen vaikken yleensä niin tee, koska tajusin etten jaksa eikä minulla ole aikaa lähteä tähän näkemyserojen kertomiseen nyt mukaan.
Sitä minäkin toivon.Ymmärrän, mikään pakko ei ole asiasta sen enempää jauhaa.
Toivottavasti nähdään kova matsi illalla!
Melkeinpä olisi sopinut huumori -ketjuun. Tilannetta ei juurikaan käyty ollenkaan läpi, keskusteltiin vain pelikiellon määrästä ja historiasta. Ketähän nämä hessut ovat?Lantan ulosajosta puhetta ajasta 53.30 eteenpäin. Melko hämmentävää puhetta. Historialla olis pitäny tulla 2-4 matsia kakkua, vaikka Korpimäki tällä kertaa oli kumarassa.
Melkeinpä olisi sopinut huumori -ketjuun. Tilannetta ei juurikaan käyty ollenkaan läpi, keskusteltiin vain pelikiellon määrästä ja historiasta. Ketähän nämä hessut ovat?